IKEA subliniază că în cazul incidentelor, piesele de siguranţă nu au fost utilizate conform instrucţiunilor şi îndeamnă toţi clienţii care au o masă de înfăşat/comoda SUNDVIK să securizeze partea pliantă cu accesoriile de siguranţă prevăzute.
Toţi clienţii care au masa de înfăşat/comoda SUNDVIK şi care au rătăcit sau au pierdut piesele de siguranţă sunt rugaţi să contacteze IKEA pentru a primi gratuit altele noi. Clienţii nu vor trebui să prezinte vreo dovadă pentru achiziţionare, cum ar fi bonul fiscal.
"Produsele sigure sunt întotdeauna o prioritate IKEA şi regretam să auzim despre aceste incidente, dar ne bucuram, din ceea ce ştim noi, că toţi copiii sunt bine. IKEA a luat măsuri de precauţie şi va îmbunătăţi în continuare comunicarea despre produse", spune Emelie Knoester, Children's Business Area Manager.
Magazinul Ikea din România a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010, a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea Ikea România a devenit parte din Ikea Group. Acesta deţine 367 de magazine în 30 de ţări.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Fitch confirmă ratingul CEC...
Factura la gaze pentru...
Valoarea maximă a tichetelor de...
Curs valutar BNR, 3 decembrie...
ROBOR continuă să scadă:...
A fost adoptată de Senat şi se...
Stablecoin european din 2026:...
IKEA își extinde „pădurea” în Europa: achiziție uriașă...
Guvernul lansează în dezbatere un proiect de OUG care...
OpenAI a intrat într-o fază de...
Europa riscă să rămână fără...
Germania pune în funcțiune...
Curs valutar BNR, 2 decembrie...
PPC Energie vine cu o ofertă...
Mega Image și Profi Rom Food...
România găzduiește reuniunea...