Arieratele bugetului general consolidat au scăzut la 520 milioane de lei
Arieratele bugetului general...
Un tribunal german a emis vineri o decizie care interzice grupului auto Ford să producă şi să comercializeze automobile capabile să se conecteze la Internet, ca urmare a unui proces legat de încălcarea unor licenţe din domeniul tehnologiei wireless, transmite Reuters.
Decizia tribunalului din München, care poate fi contestată, ar putea să intre în vigoare în două săptămâni dacă Ford nu ajunge la o înţelegere cu reclamanţii.
Acest verdict scoate la lumină creşterea tensiunilor între companiile de tehnologie care vor ca producătorii de automobile să plătească redevenţe pentru tehnologiile utilizate în sistemele de navigaţie, sistemele de comunicaţii şi automobilele autonome.
"Atâta timp cât nu am primit motivaţia scrisă a curţii nu dorim să facem comentarii cu privire la acest dosar, la acest moment", a reacţionat Ford într-un comunicat de presă.
Numele companiilor respective nu a fost dezvăluit însă cazul a fost demarat la tribunalul din München de compania japoneză de protejare a proprietăţii intelectuale IP Bridge.
Cipurile de comunicaţii sunt o componentă esenţială pentru automobilele conectate iar Ford este ultimul producător auto care este supus la presiuni de proprietarii de tehnologie de comunicaţii mobile. Grupul Volkswagen a fost şi el dat în judecată de IP Bridge la acelaşi tribunal din München dar a reuşit să ajungă la o înţelegere cu reclamanţii prin achiziţionarea unor licenţe de la platforma Avanci, care combină licenţele deţinute de 48 de proprietari de tehnologii wireless, potrivit Agerpres.
Citeşte şi: Europa vrea să relanseze producţia de magneziu pentru a reduce dependenţa de China
Ford Motor Company este o companie globală cu sediul la Dearborn, Michigan. Compania proiectează, produce, comercializează şi furnizează o gamă completă de maşini Ford, camioane, SUV-uri, vehicule electrificate şi vehicule de lux Lincoln, furnizează servicii financiare prin Ford Motor Credit Company şi preia poziţii de conducere în electrificare, soluţii de mobilitate, inclusiv servicii de auto-conducere şi servicii conectate. Ford numără aproximativ 186.000 de angajaţi în întreaga lume.
În luna martie, constructorul auto Ford a transferat proprietatea fabricii de la Craiova către partenerul său Ford Otosan, cel mai mare producător de vehicule comerciale din Europa, acest proces fiind condiţionat de aprobările autorităţilor relevante şi ca urmare a consultărilor. Ford şi Ford Otosan speră ca procesul de transfer al proprietăţii să fie finalizat în cel de-al treilea trimestru al anului 2022.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Arieratele bugetului general...
Conform sondajelor la ieșirea de la urne, CDU/CSU au...
România, în fruntea producției...
Favoriți în sondaje,...
După o serie impresionantă de...
Litiul, cobaltul și nichelul...
Autoritățile din Grecia monitorizează situația seismică
Angajații federali obligați să...
Ursula von der Leyen merge luni la Kiev, iar Emmanuel...
SUA apără acordul propus de...
O decizie dificilă pentru...
Președintele argentinian Javier...
Care este țara europeană care plătește abonamentul...
Despre ultimele decizii ale președintelui Trump, despre...
Rating susţinut de apartenenţa...
Cum poți obține 500 de lei de...
Un avertisment adresat în...
Ministrul Finanțelor se află la...
Declinul social-democraților...
Portofoliul Berkshire Hathaway,...
SUA reacționează la taxele...
Reciclarea textilelor,...
Pe de altă parte, Bitpanda, a...
Rețea extinsă de conducte...
Termenele de livrare care ar putea determina...
Cel mai bogat om din lume, devenit mâna dreaptă a...
Aplicația de inteligență...