IKEA subliniază că în cazul incidentelor, piesele de siguranţă nu au fost utilizate conform instrucţiunilor şi îndeamnă toţi clienţii care au o masă de înfăşat/comoda SUNDVIK să securizeze partea pliantă cu accesoriile de siguranţă prevăzute.
Toţi clienţii care au masa de înfăşat/comoda SUNDVIK şi care au rătăcit sau au pierdut piesele de siguranţă sunt rugaţi să contacteze IKEA pentru a primi gratuit altele noi. Clienţii nu vor trebui să prezinte vreo dovadă pentru achiziţionare, cum ar fi bonul fiscal.
"Produsele sigure sunt întotdeauna o prioritate IKEA şi regretam să auzim despre aceste incidente, dar ne bucuram, din ceea ce ştim noi, că toţi copiii sunt bine. IKEA a luat măsuri de precauţie şi va îmbunătăţi în continuare comunicarea despre produse", spune Emelie Knoester, Children's Business Area Manager.
Magazinul Ikea din România a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010, a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea Ikea România a devenit parte din Ikea Group. Acesta deţine 367 de magazine în 30 de ţări.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
IMM România solicită menţinerea...
Industria aromatizării spațiilor – o nișă puțin...
Se îngroaşă gluma pentru Rusia, după atacurile Ucrainei...
În data de 16 octombrie 2025...
Curtea Constituțională a...
Contribuabilii trebuie să fie...
Curtea de Conturi a descoperit...
Garda de Mediu lansează prima acțiune cu drone împotriva...
Comisia de buget de la Camera...
Radu Burnete afirmă că în...
Italia refuză să-și vândă...
Legea contractelor de vânzare...
Suprasaturație pe piața...
Inflația din România a rămas la...
FMI a revizuit în scădere estimările privind evoluția...