Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Vanita Gupta, preşedinta alianţei de organizaţii neguvernamentale pentru drepturile omului Leadership Conference on Civil and Human Rights, a anunţat joi pe Twitter că a primit din partea companiei Facebook un mesaj care informa că reclama lui Trump a fost retrasă de reţeaua socială.
Coronavirus. Trump îndeamnă la calm după primul deces din SUA
Mesajele sponsorizate încurajau utilizatorii Facebook să participe la recensământul oficial din 2020, însă îi redirecţionau spre site-ul de campanie electorală al preşedintelui. Cei care făceau clic pe reclame ajungeau la un sondaj online privind opiniile despre Trump, precum şi informaţii privind vârsta, numele şi datele de contact. Ulterior, li se solicita şi o donaţie.
Un purtător de cuvânt al Facebook a precizat pentru AFP că există reglementări pentru eliminarea oricărei confuzii legate de recensământ, iar 'acesta este un exemplu'.
Facebook şi-a anunţat în decembrie intenţia de a împiedica orice amestec în recensământul din SUA, inclusiv din partea liderilor politici, cărora nu li se aplică de obicei măsurile adoptate de reţea pentru combaterea dezinformării. Kevin Martin şi Samidh Chakrabarti, responsabili ai Facebook, au explicat atunci că reţeaua trebuie să contribuie la asigurarea credibilităţii recensământului, de care depinde distribuţia fondurilor federale, reprezentarea electorală şi 'buna funcţionare a democraţiei'.
Gupta a apreciat oprirea tentativei lui Trump de a crea confuzie privind modul şi momentul participării la recensământ, dar consideră că este îngrijorător că reclamele nu au fost retrase imediat.
Preşedinta Camerei Reprezentanţilor din Congresul SUA, democrata Nanci Pelosi, a criticat Facebook joi, când reclamele respective erau încă online, considerând că este vorba de un 'amestec inacceptabil' în recensământ din partea reţelei sociale.
AFP observă că mulţi democraţi acuză Facebook de favorizarea preşedintelui şi a republicanilor prin acceptarea de materiale publicitare cu caracter politic, uneori incorecte, în timp ce conţinutul distribuit este în general supus măsurilor împotriva dezinformării. Reţeaua Twitter a interzis toate reclamele politice, reaminteşte agenţia, apreciind că incidentul legat de Trump poate relansa dezbaterea din Statele Unite privind anunţurile cu caracter politic în mediile sociale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...