Elvețienii au inventat barca-minune care le va salva turismul
Autor: Andreea Craciun | 01 sep 2022, 21:53
O barcă altfel decât altele
O barcă altfel decât altele
Organismul de promovare a turismului din Elveția lansează o campanie publicitară de amploare pentru a stimula turismul. Ținta? O clientelă internațională, pe care se străduiește să o atragă din nou.

Nu visați: pentru a încuraja călătorii să vină în Elveția în această toamnă, organismul de promovare a turismului din această țară alpină lansează o campanie bazată pe activități neobișnuite, axate pe natură și bunăstare. 

În meniu: barcă-saună și yoga în munți, printre capre. Campania publicitară tocmai a fost lansată în Elveția și va fi extinsă în curând în țările vecine, precum Germania, Austria, Italia și Franța, a declarat un purtător de cuvânt al Switzerland Tourism.

Acesta vizează să sprijine industria turistică în toamnă, un sezon off-peak care a reprezentat doar 17% din înnoptările hoteliere în 2019, după un sezon estival în care sectorul a cunoscut o îmbunătățire clară, fără a reveni însă la nivelurile de dinaintea pandemiei.

Campania evidențiază oferta de spa și wellness din mediul rural, inclusiv o barcă cu saună pe lacul Lucerna, lângă Lucerna, și o barcă și o cadă de baie pe lacul Brienz, lângă Interlaken, unde puteți sări în apa rece ca gheața și apoi să vă urcați din nou la bord pentru a vă bucura de apa la 38 de grade.

De asemenea, se evidențiază băile în pădure, yoga și drumețiile cu capre în cantonul Graubünden, sau vinoterapia pe terasele din Lavaux, unde viile sunt împodobite cu culori roșu-portocalii deasupra lacului Geneva, cu o baie fierbinte însoțită de un pahar de Chasselas, un masaj și un balsam pentru piele cu pastă de struguri.

Atragerea atenției clienților internaționali

Sezonul de toamnă în Elveția este dominat de clienții locali în căutare de idei de drumeții. Odată cu restricțiile de călătorie din timpul pandemiei, ponderea lor a crescut și mai mult, clienții elvețieni generând 4,1 milioane de nopți de hotel în toamna anului 2021, în creștere cu 29% față de 2019. Însă agenția de promovare a turismului din Elveția intenționează să își intensifice campania publicitară în străinătate pentru a da un impuls sectorului, profitând de dorința de a călători în încercarea de a crește numărul de sejururi ale turiștilor străini înainte de sezonul de iarnă, când turiștii europeni se îndreaptă spre pârtii.

În timp ce destinațiile turistice majore, precum Franța și Spania, au înregistrat o revenire accentuată a turiștilor străini în timpul verii, Elveția a înregistrat o revenire în timpul verii, dar nu a ajuns la nivelurile de dinaintea pandemiei. La jumătatea lunii august, Switzerland Tourism a făcut un prim bilanț al sezonului estival, estimând că mai este un drum de parcurs până la revenirea la cifrele din 2019. Potrivit cifrelor provizorii ale Biroului Federal de Statistică, în luna iulie, înnoptările hoteliere generate de turiștii străini au fost în continuare cu 15% mai mici decât în 2019. În prima jumătate a anului, acestea erau încă cu aproape o treime sub nivelul de dinaintea pandemiei.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ştiri Recomandate

Controale la companiile din energie ale Inspecției Muncii

Inspecţia Muncii, prin inspectoratele teritoriale de...

Ultimul 747 de la Boeing: "Regina aerului" devine istorie

A revoluționat aviația și, cu cocoașa lui...

ROBOR, 1 februarie 2023. Indicele bancar a scăzut

Indicele bancar a înregistrat o nouă scădere.

Piaţa unică a împlinit 30 de ani

Comisia Europeană a publicat marţi "Raportul anual privind piaţa unică...

Spania majorează salariul minim cu 8%

Premierul spaniol Pedro Sanchez anunţă o creştere cu 8%...

Profitul net al Grupului TeraPlast a scăzut cu 64% în 2022

Profitul net al Grupului TeraPlast a scăzut cu 64% în...

Crossuri externe