Instagram schimbă modul în care oamenii cumpără lucruri

Autor: Andreea Ionescu
Data publicării:
Instagram schimbă modul în care oamenii cumpără lucruri
Instagram schimbă modul în care oamenii cumpără lucruri
Până de curând, marile branduri foloseau Instagramul mai ales ca instrument de publicitate pentru a ajunge la consumatori. Însă Instagram a făcut o serie de mișcări pentru a deveni un hub comercial, forțând companiile să își adapteze strategiile digitale, informează CNN.

Deși Instagram rămâne un jucător foarte mic în retail, dacă platforma decide revoționeze piața cumpărăturilor într-o bună zi, retailerii care au fost luați prin surprindere de Amazon cu ani în urmă vor să dori  să aibă un avans de data aceasta.

Facebook suspendă zeci de mii de aplicații! Află care este motivul

În luna martie, Instagram a introdus o nouă opțiune care permite clienților să achiziționeze produse direct de pe paginile companiilor, din aplicația sa. Anterior, cumpărătorii erau nevoiți să părăsească Instagramul și să meargă direct pe site-urile retailerilor, după ce descopereau în aplicație un produs pe care doreau să-l cumpere. Analiștii spun că acest lucru era extrem de iritant pentru clienți.

Instagram a adăugat de asemenea instrumente care permit clienților să cumpere articole direct din Stories și paginile de explorare. Cumpărătorii pot cumpăra produse pe care Kylie Jenner, Kim Kardashian West și alte celebrități le poartă pe Instagram-urile lor, direct prin intermediul postărilor.

Instagram devine astfel un instrument util pentru cumpărători deoarece aceștia descoperă cu ușurință haine de firmă sau ale celebrităților. Să vânezi produse online poate fi adesea frustrant pentru clienți; navigarea pentru a găsi îmbrăcăminte este dificilă pe site-urile și aplicațiile celor de la Amazon sau altor retaileri, cumpărătorii trebuind să dea scroll la zeci de pagini și sute de produse.

Eforturile aplicației de a se transforma într-un hub comercial a atras unele mărci. Aceste companii remarcă existența unei piețe neexploatate pentru a-și vinde mărfurile direct către clienții care îi urmăresc pe Instagram. Companii precum Adidas spun că profită de noul instrument lansând noi adidași și haine pe Instagram.

Cumpărăturile de pe Instagram ar putea atinge o cifră de până la 10 miliarde de dolari până în 2021, potrivit Deutsche Bank, iar platforma permite brandurilor să caute să dobândească simpatia cumpărătorilor dincolo de propriile lor site-uri web și magazine.

Conform datelor aplicației Instragram, 80% dintre utilizatorii aplicației urmăresc cel puțin un business, iar peste 130 de milioane de utilizatori dau click în fiecare lună pe postările de Instagram pentru a vedea etichetele produselor de cumpărături.

Peste 20 de mărci, inclusiv Nike (NKE), Adidas, Uniqlo, Warby Parker, Outdoor Voices, Prada, Dior și Kylie Cosmetics, testează platforma Instagram. Aceste companii speră că instrumentele aplicației vor facilita achiziția clienților prin Instagram și vor stimula vânzările de pe platformă.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Râul Corund se scurge în salina Praid / Foto: Alex Nicodim / Inquam Photos
Impozite și taxe / Foto: Freepik
Bancnote lei / sursa foto: Freepik.com / Vlad Ispas
Adrian Negrescu
Dosare
Sebastian Burduja
Factura. Freepik.com
Criză economică / Foto: Freepik

ASF se pregătește de noi scenarii de criză

ASF actualizează normele privind simularea situațiilor...

Ghișeu
Haine puse pe umerașe
Cărbune
Un agent al temutei ICE escortează o persoană pentru a fi expulzată / Foto: ICE
WhatApp / Foto: Freepik
Incendiu Grecia / Foto: iefimerida.gr / Facebook
Sediul ANRE
La benzinărie / FOTO: Freepik
Turkstream / Foto: botas.gov.tr
Sala de ședință din clădirea Guvernului
Sebastian Burduja
Foto: Freepik.com
Foto: Mihai Ciobanu

Firme tip "conductă", în vizorul ANAF

Fraudă de 1,8 milioane de lei cu o firmă de tip...

Nicușor Dan, președintele României

Discuţii Nicuşor Dan - sindicate, la Palatul Cotroceni

Preşedintele Nicuşor Dan discută, în această dimineaţă,...

Conferință la BCE / FOTO: BCE
Documente ANAF. Freepik.com
Renault / FOTO: Unsplash
Oameni pe stradă / Foto: DCBusiness
Contabil / Foto: Freepik

ANAF clarifică o dilemă frecventă privind SAF-T

Tot mai multe firme aflate la început de drum sau cu...


pixel