Avertisment CFA România: Consumul scade, economia poate intra în recesiune tehnică
Reducerea consumului în luna...
Producătorul de iaurturi Danone intenționează să elimine coloranții artificiali din gama sa de produse din Statele Unite, care include mărcile Yo Crunch, Light & Fit și Oikos, a anunțat Shane Grant, directorul general al diviziei americane a companiei, într-un interviu.
Potrivit Reuters, producătorii alimentari din Statele Unite se confruntă cu presiuni pentru a elimina coloranții artificiali din produsele lor, după ce autoritățile sanitare au anunțat săptămâna trecută o inițiativă voluntară a industriei pentru eliminarea treptată a acestora din alimentație.
Presiuni din partea opiniei publice
Domnul Grant a declarat că societatea franceză depune eforturi pentru a identifica modalitățile prin care poate elimina coloranții artificiali din întregul său portofoliu, menționând programul „Make America Healthy Again” (Renderea Americii sănătoase) al secretarului american al Sănătății, Robert F. Kennedy Jr., și conștientizarea crescută a americanilor în privința sănătății, ca motive ale acestei schimbări.
Kennedy a afirmat că acești coloranți sunt dăunători pentru copii, în timp ce oamenii de știință susțin că sunt necesare mai multe cercetări în acest domeniu. Potrivit lui Grant, aproximativ 2% dintre produsele companiei conțin coloranți artificiali. Conform listei de ingrediente, iaurtul Yo Crunch cu aromă de vanilie și bomboane M&Ms, precum și produsul Light & Fit Greek Key Lime Pie Remix, conțin coloranți artificiali.
Inițiative la nivel federal și restricții în unele state
„Colaborăm cu toți furnizorii noștri pentru a determina cea mai bună cale de urmat”, a spus el, adăugând că niciunul dintre produsele Danone vândute în școlile americane nu conține coloranți sintetici. Săptămâna trecută, Kennedy a declarat că a ajuns la un acord cu industria alimentară pentru eliminarea coloranților artificiali din alimente, însă o sursă a declarat pentru Reuters că nu există un astfel de acord oficial.
Asociația Consumer Brands, un grup profesional, a enumerat dezvoltarea de noi produse fără coloranți artificiali și reformularea celor existente ca măsuri pe care industria le va adopta, într-un document orientativ trimis în martie către Departamentul de Sănătate și Servicii Sociale condus de Kennedy. Statele Arizona și Virginia de Vest au interzis servirea în școli a alimentelor colorate cu aditivi artificiali, iar multe alte state iau în considerare interzicerea completă a vânzării acestora.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Reducerea consumului în luna...
Salariul minim va crește de la 1 iulie 2026. Coaliția...
Coaliția de guvernare s-a...
Piața globală a cuprului se îndreaptă spre un deficit...
SUA pregătesc noi sancțiuni...
Guvernul urmează să adopte azi,...
Uniunea Europeană nu a emis și...
România a fost şi în luna noiembrie ţara UE cu cea mai...
Aurul se scumpește din nou,...
Întrevedere a premierului Ilie...
Peste 400 de șomeri au urmat...
Facturi mai mari la energie...
INS a publicat datele privind...
Liderii coaliţiei de guvernare...
Piața muncii din România intră...
Casa de modă Gucci revine...
Veşti bune pentru şoferi.
Controale mai dure, camere...
În perioada 18–20 decembrie,...
Prețurile petrolului au scăzut...