Costin Tătuc a dat ca exemplu modul în care, din ce în ce mai mulți șoferi, semnalizează schimbarea direcției de rulare. Aceștia semnalizează exact din momentul în care deja rotesc volanul, lucru care este complet greșit. Rolul semnalizării find acela de a-i avertiza pe ceilalți, iar dacă acest lucru se întâmplă din momentul schimbării direcției, sunt extrem de mari șansele ca să se întâmple un accident.
Costin Tătuc: România nu are de fapt un Cod Rutier
Un alt lucru greșit pe care îl fac șoferii este acela că se uită superficial în oglinzile retrovizoare. Aceștia numai aruncă o privire rapid după care intră în depășire și iarăși apare riscul major de a se petrece un accident.
Costin Tătuc a subliniat faptul că nu școlile de șoferi sunt vinovate, cei care termină școala de șoferi pleacă cu tot bagajul de cunoștințe învățat corect, însă șoferii încep pe parcurs să devină neglijenți.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
ANAF a publicat calendarul...
Asigurarea pentru accidente de...
Aurul şi-a extins creşterea...
Trei din patru români care își...
Leul s-a apreciat joi în raport...
România a înregistrat cel mai...
Bursa de la Bucureşti a închis...
Apartamente noi mai ieftine în...
Conform raportărilor...
Sicriul cu trupul neînsufleţit...
Ministerul Agriculturii mizează...
Maersk ridică prognoza de profit pe fondul rezilienței...
Apel ANAF pentru o conformare...
Cifra de afaceri din comerţul...
Washingtonul deschide ușa...
Impactul platformelor non-UE:...
Curs valutar BNR, 6 august...
De la datele economice la rezultatele financiare ale...
- Firmele cu afaceri peste un...