Danone vrea să vândă două mărci de produse lactate eco
Autor: Simona Haiduc
Data publicării:
O decizie care face parte din strategia companiei
O decizie care face parte din strategia companiei
Decizia se înscrie în noua strategie a companiei de a renunța la activități secundare.

Gigantul alimentar Danone a anunțat că analizează posibilitatea de a vinde două mărci de produse lactate ecologice din Statele Unite. Este vorba despre Horizon Organic și Wallaby. Decizia se înscrie în noua strategie a companiei de a renunța la activități secundare. 

Grupul va "explora opțiunile sale strategice, inclusiv o posibilă vânzare, pentru afacerile cu produse lactate organice Horizon Organic și Wallaby din Statele Unite", care reprezintă aproximativ 3% din vânzările Danone, a precizat compania într-un comunicat dat publicității în acest sens. 

Potrivit estimărilor analiștilor consultați de Bloomberg, Danone, care deține mărcile Activia, Evian, Aptamil și Actimel, ar urma anunțe, pentru anul 2022, vânzări de peste 27 de miliarde de euro, din care aproximativ 800 de milioane de euro realizate pentru cele două mărci americane.

Deși acestea sunt "mărci puternice și apreciate de consumatori" în Statele Unite, "nu se numără printre segmentele prioritare de creștere ale Danone", a explicat directorul general Antoine de Saint-Affrique. Horizon Organic și Wallaby, care vând lapte, iaurt, brânză și unt, au cântărit asupra creșterii vânzărilor organice ale grupului și asupra marjei operaționale curente în 2022, a precizat Danone.

Citește și Producătorul de lactate Danone vrea altfel de vaci

Folosirea unor rase mai puțin ”poluatoare”, optimizarea dietelor, menținerea vacilor în producție pentru mai mult timp, captarea emisiilor de gunoi de grajd pentru a le transforma în biogaz... Toate acestea sunt pârghii pe care Danone intenționează să le folosească pentru a îmbunătăți performanța de mediu a iaurturilor și a produselor lactate (vândute, printre altele, sub mărcile Activia și Actimel) prin acordarea de sprijin financiar și tehnic fermierilor.....

Citește și Adio arome! Danone, decizie DISPERATĂ pe fondul prețurilor uriașe

Acești factori îl determină pe unul dintre cei mai mari producători de alimente din lume să regândească modul în care își vinde cele mai bine vândute produse, de la iaurtul Activia la apa Evian. "Inflația este o dinamică, mai ales în Europa, cu care trebuie să începem să ne obișnuim", a declarat Ayla Ziz, director global de vânzări al Danone. Compania reduce "unitățile de păstrare a stocurilor" (SKU), ceea ce înseamnă că unele supermarketuri vor avea mai puține variante de produse Danone în ceea ce privește aromele și dimensiunile, a adăugat ea. ....

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Un român norocos poate deveni, duminică, milionar în euro

Loteria Română anunţă un report cumulat la Noroc de...

CNPP: Viaţă de "special": 24.151 lei pe lună

Casa Naţională de Pensii Publice a transmis...

Finanțele au publicat ghidul e-Transport

Ministerul Finanțelor și Agenția Națională de...

AQUILA a preluat Parmafood

AQUILA finalizează a doua tranzacție din 2024, prin preluarea Parmafood.

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

Programul magazinelor de Paște; Implementarea salariului...

TikTok renunță voluntar la plata recompenselor

TikTok a anunțat miercuri că va suspenda "voluntar"...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel