Termen important pentru toate firmele: declarația SAF-T. Când se depune?
Firmele din România se...
Compania explică această măsură prin faptul că acordă prioritate fabricării unor modele cu marje mai mari de profit din cauza lipsei de semiconductori, potrivit unor surse citate de Bloomberg.
Producătorul aflat în pierdere, deținut de compania indiană Tata Motors Ltd., va reduce producția modelelor Range Rover Velar și Jaguar F-Pace, care sunt fabricate în Solihull, în timp ce va crește producția celor mai profitabile modele, Range Rover și Range Rover Sport, a declarat persoana care a cerut să nu fie identificată, discutând probleme operaționale.
De asemenea, JLR ar putea reduce producția la uzina sa din Halewood, unde produce modelele mai accesibile Evoque și Discovery Sport, deși nu a fost luată o decizie finală, a spus persoana respectivă.
"Continuăm să gestionăm în mod activ modelele operaționale ale uzinelor noastre de producție în timp ce industria se confruntă cu perturbarea continuă a lanțului de aprovizionare cu semiconductori la nivel global", a declarat un purtător de cuvânt al Jaguar Land Rover într-un e-mail. "Cererea pentru vehiculele noastre rămâne puternică".
Compania se așteaptă la o creștere a livrărilor în timpul celei de-a doua jumătăți a anului fiscal al JLR, care se desfășoară până în martie, a spus purtătorul de cuvânt, pe măsură ce noile acorduri cu partenerii din domeniul semiconductorilor intră în vigoare.
Producția la uzina JLR din Nitra, Slovacia, unde compania auto produce cel mai bine vândut SUV Defender, nu este afectată, a spus persoana respectivă. JLR nu intenționează să elimine niciun loc de muncă de la fabricile sale din Marea Britanie ca urmare a reducerii producției, deoarece intenționează să revină la producție atunci când aprovizionarea cu cipuri se va normaliza, conform sursei citate.
Lipsa semiconductorilor a făcut ca clienții pentru ultima generație Range Rover să aștepte mai mult de un an pentru vehiculele lor, vânzările fiind suspendate pentru unele variante. În trimestrul încheiat în luna septembrie, producătorul auto a raportat livrări către dealeri care au fost cu 17% mai mici decât previziunile. La începutul acestei luni, directorul general al JLR, Thierry Bollore, a demisionat de la producătorul de automobile de lux la doar doi ani de la preluarea funcției.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Firmele din România se...
Curtea de Conturi avertizează...
Înmatriculările auto au crescut...
Prețurile producției...
Cel mai mare furnizor global de...
Libia revine în prim-planul energetic: noi descoperiri...
Agricultura se dovedeşte a fi...
Banca Naţională a României...
Mesaj ferm cu privire la...
Președinta BCE, Christine...
Camera de Comerț și Industrie a...
Ministrul Finanţelor a anunţat...
Românii mizează pe gustul...
Se majorează/indexează...
Ministerul Energiei confirmă că...
Curtea Constituțională a...
Ministerul Dezvoltării,...
Înalta Curte de Casație și...
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor...
Amazon Web Services (AWS) a...
Lovitură pentru economia din...
Guvernul activează planul de...