Elvețienii au inventat barca-minune care le va salva turismul

Autor: Andreea Craciun
Data actualizării:
Data publicării:
O barcă altfel decât altele
O barcă altfel decât altele
Organismul de promovare a turismului din Elveția lansează o campanie publicitară de amploare pentru a stimula turismul. Ținta? O clientelă internațională, pe care se străduiește să o atragă din nou.

Nu visați: pentru a încuraja călătorii să vină în Elveția în această toamnă, organismul de promovare a turismului din această țară alpină lansează o campanie bazată pe activități neobișnuite, axate pe natură și bunăstare. 

În meniu: barcă-saună și yoga în munți, printre capre. Campania publicitară tocmai a fost lansată în Elveția și va fi extinsă în curând în țările vecine, precum Germania, Austria, Italia și Franța, a declarat un purtător de cuvânt al Switzerland Tourism.

Acesta vizează să sprijine industria turistică în toamnă, un sezon off-peak care a reprezentat doar 17% din înnoptările hoteliere în 2019, după un sezon estival în care sectorul a cunoscut o îmbunătățire clară, fără a reveni însă la nivelurile de dinaintea pandemiei.

Campania evidențiază oferta de spa și wellness din mediul rural, inclusiv o barcă cu saună pe lacul Lucerna, lângă Lucerna, și o barcă și o cadă de baie pe lacul Brienz, lângă Interlaken, unde puteți sări în apa rece ca gheața și apoi să vă urcați din nou la bord pentru a vă bucura de apa la 38 de grade.

De asemenea, se evidențiază băile în pădure, yoga și drumețiile cu capre în cantonul Graubünden, sau vinoterapia pe terasele din Lavaux, unde viile sunt împodobite cu culori roșu-portocalii deasupra lacului Geneva, cu o baie fierbinte însoțită de un pahar de Chasselas, un masaj și un balsam pentru piele cu pastă de struguri.

Atragerea atenției clienților internaționali

Sezonul de toamnă în Elveția este dominat de clienții locali în căutare de idei de drumeții. Odată cu restricțiile de călătorie din timpul pandemiei, ponderea lor a crescut și mai mult, clienții elvețieni generând 4,1 milioane de nopți de hotel în toamna anului 2021, în creștere cu 29% față de 2019. Însă agenția de promovare a turismului din Elveția intenționează să își intensifice campania publicitară în străinătate pentru a da un impuls sectorului, profitând de dorința de a călători în încercarea de a crește numărul de sejururi ale turiștilor străini înainte de sezonul de iarnă, când turiștii europeni se îndreaptă spre pârtii.

În timp ce destinațiile turistice majore, precum Franța și Spania, au înregistrat o revenire accentuată a turiștilor străini în timpul verii, Elveția a înregistrat o revenire în timpul verii, dar nu a ajuns la nivelurile de dinaintea pandemiei. La jumătatea lunii august, Switzerland Tourism a făcut un prim bilanț al sezonului estival, estimând că mai este un drum de parcurs până la revenirea la cifrele din 2019. Potrivit cifrelor provizorii ale Biroului Federal de Statistică, în luna iulie, înnoptările hoteliere generate de turiștii străini au fost în continuare cu 15% mai mici decât în 2019. În prima jumătate a anului, acestea erau încă cu aproape o treime sub nivelul de dinaintea pandemiei.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

BNR
Tineri analizează grafice / Foto: Freepik
Investiții / Foto: Freepik
Ciprian Ciucu

Întâlnire Ciucu - Bolojan - Nazare pe finanțele Capitalei

Primarul general al Capitalei, Ciprian Ciucu, va avea...

Fabrică de bere / Foto: Freepik

Piața berii se îndreaptă către un minimum istoric

Piaţa berii probabil că va închide anul 2025 cu o...

Drona găsită în Argeș / Foto: Antena 3 CNN
Ionuț Dumitru, analist economic
Au dispărut documente din dosar / Foto: DoJ
Pensionari în parc / Foto: Freepik
Summit Mercosur

Țările Mercosur regretă noua amânare a acordului cu UE

Mercosur şi-a exprimat, sâmbătă, regretul faţă de noua...

Planificarea este cuvântul cheie / Foto: Freepik
Hackeri ruși / Foto: DCBusiness

Cum atacă Rusia infrastructura critică a Europei

Un incident aparent banal petrecut în vestul Norvegiei a...

Sakhalin Energy
Un cuplu verifică documente / Foto: Freepik
ANAF

ANAF 2026. Fiscul poate bloca cesiuni ale părților sociale

Transferul părților sociale intră sub reguli stricte în...

Lemne de foc / Foto: Freepik
Românii adora cozonacii

Cozonacul se scumpește cu 12% de sărbători, anunță ROMPAN

Patiserii din România vor scoate pe piață peste șapte...

Uzină auto
Banca Națională a României

Avertisment BNR: Companiile intră în zona roșie

Companiile românești traversează o perioadă critică,...

Măcelar tranșează o bucată de carne / Foto: Freepik
Elon Musk / Foto: Gage Skidmore / Flickr
Sistemul S-500 Prometheus
PNRR
Jeffrey Epstein / Foto: DoJ
Obligații noi pentru companiile private
Barajul Paltinu
Boris Rotenberg

Vila unui oligarh rus, pusă sub sechestru de Finlanda

Autoritățile din Finlanda au pus sechestru pe o vilă de...


pixel