Mania fructelor de zeci de mii de euro. Doi pepeni și un strugure au costat cât un Mercedes de lux

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Struguri
Struguri
Japonia are mania fructelor excesiv de scumpe. O patroană de hotel a plătit pe un ciorchine de strugure 11.000 de dolari în timp ce alt japonez a preferat pepenii.

Este cel mai mare preţ obţinut pentru specia respectivă, de când a apărut pe piaţă acum 12 ani.

Cumpărătorul spune că aciditatea scăzută şi gustul deosebit justifică pe deplin banii. Nu toată lumea ar fi, însă, de acord, mai ales că dacă facem un calcul simplu, o singură boabă de strugure din ciorchinele respectiv costă 460 de dolari.

Acum două luni, un alt japonez a plătit aproape 46 de mii de dolari pe doi pepeni galbeni dintr-o specie considerată produs de lux.

În Tokyo, orașul ciudățeniilor, un restaurant vinde supa de 10.000 de dolari.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Bursa de Valori București
Sterică Fudulea
Dan Sucu. Foto: Agerpres
Fondul Proprietatea
Titluri de stat Fidelis
Foto: Reuters
Showroom auto / Foto: Freepik
ROBOR
Ilustrație: Oana Pavelescu

ANAF, informare despre depunerea Formularului 100

Informaţii importante de la ANAF pentru contribuabili.

Stâlpi de înaltă tensiune / Foto: Freepik
Freepik.com
Robor

ROBOR a coborât sub nivelul de 7%

Indicele ROBOR la trei luni a scăzut, vineri, la 6,99%.

Freepik.com
Cu lista la cumpărături

TVA 11% sau 21%? Ghid complet al noilor cote de la 1 august

Cota redusă de TVA este păstrată doar pentru anumite...

Foto: Freepik.com
Colaj foto
Ilie Bolojan
Alexandru Nazare, ministrul Finanțelor
Salina Praid
Grevă / sursa foto: Freepik.com / EyeEm
David Popovici și Daniel Dines, CEO UiPath
Camioane de marfă

pixel