Adrian Negrescu: Pilonul II de pensii, un fel de ajutor de înmormântare
- Pilonul II, „bani de buzunar”...
Toate mașinile în perfectă stare de funcționare sau cele care au defecte minore trec de inspecție. Dacă sunt probleme grave, acestea trebuie obligatoriu remediate în decurs de o lună după care se va efectua o nouă inspecție.
Frecveța cu care se face inspecția este în funcție devechimea mașinii, respectiv, pentru cele mai vechi de 12 ani ITP-ul se face anual.
Pentru mașinile noi, primul ITP se face abia după trei ani după care urmează frecvența obișnuită, adică la doi ani.
Unei mașini căreia i-a expirat ITP-ul i se suspendă de drept inmatricularea. Șoferii care circulă cu o astfel de mașină riscă două penalizări:
- amendă pentru lipsa ITP-ului;
- amendă pentru conducerea unei mașini cu înmatricularea suspendată.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
- Pilonul II, „bani de buzunar”...
Guvernul României urmează să...
Autoritatea de Supraveghere...
Sistemul medical, sectorul...
Activele digitale se confruntă...
Alphabet Inc., compania-mamă a...
Creșterea spectaculoasă a...
Ministerul Finanțelor a lansat...
Bursa de Valori Bucureşti (BVB)...
România a depășit obiectivul...
Guvernul a pus în dezbatere...
O propunere legislativă care...
Jumătate dintre români își...
Vulnerabilitate ignorată de ani...
Valoarea sumei pe care o...
Pe măsură ce tot mai multe orașe din sudul Europei se...
ANCPI schimbă termenele pentru...
Metroul și transportul de...
Guvernul discută joi modificări...
Magistrații vor ieși mai târziu...
România trebuie să adopte o...