Elvețienii au inventat barca-minune care le va salva turismul

Autor: Andreea Craciun
Data actualizării:
Data publicării:
O barcă altfel decât altele
O barcă altfel decât altele
Organismul de promovare a turismului din Elveția lansează o campanie publicitară de amploare pentru a stimula turismul. Ținta? O clientelă internațională, pe care se străduiește să o atragă din nou.

Nu visați: pentru a încuraja călătorii să vină în Elveția în această toamnă, organismul de promovare a turismului din această țară alpină lansează o campanie bazată pe activități neobișnuite, axate pe natură și bunăstare. 

În meniu: barcă-saună și yoga în munți, printre capre. Campania publicitară tocmai a fost lansată în Elveția și va fi extinsă în curând în țările vecine, precum Germania, Austria, Italia și Franța, a declarat un purtător de cuvânt al Switzerland Tourism.

Acesta vizează să sprijine industria turistică în toamnă, un sezon off-peak care a reprezentat doar 17% din înnoptările hoteliere în 2019, după un sezon estival în care sectorul a cunoscut o îmbunătățire clară, fără a reveni însă la nivelurile de dinaintea pandemiei.

Campania evidențiază oferta de spa și wellness din mediul rural, inclusiv o barcă cu saună pe lacul Lucerna, lângă Lucerna, și o barcă și o cadă de baie pe lacul Brienz, lângă Interlaken, unde puteți sări în apa rece ca gheața și apoi să vă urcați din nou la bord pentru a vă bucura de apa la 38 de grade.

De asemenea, se evidențiază băile în pădure, yoga și drumețiile cu capre în cantonul Graubünden, sau vinoterapia pe terasele din Lavaux, unde viile sunt împodobite cu culori roșu-portocalii deasupra lacului Geneva, cu o baie fierbinte însoțită de un pahar de Chasselas, un masaj și un balsam pentru piele cu pastă de struguri.

Atragerea atenției clienților internaționali

Sezonul de toamnă în Elveția este dominat de clienții locali în căutare de idei de drumeții. Odată cu restricțiile de călătorie din timpul pandemiei, ponderea lor a crescut și mai mult, clienții elvețieni generând 4,1 milioane de nopți de hotel în toamna anului 2021, în creștere cu 29% față de 2019. Însă agenția de promovare a turismului din Elveția intenționează să își intensifice campania publicitară în străinătate pentru a da un impuls sectorului, profitând de dorința de a călători în încercarea de a crește numărul de sejururi ale turiștilor străini înainte de sezonul de iarnă, când turiștii europeni se îndreaptă spre pârtii.

În timp ce destinațiile turistice majore, precum Franța și Spania, au înregistrat o revenire accentuată a turiștilor străini în timpul verii, Elveția a înregistrat o revenire în timpul verii, dar nu a ajuns la nivelurile de dinaintea pandemiei. La jumătatea lunii august, Switzerland Tourism a făcut un prim bilanț al sezonului estival, estimând că mai este un drum de parcurs până la revenirea la cifrele din 2019. Potrivit cifrelor provizorii ale Biroului Federal de Statistică, în luna iulie, înnoptările hoteliere generate de turiștii străini au fost în continuare cu 15% mai mici decât în 2019. În prima jumătate a anului, acestea erau încă cu aproape o treime sub nivelul de dinaintea pandemiei.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Dosare ANAF. Freepik.com

Decembrie fierbinte pentru mediul de afaceri din România

Finalul de an aduce o avalanșă de schimbări fiscale, iar...

Vladimir Putin, în timpul vizitei din Alaska

România, vulnerabilă într-un eventual acord SUA–Rusia

De Ziua Națională, în timp ce România își celebrează...

Hackeri / Foto: Freepik
Tricolorul României
Femei într-o seră / Foto: Freepik
Dunare
Bancnote
Elveția
Liberty Galați, fostul Sidex
Casetă de valori / Foto: Freepik
Petroliști
Bani
Copii nu mai au acces pe rețele de socializare / Foto: Freepik
Barajul Paltinu
Argintul a avut cea mai proastă evoluție dintre metalele prețioase
Emmanuel Macron / Foto: Banca Mondială / Flickr
O femeie folosește un ATM și se uită la telefonul său / Foto: Freepik

Tot mai puține ATM-uri, dar crește puternic rețeaua POS

Numărul total al cardurilor active din România a ajuns,...

Ploaie
Vot în Elveția / Foto: Freepik
Imaginea dezastrului / FOTO: Facebook DEER – Muntenia Nord
ANAF / Foto: Freepik

Impozitul suplimentar de 15%. Cum arată noua declarație ANAF

ANAF a publicat în transparență proiectul de ordin care...

Ghișeu
Cineva va citi toate conversațiile / Foto: Freepik
Wizz Air
Centrala de la Iernut / Foto: Romgaz
Ministrul Agriculturii, Florin Barbu

Rosneft intră în zid: profitul s-a prăbușit cu 70% în 2025

Rosneft, cel mai mare producător de petrol al Rusiei, a...


pixel