Kia pune accent pe modelele hibride

Autor: Simona Haiduc
Data publicării:
Kia Motors / FOTO: Wikipedia
Kia Motors / FOTO: Wikipedia
Kia se așteaptă la o creștere semnificativă a vânzărilor în următorii ani și la o accelerare a producției sale de modele hibride, a anunțat producătorul coreean, în cadrul unei conferințe cu investitorii.

După un an record în 2023, cu trei milioane de vehicule vândute, Kia a confirmat într-un comunicat de presă un obiectiv ambițios de vânzări de 4,3 milioane de unități pe an în 2030. 1,6 milioane dintre aceste vehicule ar trebui să fie electrice, cu 15 modele noi lansate până atunci, a precizat acest pionier al tranziției la mașini cu baterii electrice. 

Compactul EV3 ar trebui să extindă în mod semnificativ gama, înainte de apariția mașinii de oraș EV2 și a SUV-ului EV5. Kia, al treilea producător de automobile din lume împreună cu partenerul său Hyundai, intenționează să lanseze două modele electrice pe piețele emergente, inclusiv în India.

Dacă producătorul coreean nu încetinește pe electric, el intenționează să accelereze pe modelele hibride și hibride plug-in, care ar putea reprezenta aproape 900.000 de vânzări pe an în 2030, o creștere de trei puncte a vânzărilor totale față de planul inițial. Marca și-a propus să mărească gama de vehicule hibride de la 6 modele în 2024, la 9 modele în 2028. 

O rată de creștere „neregulată”

Producătorii de mașini au observat o încetinire a creșterii vânzărilor de mașini electrice în Europa de la începutul anului. „În timp ce cererea de vehicule electrice este de așteptat să rămână stabilă până în 2030, rata de creștere s-ar putea dovedi a fi neregulată pe termen scurt”, estimează Kia. „Cererea de mașini electrice ar putea fi afectată de diverși factori, cum ar fi o slăbire a creșterii economice globale, reducerea ajutorului guvernamental pentru achiziții și o încetinire a implementării infrastructurii de încărcare”, adaugă grupul.

Kia intenționează, de asemenea, „să contracareze apariția concurenților săi chinezi”, oferind cât mai multe dintre vehiculele sale vândute pe piețele emergente cu funcții conectate, cum ar fi actualizarea de la distanță. De asemenea, producătorul intenționează să producă mașini în fabricile sale din China pentru alte piețe emergente. Brandul vizează o cifră de afaceri de 101.000 miliarde woni (68 miliarde euro) în 2024, cu o marjă operațională de 11,9%.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

TikTok / sursa foto: Pexels.com / cottonbro studio

TikTok dispare din SUA. Google și Apple au șters aplicația

Serviciile TikTok au fost suspendate în Statele Unite,...

Știrile dimineții / Foto: Freepik

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

Astăzi aducem în prim-plan cele mai importante subiecte...

Adrian Câciu
Contabil
Flacără la aragaz / Foto: Freepik
Baterii pentru stocarea energiei / Foto: Freepik
TVA
Fabrică de imbuteliere Pepsi

Pepsi, dată în judecată în SUA de protecția consumatorului

Comisia Federală pentru Comerț (FTC), instituția care...

Exploatare de litiu
Fermieri stau pe o combină agricolă / Foto: Freepik
Vaporul eCSOV

A început marea electrificare a transportului naval

Industria navală face pași importanți către un viitor...

ByteDance, compania mamă a TikTok
Stațiune de schi
FMI
Agenție BRD
Foto: Pexels.com
foto: pexels.com
Donad Trump în timpul unei vizite la zidul de la granița cu Mexic
Bursa / sursa foto: Freepik.com
Donald Trump
foto: pexels.com
Foto: pexels.com
Foto: Pexels.com

Bani pentru fermieri. APIA, veşti bune

Peste 90% dintre fermierii eligibili, autorizați pentru...

Adrian Negrescu / Ilustrație: Oana Pavelescu
Kremlin
SUA vs China

pixel