Didi Chuxing a câștigat lupta cu Uber. Acum preia lumea

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Didi Chuxing și Uber
Didi Chuxing și Uber
Susținut de investiții de la unele dintre cele mai mari companii de tehnologie la nivel mondial, inclusiv Apple, Tencent și Alibaba, Didi Chuxing a învins Uber în China. Acum compania merge pe calea marilor giganți ai telhnologiei în China

Jean Liu are o viziune. Nu foarte departe în viitor, președintele Didi Chuxing, cel mai mare serviciu de călătorie din lume, își imaginează chemând o mașină la casa ei din Beijing. „Probabil că nici nu trebuie să folosesc asta”, spune ea, ținându-și smartphone-ul. „Acum este doar o aplicație audio mișto care îmi permite să spun doar:„ Trebuie să merg. Chiar acum."

Povestea miliardarului chinez răpit în SUA. Cum a scăpat

Cu accentul său cu tentă americană, Liu a devenit rapid punctul de legătură cu investitorii globali, ocupându-se în același timp și de activitățile de zi cu zi la compania Didi. Cel mai recent succes al său a venit în decembrie, cu o nouă infuzie de capital de 4 miliarde de dolari, aducând câștigul pe anul trecut la o sumă de 10 miliarde de dolari. Această înțelegere a asigurat companiei consolidarea poziției de cel mai bun început până în prezent, fiind evaluată la 56 de milioane de dolari, lăsând Uber în urmă, care, la ultima evaluare ajunsese la o cotă de 48 de miliarde.

Pentru a câștiga acel titlu global, Didi a trebuit mai întâi să se lupte cu Uber acasă.  Începând cu 2015, Liu a întreprins o aprigă acțiune contra-defensivă pentru controlul pieței de “călătorie la comun” din China, în urma unei incursiuni rapide a rivalului său american.  Prin reduceri agresive, duo-ul a înregistrat pierderi uriașe, forțând Uber să admită înfrângerea, la jumătatea anului 2016, și să-și vândă operațiunile celor de la Didi, oferindu-i astfel, companiei chineze, monopol aproape total.  „În China, Didi a câștigat enorm”, spune profesorul Jeffrey Towson, un academician american care studiază firmele de internet din China la Universitatea Peking.  „Cred că planul A a fost „strivirea Uber ”, adaugă el.  "Întrebarea este acum:„ care este planul B? ”

 

 
 
 
 
 
 
 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Oameni pe stradă
Ispectori ai ANAF și Vamei
Nave petroliere / Foto: Freepik
Oameni de afaceri / Foto: Freepik
Mină de suprafață / Foto: Pexels
Foto: Mihai Ciobanu
Adrian Negrescu
Petroliști venezueleni / Foto: PDVSA
Donald Trump
Servere / Foto: Freepik
Foto: Pexels.com
Foto: Oana Pavelescu
Stâlpi de înaltă tensiune / Foto: Freepik
Dosare ANAF. Freepik.com
Elon Musk / Foto: Gage Skidmore / Flickr
Benzinărie Lukoil

Un jucător saudit intră în cursa pentru activele Lukoil

Compania saudită Midad Energy a devenit unul dintre...

Inspector antifraudă, ANAF
Vânzare online / Foto: Freepik
Kaufland. Foto: Mihai Ciobanu

Programul magazinelor Kaufland de Crăciun și de Revelion

Kaufland România anunță programul de funcționare al...

Investiții / Foto: Freepik
TVA / Foto: DCBusiness
Documente
Volodimir Zelenski și Donald Trump / Foto: Reuters / Kevin Lamarque
Delegațiile din Ucraina și SUA
REMAT
Uzină Ford / Foto: Flickr

Ford pune frână producţiei de vehicule electrice

Ford reduce drastic gama de vehicule electrice.


pixel