Săptămână complicată la Bursa de la București, cu suișuri și coborâșuri
Performanțele variate ale...
Cum își va îmbunătăți în cele din urmă industria jucăriilor, care utilizează foarte mult plastic, performanțele de mediu? La sediul Lego din Billund, Danemarca, inginerii de la cel mai mare producător de jucării din lume încearcă să conceapă un plastic mai puțin poluant pentru cărămizile viitorului.
Un alt gigant al jucăriilor, americanul Mattel, începe să ia măsuri pentru a schimba Barbie, păpușa sa simbol care conține doar plastic. În iunie, grupul a lansat în Franța "Barbie iubește oceanul". Aceasta este prima colecție în care corpurile păpușilor sunt realizate din materiale plastice reciclate, care ar fi putut ajunge în oceane. Piesele din plastic ale acestei Barbie sunt realizate în proporție de 90% din plastic colectat de pe o suprafață de 50 de kilometri de pe cursurile de apă din zone care nu dispun de sisteme eficiente de colectare a deșeurilor.
"Aceasta este o inițiativă a companiei Mattel de a se îndrepta spre obiectivul său de a obține materiale plastice 100% reciclate, reciclabile sau derivate din materiale naturale în toate jucăriile sale până în 2030. Această gamă Barbie ilustrează eforturile noastre", a declarat Christophe Salmon, directorul general al gigantului american pentru Franța. Însă producătorul recunoaște că este imposibil să faci jucării fără plastic. ”Nu vom face Barbie din lemn. Întrebarea este cum să producem un plastic mai bun pentru mediu și cum să-l reciclăm”.
Citește și: Care sunt condițiile pentru aprobarea PNRR-ului României
Tesla în miniatură
Pentru mașinuțele sale, Mattel a conceput un model marca Matchbox împreună cu Tesla, producătorul de vehicule electrice al lui Elon Musk, folosind materiale reciclate în proporție de 99% și neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon. În detaliu, acest Tesla Roadster în miniatură este fabricat din aproximativ 62% zinc reciclat și 37% plastic reciclat. Restul de 1% este oțel inoxidabil, care este esențial pentru rezistența jucăriei. "Vrem să facem din Matchbox un brand simbol prin materialele sale reciclabile", spune Christophe Salmon.
În ceea ce privește reciclarea, Mattel a lansat un program numit Playback în trei țări europene - Franța, Germania și Regatul Unit - pentru mărcile Barbie (păpuși), Mega Bloks (seturi de construcții) și Matchbox (mașini de jucărie). Consumatorii pot trimite înapoi jucăriile pe care nu le mai folosesc într-un transport gestionat de companie. Celebru producător de jucării
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanțele variate ale...
Într-o notă adresată recent...
Această tendință reflectă...
La capătul unor dezbateri...
Un concept surprinzător și...
Înainte de a se lansa în forță...
Președintele ales a dezvăluit într-un timp record numele...
"Make the impossible possible"...
Anunțul a fost făcut de Bernd...
Andrea Orcel, directorul general al UniCredit SpA, a...
Este o manevră care face parte din planurile de...
Amazon continuă să-și...
Suedia este pregătită să...
Bitcoin, cea mai mare...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...