Facebook oferă ajutor părinților. Control total la aplicaţia Messenger utilizată de copii

Autor: Antonia Popescu
Data publicării:
Părinţii pot avea un control mai mare asupra modului în care copiii lor folosesc Messenger Kids de la Facebook
Părinţii pot avea un control mai mare asupra modului în care copiii lor folosesc Messenger Kids de la Facebook
Părinţii vor putea să vadă cu cine stau de vorbă copiii lor pe aplicaţia Messenger, dezvoltată de compania Facebook, graţie unor instrumente îmbunătăţite de control, concepute pentru a-i proteja mai bine pe tinerii utilizatori în mediul online, informează marţi PA.

Reţeaua de socializare a anunţat mai multe instrumente pentru serviciul său Messenger Kids, lansat în 2017 ca o platformă mai prietenoasă de comunicare pentru copiii mai mici de 13 ani, controlabile din contul de Facebook al părinţilor. Aceste îmbunătăţiri au fost create după îngrijorări apărute anul trecut, când, în urma unei defecţiuni pe Messenger Kids, copiii puteau să intre în contact cu persoane care nu erau verificate şi aprobate de părinţii lor.

Adio WhatsApp de astăzi! Ce se întâmplă cu aplicația

Potrivit Facebook, noua funcţie Parent Dashboard va permite părinţilor să vadă cu cine stau de vorbă copiii lor, dacă fac videochat sau dacă expediază mesaje, dar şi frecvenţa acelor conversaţii în ultimele 30 de zile. De asemenea, părinţii vor putea să vadă fotografiile şi înregistrările video primite şi expediate de pe conturile copiilor lor, având abilitatea de a le elimina şi de a le raporta.

Dacă minorii au blocat sau au deblocat pe cineva pe Messenger Kids, părinţii au acces la întreaga listă de persoane blocate, pe lângă o notificare pe care o primesc oricum în mod automat atunci când copilul lor blochează sau raportează un utilizator. Încercând să îi educe mai bine pe utilizatorii cu vârste de sub 13 ani, compania Facebook a anunţat că va începe să folosească 'un limbaj potrivit pentru copii' pentru a le explica acestora modul în care informaţiile lor personale sunt utilizate şi distribuite pe internet.

Reţeaua de socializare a reamintit că sistemele sale existente de protecţie, precum neutilizarea datelor personale ale copiilor în scopuri publicitare, vor rămâne neschimbate. 'Părinţii vor avea la dispoziţie 90 de zile pentru a citi şi accepta noua noastră politică de confidenţialitate şi le recomandăm cu fermitate să citească aceste actualizări alături de copiii lor', a declarat Morgan Brown, product-manager al aplicaţiei Messenger.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

ANAF / Foto: DCBusiness
Bani / Foto: DCBusiness
Ilie Boloja și Sorin Grindeanu / Foto: George Călin / Mălina Norocea / Inquam Photos
Butoaie cu petrol / Foto: Freepik
Judecător / Foto: Freepik
O femeie alimentează mașina la o benzinărie / Foto: Freepik
Carduri sociale
Casa de schimb valutar / Foto: Oana Pavelescu
Energie verde / Foto: Freepik
MIPE schimbă și simplifică obținerea banilor / Foto: Freepik
Abonament la internet
Temu / Foto: DCBusiness
Pașapoarte

Pașapoartele românești se schimbă radical din septembrie

Guvernul a adoptat o hotărâre prin care schimbă atât...

ROBOR la trei luni crește
Sticle cu vin / Foto: Freepik
Oleoductul Drujba a fost închis
Ministerul Finanțelor
Banii din fondurile europene sunt puși la adăpost
Panou, Anghel Saligny / Foto: Tribuna
UAT-urile și locatarii vor plăti mai puțin pentru anveloparea blocurilor / Foto: Gabriel / Flickr
Bucharest City Tour”
Gaze naturale / Foto: Freepik
ANAF

Vacanţe la mare cu până la 60% mai ieftine. Află detalii

Cea de-a 47-a ediţie a programului "Litoralul pentru...

Freepik.com
Foto: Freepik.com
Freepik.com

Spotify scumpește abonamentele şi anunţă noi servicii

Spotify va majora prețurile pe măsură ce investește în...


pixel