Unhasu, arma cu care Kim Jong Un vrea să cucerească lumea FOTO
Autor: Simona Haiduc
Data actualizării:
Data publicării:
După ce a dat de înțeles că este dispus să renunțe la programul său nuclear, președintele nord-coreean, Kim Jong Un, vrea să repete succesul industriei cosmetice a vecinilor sud-coreeni, susținând activitatea a două fabrici de resort, cea din Phenian și din Sinuiju. 

În acest context, fabrica din Phenian a anunțat că și-a propus să ajungă din urmă, ba chiar să întreacă din punct de vedere calitativ, multe dintre cele mai cunoscute branduri mondiale din acest domeniu. Lozinca întreprinderii sună cam așa: ”Concurați cu întreaga lume, provocați lumea, dați exemplu lumii!”. Se pare că nord-coreenii au decis că e timpul să se afirme în industria frumuseții.

Principala armă în această bătălie deloc simplă este marca locală Unhasu - cel mai popular printre locuitorii țării. Acum este marea speranță a țării. Fabrica din Phenian lucrează în cele mai pure tradiții socialiste: un control de calitate extrem de sever, un mic muzeu cu un panou de onoare și fotografii ale conducătorilor din ultimii ani. Nu același lucru se poate spune însă despre tehnologie: secțiile de producție sunt complet automatizate, dotate cu camere video de supraveghere și cu aparatură performantă.

Se spune că, în ultimii ani, volumul producției a crescut de șase ori. Inițial, Unhasu urma sa satisfacă doar necesarul intern de produse cosmetice. Dar Kim Jong Un a cerut fabricii să livreze ”cele mai bune cosmetice din lume”, pentru ca, în sfârșit, să poată concura cu branduri renumite.

Și oamenii s-au apucat de treabă: angajații fabricii au început să testeze și să compare preparatele lor cu cele străine după patru indicatori: rezistență, securitate, sensibilitate și efect. ”Liderul nostru ne-a trimis 138 de mostre de produse cosmetice de la diferite mărci, iar noi le-am analizat temeinic. Se pare că produsele noastre sunt chiar mai bune de cele realizate de mari companii internaționale”, s-a lăudat un înalt responsabil al fabricii, într-un interviu pentru Global Times.

Citește și Moda în Coreea de Nord. INTERZIS. Ce nu au voie femeile

Experții de la Unhasu au elaborat chiar și un studiu, potrivit căruia crema lor hidratantă este mai sigură decât cele europene. Iar secretul se ascunde în folosirea de către nord-coreeni a unor extrase din plante locale culese din cele mai curate regiuni ale țării. În plus, la cremele antiîmbătrânire, cei de la Unhasu utilizează exclusiv formule farmaceutice cu componenți naturali. Firește, nu sunt dezvăluite detalii legate de tehologia de producție.

Potrivit diferitelor surse, fabrica din Phenian scoate în prezent, peste 300 de produse, cu prețuri care merg de la câțiva dolari la câteva sute. Curând va începe și export în țări precum Iran, Cipru sau Australia. Așa afirmă nord-coreenii.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Bosch avertizează asupra unui posibil nou val de concedieri

Orice reduceri de personal vor fi efectuate "cu simţul...

Mai multe servicii BRD nu vor fi disponibile. Anunţul băncii

BRD anunţă noi lucrări de mentenanţă a sistemelor...

De ce România riscă să piardă banii din PNRR. Răspunsul MIPE

Comisarul european Celine Gauer, responsabil în cadrul...

Alți doi Arnault intră în board-ul grupului LVMH

În vârstă de 31 și 29 de ani, Alexandre și Frédéric...

Prețul petrolului s-a stabilizat după o scădere abruptă

Prețurile la cele două referințe de petrol au recuperat...

CEC Bank sărbătorește 160 de ani cu un logo aniversar

CEC Bank sărbătorește anul acesta 160 de ani de la...

Miliardarul care râvnește la Royal Mail, Poșta britanică

Este vorba de miliardarul ceh Daniel Kretinsky care a...

Recordul de vizitatori, doborât: Japonia se întrece pe sine

Japonia nu se poate lăuda cu plaje întinse și însorite....


pixel