Încă o bancă din România renunță la o treime din casierii
Autor: Matei Ion
Data publicării:
Infractorii cibernetici fie îți trimit un link către o adresă suspectă (dar care pare a băncii), fie te pun să descarci un fișier atașat.
Infractorii cibernetici fie îți trimit un link către o adresă suspectă (dar care pare a băncii), fie te pun să descarci un fișier atașat.
Aproximativ o treime din agenţiile Raiffeisen Bank, respectiv 129 de unităţi, vor funcţiona din noiembrie fără casierie, toate operaţiunile cu numerar urmând să se efectueze doar la ATM sau maşini multifuncţionale.

În plus, banca are în alte câteva zeci de unități program redus de casierie, pe care îl va adapta continuu, pe măsură ce traficul va scădea și alternativele digitale oferite clientelei vor acoperi o gama și mai largă de operațiuni cu numerar.

“An de an, Raiffeisen Bank investește sume considerabile pentru a asigura o experiență superioară clienților săi prin serviciile oferite în unitățile sale. Anul acesta, contextul pandemiei a accelerat multe proiecte de digitalizare și schimbări curajoase pentru folosirea operațiunilor “fără cash”, iar asta s-a întâmplat nu doar în industria bancară. Pentru noi a fost momentul oportun pentru a face încă un pas spre încurajarea tranzactilor digitale. Vrem să dăm tuturor colegilor din agențiile fără casierie, posibilitatea de a dedică timp activităților cu valoare adăugată pentru clienți, cum sunt consilierea în vederea înțelegerii tuturor functionalitatilor aplicațiilor noastre și a beneficiilor ofertei noastre de soluții financiare. În felul acesta, ne dorim că, împreună, să construim parteneriate valoroase și durabile pe termen lung.” a spus Monica Udrescu, director executiv rețea de unități Raiffeisen Bank

Operațiunile cu numerar care erau făcute de clienţi la ghişeu vor fi posibile în cele 129 de unități pe maşini multifuncţionale (MFM-uri) sau vor avea soluții alternative (Raiffeisen Online, Smart Mobile, Colectare).

BCE: Băncile au înăsprit accesul la creditare

Fiecare angajat al băncii va fi gata să asiste clienții pentru a învață să utilizeze eficient toate canalele alternative de plata (ATM/MFM, Online & Smart Mobile).

În cazurile în care nu există soluție alternativă pentru operațiunile care implică cash-ul, clienții vor fi îndreptăți către o agenție Raiffeisen Bank din proximitate.

Raiffeisen Bank are 2,2 milioane de clienţi, un portofoliu de 530.000 de carduri de credit şi peste 2 milioane de carduri de debit active. Banca are aproximativ 5000 de angajați, 335 de agenții în toată țară, 770 de ATM-uri, 373 de mașini multifuncționale (MFM-uri) și o rețea de peste 23.000 de POS-uri.

       

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Datoria guvernamentală a sărit de 52% din PIB

Ministerul Finanţelor a publicat cifrele privind...

Turcia anunţă suspendarea relaţiilor comerciale cu Israelul

Turcia a decis să oprească relațiile comerciale cu...

Județele care cheltuie cel mai puțin de Paște în 2024

Românii au o adevărată obsesie atunci când vine vorba...

”Se vor închide toate aprozarele!” Un strigăt de neputință

O spune patronul unui mic astfel de magazin, un...


pixel