A fost finalizat cel mai mare parc fotovoltaic construit în România prin PNRR
Ministrul Energiei, Sebastian...
Deși Instagram rămâne un jucător foarte mic în retail, dacă platforma decide revoționeze piața cumpărăturilor într-o bună zi, retailerii care au fost luați prin surprindere de Amazon cu ani în urmă vor să dori să aibă un avans de data aceasta.
Facebook suspendă zeci de mii de aplicații! Află care este motivul
În luna martie, Instagram a introdus o nouă opțiune care permite clienților să achiziționeze produse direct de pe paginile companiilor, din aplicația sa. Anterior, cumpărătorii erau nevoiți să părăsească Instagramul și să meargă direct pe site-urile retailerilor, după ce descopereau în aplicație un produs pe care doreau să-l cumpere. Analiștii spun că acest lucru era extrem de iritant pentru clienți.
Instagram a adăugat de asemenea instrumente care permit clienților să cumpere articole direct din Stories și paginile de explorare. Cumpărătorii pot cumpăra produse pe care Kylie Jenner, Kim Kardashian West și alte celebrități le poartă pe Instagram-urile lor, direct prin intermediul postărilor.
Instagram devine astfel un instrument util pentru cumpărători deoarece aceștia descoperă cu ușurință haine de firmă sau ale celebrităților. Să vânezi produse online poate fi adesea frustrant pentru clienți; navigarea pentru a găsi îmbrăcăminte este dificilă pe site-urile și aplicațiile celor de la Amazon sau altor retaileri, cumpărătorii trebuind să dea scroll la zeci de pagini și sute de produse.
Eforturile aplicației de a se transforma într-un hub comercial a atras unele mărci. Aceste companii remarcă existența unei piețe neexploatate pentru a-și vinde mărfurile direct către clienții care îi urmăresc pe Instagram. Companii precum Adidas spun că profită de noul instrument lansând noi adidași și haine pe Instagram.
Cumpărăturile de pe Instagram ar putea atinge o cifră de până la 10 miliarde de dolari până în 2021, potrivit Deutsche Bank, iar platforma permite brandurilor să caute să dobândească simpatia cumpărătorilor dincolo de propriile lor site-uri web și magazine.
Conform datelor aplicației Instragram, 80% dintre utilizatorii aplicației urmăresc cel puțin un business, iar peste 130 de milioane de utilizatori dau click în fiecare lună pe postările de Instagram pentru a vedea etichetele produselor de cumpărături.
Peste 20 de mărci, inclusiv Nike (NKE), Adidas, Uniqlo, Warby Parker, Outdoor Voices, Prada, Dior și Kylie Cosmetics, testează platforma Instagram. Aceste companii speră că instrumentele aplicației vor facilita achiziția clienților prin Instagram și vor stimula vânzările de pe platformă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Ministrul Energiei, Sebastian...
Proiectele de acte normative...
ANAF, anunţ important pentru...
Trump îndulcește impactul...
Autoritățile caută cauza unuia...
Leul s-a menținut stabil față...
Donald Trump Jr. a participat...
Ministerul Finanțelor lansează...
Programul Rabla Auto 2025 vine...
Un raport al Bank of America (BofA) a scos în evidență...
Donald Trump sărbătorește...
Documentul a fost publicat în...
Băncile de pe Wall Street scapă...
General Motors recheamă aproape...
Engie România a anunțat...
Ministerul Investiţiilor şi...
La o solicitare formulată în limbaj obișnuit, ChatGPT...
Dolarul a scăzut luni, în absența unor schimbări reale...
Gigantul farmaceutic britanic AstraZeneca a anunțat...
Un experiement efectuat în câmpiile din sudul Chile, tot...
Adrian a câștigat echivalentul...
Un tur de orizont al pieței materiilor prime, pentru a...
Amazon (NASDAQ:AMZN) a reușit...
Uniunea Europeană a adoptat noi...