Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Rețeaua socială pentru profesioniști mizează pe inteligența artificială pentru a ajuta firmele de recrutare a forței de muncă și candidații să intere în contact, să stabilească o conexiune. Noua funcție implementată treptat, pas cu pas, utilizatorii abonamentului LinkedIn Premium.
A fost o săptămână de mari anunțuri pentru LinkedIn. Mai întâi, rețeaua de socializare a anunțat că numără deja peste un miliard de membri, după cum a raportat CNBC. Iar ulterior, și-a făcut cunoscută dorința de a pune la dispoziția firmelor de recrutare noi instrumente de lucru, toate alimentate de inteligența artificială. Este vorba, printre altele, de mesagerii automatizate, dar și sugestii de redactare a profilurilor candidaților.
Noul chatbot, ce-și propune, parțial, să-i ajute pe utilizatori să determine dacă o cerere de angajare merită luată în considerare, este alimentat cu date de GPT-4 de la OpenAI și a început să fie lansat pentru utilizatorii Premium selectați. Microsoft, proprietarul LinkedIn, a investit miliarde de dolari în OpenAI.
Potrivit lui Erran Berger, vicepreședintele LinkedIn echipa de inginerie a companiei a trebuit să aloce resurse semnificative pentru a imprima o anumită fluiditate întregului proces. „Ne-am trezit în situația în care am fost nevoiți, practic, să construim o mulțime de lucruri pentru a depăși ceea ce noi am considerat un obstacol, și de a oferi o experiență fără probleme, fără hopuri. Când lucrezi cu astfel de experiențe conversaționale, este aproape ca o cercetare, te aștepți să fie instantanee. Deci, există capacități reale pe care a trebuit să le dezvoltăm pentru a face acest lucru posibil”, a continuat Berger.
LinkedIn caută să-și revigoreze creșterea veniturilor după opt trimestre consecutive de extindere încetinită. În urmă cu două săptămâni, compania a anunțat eliminarea a aproape 700 de locuri de muncă, majoritatea din unitatea de inginerie.
Sfaturi pentru aplicare
Utilizatorii noului chatbot vor putea obține răspunsuri la câteva întrebări predefinite, cum ar fi „Sunt un candidat bun pentru acest job?” și „Cum pot să mă poziționez cel mai bine pentru acest loc de muncă?” ". Prima întrebare ar determina instrumentul să analizeze profilul LinkedIn și experiența utilizatorului, cu răspunsuri precum „Profilul dumneavoastră arată că aveți o experiență vastă în marketing și planificare de evenimente, ceea ce este relevant pentru această postare”.
Citește și Facebook și Instagram încep să ceară bani de la utilizatori. Cât vor plăti europenii
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...