Ford a găsit fondurile necesare pentru uzina sa din Germania

Autor: Mara Ivan
Data publicării:
Nu se știe însă cine este misteriosul investitor
Nu se știe însă cine este misteriosul investitor
Se vorbește despre ”un mare investitor”, dar alte detalii nu au fost dezvăluite

Constructorul auto american Ford Motor Co. a anunţat vineri că a găsit ceea ce a numit "un mare investitor internaţional" pentru uzina sa de la Saarlouis (Germania), adăugând ca a şi semnat acordurile iniţiale cu autorităţile landului Saarland, transmite Reuters.

"Aceasta este o bază excelentă pentru negocierile viitoare, cu potenţialul de a crea aproximativ 2.500 de locuri de muncă la Saarlouis", a declarat Martin Sander, directorul Ford Germania. "În această săptămână am făcut un pas important spre acest obiectiv" a mai spus Martin Sander, adăugând că obiectivul este în continuare transformarea acestei uzine şi crearea de viitoare oportunităţi de angajare.

Un purtător de cuvânt de la Ford nu a dezvăluit numele investitorului dar a spus că este vorba de un mare investitor internaţional.

La începutul acestui an, cotidianul "The Wall Street Journal" a dezvăluit că grupul auto chinez BYD se numără printre cei 15 investitori interesaţi să preia uzina Ford de la Saarlouis (Germania), după ce constructorul auto american va înceta să mai producă aici actualul model Ford Focus, în 2025.

Ford vrea să îşi reducă operaţiunile din Europa prin eliminarea mai multor mii de locuri de muncă, în timp ce în paralel investeşte miliarde de euro pentru trecerea la vehiculele electrice. Gama extinsă de modele de autovehicule de pasageri a celor de la Ford, care ar urma să producă doar vehicule electrice abia de la finele acestui deceniu, suferă de mai mulţi ani de o profitabilitate redusă spre deosebire de divizia care produce vehicule comerciale şi are rezultate bune.

Ford Motor Company este o companie globală cu sediul în Dearborn, Michigan, ce are aproximativ 190.000 de angajaţi în întreaga lume. În Europa, Ford este responsabilă pentru producerea, vânzarea şi întreţinerea vehiculelor marca Ford pe 50 de pieţe individuale şi are circa 45.000 de angajaţi la unităţile sale deţinute în totalitate şi la întreprinderile mixte consolidate şi aproape 59.000 de oameni, când sunt incluse afacerile neconsolidate.

În luna martie a anului trecut, constructorul auto Ford a transferat proprietatea fabricii de la Craiova către partenerul său Ford Otosan, cel mai mare producător de vehicule comerciale din Europa, acest proces fiind condiţionat de aprobările autorităţilor de resort şi ca urmare a consultărilor. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Trafic intens pe autostradă / Foto: Freepik
Termocentrală

Grupul 6 de la Rovinari reintră oficial în producție

Rovinari pornește Grupul 6 – un pas decisiv pentru...

Foto: Oana Pavelescu
Nicușor Dan
Freepik.com
Mână care ține cheile unei locuințe / Foto: Freepik
Freepik.com
Freepik.com

ANAF creşte numărul controalelor efectuate de la birou

ANAF, informare privind ţintele asumate în PNRR.

Asigurare auto RCA / Foto: Freepik
O unitate Gazprom / FOTO: Pagina de Telegram a companiei

Veniturile Rusiei din petrol şi gaze s-au prăbuşit

Veniturile Rusiei din petrol şi gaze au scăzut...

Date biometrice / Foto: Freepik

Modificări majore în procedura cazierului judiciar

Cazierul judiciar intră într-o nouă eră digitală, după...

Oleoductul Drujba
Calcule
Bursa de Valori București
London Metal Exchange / Foto: LME
Ursula von der Leyen
CEC Bank
Gaze
Reprezentanți ai Confederaţiei Patronale Concordia
Muncitori
Tichete de valoare
Bani
Cumparaturi online. Foto: Pexels.com
Bani
Dumitru Chisăliță / Foto: Agerpres

pixel