Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Un tribunal german a emis vineri o decizie care interzice grupului auto Ford să producă şi să comercializeze automobile capabile să se conecteze la Internet, ca urmare a unui proces legat de încălcarea unor licenţe din domeniul tehnologiei wireless, transmite Reuters.
Decizia tribunalului din München, care poate fi contestată, ar putea să intre în vigoare în două săptămâni dacă Ford nu ajunge la o înţelegere cu reclamanţii.
Acest verdict scoate la lumină creşterea tensiunilor între companiile de tehnologie care vor ca producătorii de automobile să plătească redevenţe pentru tehnologiile utilizate în sistemele de navigaţie, sistemele de comunicaţii şi automobilele autonome.
"Atâta timp cât nu am primit motivaţia scrisă a curţii nu dorim să facem comentarii cu privire la acest dosar, la acest moment", a reacţionat Ford într-un comunicat de presă.
Numele companiilor respective nu a fost dezvăluit însă cazul a fost demarat la tribunalul din München de compania japoneză de protejare a proprietăţii intelectuale IP Bridge.
Cipurile de comunicaţii sunt o componentă esenţială pentru automobilele conectate iar Ford este ultimul producător auto care este supus la presiuni de proprietarii de tehnologie de comunicaţii mobile. Grupul Volkswagen a fost şi el dat în judecată de IP Bridge la acelaşi tribunal din München dar a reuşit să ajungă la o înţelegere cu reclamanţii prin achiziţionarea unor licenţe de la platforma Avanci, care combină licenţele deţinute de 48 de proprietari de tehnologii wireless, potrivit Agerpres.
Citeşte şi: Europa vrea să relanseze producţia de magneziu pentru a reduce dependenţa de China
Ford Motor Company este o companie globală cu sediul la Dearborn, Michigan. Compania proiectează, produce, comercializează şi furnizează o gamă completă de maşini Ford, camioane, SUV-uri, vehicule electrificate şi vehicule de lux Lincoln, furnizează servicii financiare prin Ford Motor Credit Company şi preia poziţii de conducere în electrificare, soluţii de mobilitate, inclusiv servicii de auto-conducere şi servicii conectate. Ford numără aproximativ 186.000 de angajaţi în întreaga lume.
În luna martie, constructorul auto Ford a transferat proprietatea fabricii de la Craiova către partenerul său Ford Otosan, cel mai mare producător de vehicule comerciale din Europa, acest proces fiind condiţionat de aprobările autorităţilor relevante şi ca urmare a consultărilor. Ford şi Ford Otosan speră ca procesul de transfer al proprietăţii să fie finalizat în cel de-al treilea trimestru al anului 2022.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...