ING anunță că a remediat problemele tehnice din sistem

Autor: DCBusiness Team
Data actualizării:
Data publicării:
Toate tranzacţiile dublate realizate cu cardul ING au fost corectate iar sumele reglate până luni seara la ora 21.00, informează banca. Clienţii nu vor suporta costuri în urma acestei situaţii, în comisioane sau taxe. 

"Luni, 8 octombrie, puţin după ora 14:00, ING Bank România a identificat dublarea unor tranzacţii realizate cu cardul şi procesate în această zi. Banca a identificat situaţiile urgente ale unor clienţi şi a discutat cu aceştia pentru a corecta tranzacţiile şi a regla punctual contul clienţilor cât mai repede cu putinţă. Eroarea a fost confirmată ca fiind una operaţională, fără impact asupra altor procesări ale băncii. Clienţii nu vor suporta costuri în urma acestei situaţii, în comisioane sau taxe. Toate tranzacţiile au fost corectate şi sumele reglate până la ora 21:00 ale aceleiaşi zile. În urma acestei situaţii a crescut considerabil volumul de trafic în platforma de internet banking ING Home'Bank, ceea ce a dus la un acces mai dificil în aplicaţie. ING Bank regretă sincer disconfortul pe care clienţii l-au resimiţit în aceste ore şi ia măsurile necesare pentru a preveni astfel de incidente pe viitor", precizează sursa citată de Agerpres.

În cursul zilei de luni, banca a informat, pe propria pagină de Facebook, că o parte dintre tranzacţiile realizate în acest weekend de clienţii ING au fost dublate, situaţia fiind cauzată de o eroare operaţională în care fişierele de tranzacţii au fost încărcate de două ori. 

Aceştia au subliniat că, din cauza volumului încărcat de apeluri, liniile de suport nu funcţionează în parametrii normali. 

De asemenea, pe site-ul băncii, la Starea Serviciilor, era specificat faptul că serviciile ING Home'Bank Web, ING Home'Bank Mobile şi Call Center au o "disponibilitate parţială". 

ING Bank România a raportat în primul semestru un profit brut de 389 milioane lei, mai mare cu 89 milioane lei comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, şi un profit net de 345 milioane lei, potrivit unui comunicat al băncii. 

Numărul clienţilor activi a crescut cu mai mult de 155.000 în ultimele 12 luni, ajungând la 1,2 milioane de clienţi activi. Numărul clienţilor cu salariul la ING a crescut cu mai bine de 145.000, o creştere de 23% într-un ritm mai alert decât cel general al clienţilor activi, care a fost de 15% de la un an la altul. Modelul digital implementat în ultimul an a dus la un procent record de 60% de interacţiuni online cu clienţii care încasează salariul la ING.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Foto: Freepik.com
Foto: Facebook Finanțe Sed Lex
La birou / FOTO: Freepik
Emmanuel Macron / Foto: Banca Mondială / Flickr
Renault / FOTO: Unsplash

Guvernul prorogă RO e-Factura pentru două domenii economice

Guvernul a adoptat, prin Ordonanță de Urgență, abrogarea...

Strângere de mână / FOTO: Freepik

BBVA nu renunţă la preluarea Sabadell

Grupul bancar spaniol BBVA a anunţat luni că va merge...

Bursa / Foto: Freepik
Protest spontan al unor angajați ai ANAF din Cluj-Napoca
Dragoș Pîslaru
Gabriel Biriș
„Lo Storto” de la Zaha Hadid, afectat de temperaturi extreme în Italia
Energie / FOTO: Freepik
TVA mai mare, taxe în creștere, consum în picaj!
Președintele Nicușor Dan conduce ședința CSAT
Licitație ANAF pentru lucruri confiscate

OUG adoptată: fără restructurare ANAF pe județe

Guvernul a adoptat luni, 30 iunie 2025, o ordonanță de...

Semiconductori
Agricultură
Miniștrii cabinetului Bolojan / Foto: Octav Ganea / Inquam Photos
Oameni pe stradă
freepik.com
Curs valutar. Foto: Mihai Ciobanu
ANAF
Freepik.com
Birou
Foto: Pexels.com
Panouri solare / Foto: Unsplash

pixel