Datoria publică a României a depășit 52% din PIB. De ce nu se aplică Legea responsabilității fiscal-bugetare
Vanita Gupta, preşedinta alianţei de organizaţii neguvernamentale pentru drepturile omului Leadership Conference on Civil and Human Rights, a anunţat joi pe Twitter că a primit din partea companiei Facebook un mesaj care informa că reclama lui Trump a fost retrasă de reţeaua socială.
Coronavirus. Trump îndeamnă la calm după primul deces din SUA
Mesajele sponsorizate încurajau utilizatorii Facebook să participe la recensământul oficial din 2020, însă îi redirecţionau spre site-ul de campanie electorală al preşedintelui. Cei care făceau clic pe reclame ajungeau la un sondaj online privind opiniile despre Trump, precum şi informaţii privind vârsta, numele şi datele de contact. Ulterior, li se solicita şi o donaţie.
Un purtător de cuvânt al Facebook a precizat pentru AFP că există reglementări pentru eliminarea oricărei confuzii legate de recensământ, iar 'acesta este un exemplu'.
Facebook şi-a anunţat în decembrie intenţia de a împiedica orice amestec în recensământul din SUA, inclusiv din partea liderilor politici, cărora nu li se aplică de obicei măsurile adoptate de reţea pentru combaterea dezinformării. Kevin Martin şi Samidh Chakrabarti, responsabili ai Facebook, au explicat atunci că reţeaua trebuie să contribuie la asigurarea credibilităţii recensământului, de care depinde distribuţia fondurilor federale, reprezentarea electorală şi 'buna funcţionare a democraţiei'.
Gupta a apreciat oprirea tentativei lui Trump de a crea confuzie privind modul şi momentul participării la recensământ, dar consideră că este îngrijorător că reclamele nu au fost retrase imediat.
Preşedinta Camerei Reprezentanţilor din Congresul SUA, democrata Nanci Pelosi, a criticat Facebook joi, când reclamele respective erau încă online, considerând că este vorba de un 'amestec inacceptabil' în recensământ din partea reţelei sociale.
AFP observă că mulţi democraţi acuză Facebook de favorizarea preşedintelui şi a republicanilor prin acceptarea de materiale publicitare cu caracter politic, uneori incorecte, în timp ce conţinutul distribuit este în general supus măsurilor împotriva dezinformării. Reţeaua Twitter a interzis toate reclamele politice, reaminteşte agenţia, apreciind că incidentul legat de Trump poate relansa dezbaterea din Statele Unite privind anunţurile cu caracter politic în mediile sociale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Elon Musk a închis divizia care...
Până la debutul Jocurilor Olimpice de la Paris mai este...
În primele trei luni ale anului peste 25.000 de firme au...
Vitezele 6G au atins 100 Gbps...
Din motive politice sau...
Cum funcționează magazinele Lidl în zilele Sărbătorilor...
Senatul american a aprobat marți o lege prin care se...
Principalii giganți mondiali ai...
Cele mai semnificative plăți, în valoare de 112,7...
Opt ziare americane au depus o...
Instituțiile emitente au...
Presa de stat chineză a anunțat că primul portavion de...
Iată că acest fenomen,...
Sunt prevederi legislative pe care românii fie nu le...
Aproape 63 de milioane de somoni au murit prematur anul...
Grupaj de ştiri.
În şedinţa de marţi, 30...
Legea cu privire la realizarea...
Bursa de Valori București a...
Guvernul a adoptat, marţi, un...
Tuborg România anunță o schimbare în managementul organizației, prin...