Elvețienii au inventat barca-minune care le va salva turismul

Autor: Andreea Craciun
Data actualizării:
Data publicării:
O barcă altfel decât altele
O barcă altfel decât altele
Organismul de promovare a turismului din Elveția lansează o campanie publicitară de amploare pentru a stimula turismul. Ținta? O clientelă internațională, pe care se străduiește să o atragă din nou.

Nu visați: pentru a încuraja călătorii să vină în Elveția în această toamnă, organismul de promovare a turismului din această țară alpină lansează o campanie bazată pe activități neobișnuite, axate pe natură și bunăstare. 

În meniu: barcă-saună și yoga în munți, printre capre. Campania publicitară tocmai a fost lansată în Elveția și va fi extinsă în curând în țările vecine, precum Germania, Austria, Italia și Franța, a declarat un purtător de cuvânt al Switzerland Tourism.

Acesta vizează să sprijine industria turistică în toamnă, un sezon off-peak care a reprezentat doar 17% din înnoptările hoteliere în 2019, după un sezon estival în care sectorul a cunoscut o îmbunătățire clară, fără a reveni însă la nivelurile de dinaintea pandemiei.

Campania evidențiază oferta de spa și wellness din mediul rural, inclusiv o barcă cu saună pe lacul Lucerna, lângă Lucerna, și o barcă și o cadă de baie pe lacul Brienz, lângă Interlaken, unde puteți sări în apa rece ca gheața și apoi să vă urcați din nou la bord pentru a vă bucura de apa la 38 de grade.

De asemenea, se evidențiază băile în pădure, yoga și drumețiile cu capre în cantonul Graubünden, sau vinoterapia pe terasele din Lavaux, unde viile sunt împodobite cu culori roșu-portocalii deasupra lacului Geneva, cu o baie fierbinte însoțită de un pahar de Chasselas, un masaj și un balsam pentru piele cu pastă de struguri.

Atragerea atenției clienților internaționali

Sezonul de toamnă în Elveția este dominat de clienții locali în căutare de idei de drumeții. Odată cu restricțiile de călătorie din timpul pandemiei, ponderea lor a crescut și mai mult, clienții elvețieni generând 4,1 milioane de nopți de hotel în toamna anului 2021, în creștere cu 29% față de 2019. Însă agenția de promovare a turismului din Elveția intenționează să își intensifice campania publicitară în străinătate pentru a da un impuls sectorului, profitând de dorința de a călători în încercarea de a crește numărul de sejururi ale turiștilor străini înainte de sezonul de iarnă, când turiștii europeni se îndreaptă spre pârtii.

În timp ce destinațiile turistice majore, precum Franța și Spania, au înregistrat o revenire accentuată a turiștilor străini în timpul verii, Elveția a înregistrat o revenire în timpul verii, dar nu a ajuns la nivelurile de dinaintea pandemiei. La jumătatea lunii august, Switzerland Tourism a făcut un prim bilanț al sezonului estival, estimând că mai este un drum de parcurs până la revenirea la cifrele din 2019. Potrivit cifrelor provizorii ale Biroului Federal de Statistică, în luna iulie, înnoptările hoteliere generate de turiștii străini au fost în continuare cu 15% mai mici decât în 2019. În prima jumătate a anului, acestea erau încă cu aproape o treime sub nivelul de dinaintea pandemiei.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Bursa de Valori București
Ministrul Marcel Boloș / FOTO: Facebook
Lingouri de aur / FOTO: Freepik
Stație de transformare / Foto: Freepik
ArcelorMittal

ArcelorMittal amână investițiile verzi planificate în UE

Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...

Cu ochii pe mesaje / FOTO: Freepik
foto: pexels.com
Concedieri / sursa foto: Freepik.com / Drazen Zigic
Aragaz / FOTO: Unsplash

Ungaria caută noi surse de aprovizionare cu gaz natural

O strategie menită să asigure un echilibru între...

Om de afaceri / FOTO: Freepik

Companiile chineze se agață de dolarul american

Companiile chineze își păstrează dolarii,...

Sebastian Burduja. Foto: Crisan Andreescu
Date ROBOR

A crescut ROBOR. Veste proastă pentru cei care au credite

Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...

Un tractor ară câmpul / Foto: Freepik

AFM. Încep înscrierile în programul Rabla pentru Tractoare

Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...

Palatul CEC
Germania. Foto: Ingo Joseph - Pexels
Ruble
Ministrul Adrian Câciu / FOTO: Gov.ro
SUA-China / FOTO: Freepik
Banca Naţională a României
Wall Street
Bună dimineața!
Tehnologie avansată / FOTO: Freepik

Suedezii propun asistentul virtual cu ”mii de fețe”

La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...

Centrala Iernut a Romgaz / Foto: Romgaz

pixel