Kia pune accent pe modelele hibride

Autor: Simona Haiduc
Data publicării:
Kia Motors / FOTO: Wikipedia
Kia Motors / FOTO: Wikipedia
Kia se așteaptă la o creștere semnificativă a vânzărilor în următorii ani și la o accelerare a producției sale de modele hibride, a anunțat producătorul coreean, în cadrul unei conferințe cu investitorii.

După un an record în 2023, cu trei milioane de vehicule vândute, Kia a confirmat într-un comunicat de presă un obiectiv ambițios de vânzări de 4,3 milioane de unități pe an în 2030. 1,6 milioane dintre aceste vehicule ar trebui să fie electrice, cu 15 modele noi lansate până atunci, a precizat acest pionier al tranziției la mașini cu baterii electrice. 

Compactul EV3 ar trebui să extindă în mod semnificativ gama, înainte de apariția mașinii de oraș EV2 și a SUV-ului EV5. Kia, al treilea producător de automobile din lume împreună cu partenerul său Hyundai, intenționează să lanseze două modele electrice pe piețele emergente, inclusiv în India.

Dacă producătorul coreean nu încetinește pe electric, el intenționează să accelereze pe modelele hibride și hibride plug-in, care ar putea reprezenta aproape 900.000 de vânzări pe an în 2030, o creștere de trei puncte a vânzărilor totale față de planul inițial. Marca și-a propus să mărească gama de vehicule hibride de la 6 modele în 2024, la 9 modele în 2028. 

O rată de creștere „neregulată”

Producătorii de mașini au observat o încetinire a creșterii vânzărilor de mașini electrice în Europa de la începutul anului. „În timp ce cererea de vehicule electrice este de așteptat să rămână stabilă până în 2030, rata de creștere s-ar putea dovedi a fi neregulată pe termen scurt”, estimează Kia. „Cererea de mașini electrice ar putea fi afectată de diverși factori, cum ar fi o slăbire a creșterii economice globale, reducerea ajutorului guvernamental pentru achiziții și o încetinire a implementării infrastructurii de încărcare”, adaugă grupul.

Kia intenționează, de asemenea, „să contracareze apariția concurenților săi chinezi”, oferind cât mai multe dintre vehiculele sale vândute pe piețele emergente cu funcții conectate, cum ar fi actualizarea de la distanță. De asemenea, producătorul intenționează să producă mașini în fabricile sale din China pentru alte piețe emergente. Brandul vizează o cifră de afaceri de 101.000 miliarde woni (68 miliarde euro) în 2024, cu o marjă operațională de 11,9%.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Elena Cristian
Garnizoana Bacău / Foto: MApN
Energie electrică / Foto: Freepik
România intră în Schengenul terestru de la 1 ianuarie

România intră complet în Schengen de la 1 ianuarie 2025

România a obținut astăzi un acord crucial pentru...

ANAF / Foto: Oana Pavelescu
CET Sud
Foto: Mihai Ciobanu
Fosta uzină Laminorul
Pașaport SUA / sursa foto: Freepik.com
Foto: Pexels.com
Capitoliul / FOTO: Freepik

Economia SUA, creștere solidă în trimestrul al treilea

Economia SUA a înregistrat o creștere solidă în...

BVB

Victor Ponta: De luna viitoare am putea rămâne fără bani

Fostul premier și lider social democrat, Victor Ponta, a...

Gaze
Foto: Arhiva. Protest BNS în Piața Victoriei
Avocat / FOTO: Freepik

Soarta TikTok în Statele Unite se joacă pe 6 decembrie

Se profilează o decizie crucială pentru TikTok în...

Războiul înghite mulți bani
Marius Budăi
Marius Budăi / Foto: gov.ro
Posibile probleme cu încălzirea
iPhone
Ședință de Guvern / gov.ro
Bani / Foto: DCBusiness
OpenAI / FOTO: Unsplash
foto: pixabay

pixel