Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
"Am remarcat un comportament diferit de consum, atât ca vizită în mall, cât şi la nivel de achiziţie, oraşele regionale mari fiind peste media din Bucureşti, cu mai mult de 80% din trafic recâştigat (...) O veste bună la nivelul întregii ţări este că acei consumatori care s-au întors la mall sunt cumpărători şi traficul se traduce în vânzări", a declarat Luiza Moraru, Head of Property Management CEE, CBRE.
Curs valutar. Moneda naţională s-a depreciat în raport cu euro
Conform analizei, această situaţie a fost favorizată de faptul că logistica afiliată unei cumpărături online este mai puţin dezvoltată în afara Bucureştiului şi a impulsionat vânzările offline din oraşele secundare, de distanţele relativ mici din oraşele de provincie, care permit clienţilor să ajungă rapid la mall, evitând mijloacele de transport în comun şi de intensificarea acţiunilor de marketing şi comunicare online.
"Mall-urile care au comunicat în toată perioada de izolare şi care şi-au adaptat comunicarea noii normalităţi au câştigat o afinitate a publicului mai bună. De asemenea, obiceiurile de consum dobândite în ultimele luni nu trebuie desconsiderate sau minimizate, este necesar ca mall-urile să livreze mesaje acolo unde consumatorul s-a obişnuit acum să le primească, în online şi cu precădere în social media", a adăugat Luiza Moraru.
Centrele comerciale cu suprafeţe de peste 15.000 de metri pătraţi, care totalizează aproximativ 3,7 milioane de metri pătraţi de spaţiu construit la nivelul României, au fost redeschise pe 15 iunie aproape complet, cu excepţia cinematografelor şi zonelor de tip food court. Redeschiderea a coincis cu lansarea perioadei de promoţii în marile magazine de fashion şi accesorii, acestea reprezentând 40-50% din suprafaţa unui centru comercial.
Potrivit estimărilor CBRE, proiectele comerciale din oraşele regionale vor continua să înregistreze rezultate în creştere cel puţin până în toamnă, când perioada concediilor se va încheia şi cei peste 175.000 de studenţii vor reveni în Capitală.
Lipsa turismului internaţional din Bucureşti şi creşterea turismului intern va favoriza, de asemenea, vânzările centrelor comerciale din afara Bucureştiului, menţionează sursa citată.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Greenpeace România a câștigat...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...