Programul Noua Casă 2025. Cătălin Leonte (FNGCIMM): Marele avantaj este avansul cerut
Cătălin Leonte, directorul...
Astfel, operatorul român va putea realiza transporturi feroviare de marfă, inclusiv transportul de mărfuri periculoase pe întreaga reţea feroviară din România, respectiv pe următoarele rute din Grecia: Piraeus - Atena - Salonic - Eidomeni, Oinoi - Chalkida, Palaiofarsalos - Kalampaka, Larisa - Volos, Salonic - Palty - Eddessa - Amyntaio, Amyntaio - Florina, Amyntaio-K.P. 32+500 AmKZ, Thessaloniki - Strymonas - Alexandroupolis - Pythio - Dikaia - Ormenio - KP32+900 Borders, Strymonas - Promahonas, Aeroportul El. Venizelos - Metamorfosi - SKA - Liosia - Korinthos - Kiato, Neo Ikonio-KP 25+286, Atena -Liosia, Atena - Metamorfosi.
Certificatul Unic de Siguranţă este valabil pentru o anumită arie de operare, pentru o reţea sau reţelele dintr-una sau mai multe state membre în care compania respectivă îşi desfăşoară activitatea şi acest document confirmă sistemul de management al siguranţei implementat de Grup Feroviar Român, precum şi măsurile luate pentru alinierea la reglementările şi legislaţia în vigoare privind operarea în siguranţă în România şi Grecia.
"Această validare reprezintă o premieră pentru industria feroviară europeană, fiind primul certificat de siguranţă din Uniunea Europeană acordat pentru mai mult de o ţară. Este încă o dovadă că Grup Feroviar Român este un operator de talie internaţională, care reuşeşte să se alinieze la standardele internaţionale din industrie şi să concureze de la egal la egal cu alţi operatori din regiune", a declarat Gruia Stoica, preşedintele Grampet.
Citește și GRAMPET lansează Trenul Solidarităţii Româneşti pentru importul de dispozitive medicale din China
Înfiinţată în urmă cu aproape 20 de ani, Grampet este prima multinaţională fondată în România şi cel mai mare grup feroviar şi operator logistic privat din Europa de Sud-Est.
Structura proprie de companii acoperă, în mod strategic, întregul lanţ de soluţii şi produse de transport feroviar, oferind clienţilor săi o experienţă integrată la cel mai înalt nivel de competenţă: servicii de transport feroviar marfă, construcţii, reparaţii şi modernizarea materialului rulant, producţia de piese de schimb, închiriere de material rulant, transbordarea mărfurilor, servicii logistice, precum şi soluţii inovatoare de IT pentru operatorii feroviari.
Compania-fanion a multinaţionalei este Grup Feroviar Român (GFR), cel mai mare operator privat feroviar din România.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Cătălin Leonte, directorul...
În contextul în care dolarul este în scădere accentuată...
Ministerul Energiei a lansat în...
Uniunea Europeană încearcă să...
Ministrul Energiei, Sebastian...
A doua putere economică mondială își propune să domine...
În deșertul arid al Arizonei,...
Statul a aprobat vânarea a peste 34.000 de căprioare...
Este singura țară din G7 care a înregistrat o recesiune...
Ele tronează, impunătoare, în...
Linia ar urma să lege capitala, de pe malul estic al...
Fondul Monetar Internațional...
Capitala Italiei a fost...
Cătălin Leonte, Director...
Ultimele date publicate de...
Grupaj de știri.
Recent, a intrat în vigoare o...
Ministrul Finanțelor, Tanczos...
Au fost înregistrate și creșteri importante.
Când principalul negociator comercial al Japoniei s-a...
Președintele Statele Unite...
Leul s-a menținut stabil față...
Un prim test are loc la Osaka.
Prețurile la cupru au scăzut...
Un studiu elaborat de...
Care este concluzia unui studiu realizat pe această temă...
Este vorba de politica monetară...
Republicanii din Congresul...