Marketing extrem. Hainele de iarnă, probate în combine frigorifice

Autor: Matei Ion
Data actualizării:
Data publicării:
Canada Goose Holdings Inc. și-a propus ofere clienților o experiență unică atunci când probează gecile pe care le produc și care se vând cu cel puțin 1.000 $.

Compania a adăugat camere frigorifice în unele din magazinele sale unde clienții pot testa gecile de lux, la temperaturi de sub -25 de grade Celsius.

Cel mai recent magazin de acest fel a fost deschis la Montreal, vineri. Următorul pas al companiei este de a deschide un nou magazin exclusivist în China, la Beijing.

Dani Reiss, CEO-ul Canada Goose a declarat că oamenii, nu de puține ori i-au spus că atunci când probează pentru prima oară o asemenea haină se simt confortabil și cald cu adevărat, iar el a dorit ca oamenii să simtă acest lucru chiar înainte de a cumpăra produsul.

Camerele frigorifice au devenit magnet pentru selfi-uri, unele dintre acestea fiind dotate chiar și cu sculpturi în gheață. Strategia a fost creeată special pentru îmbunătățirea vânzărilor.

În timp ce mica rețea de magazine Canada Goose și prețurile mari fac acest gen ce concept să funcționeze, în schimb pe viitor va fi o provocare creșterea și dezvoltarea pe mai departe a afacerii. Canada Goose este o companie care are o istorie de 61 de ani, cu sediul central în Toronto, și o piață de desfacere destul de restrânsă, majoritatea hainelor produse de ei fiind vândute în zonele nordice, extreme.

În perspectiva dezvoltării, compania a decis diversificarea, astfel că hainele sunt împărțile pe 5 categorii de temperatură. Hainea cea mai călduroasă, care poate fi purtată în expedițiile polare, costă 1550 de dolari și aproape că a fost epuizată, online.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Investitori la bursă / FOTO: Freepik
Este nevoie de redresare
Lacătul pe ușă
COP29 BAKU / FOTO: https://cop29.az/en/media-hub/media-gallery/35/album?slide=8
Garage DDD / FOTO: Captură ecran
Toyota
Donald Trump / Foto: Flickr, Casa Albă

Echipa Donald Trump II: Loialitate în slujba unei ambiții

Președintele ales a dezvăluit într-un timp record numele...

În laboratoare / FOTO: https://www.leti-cea.fr/cea-tech/leti/Pages/presse/Phototheque.aspx
Mașină electrică / FOTO: Freepik
Unicredit

UniCredit exclude relocarea sediului central în Germania

Andrea Orcel, directorul general al UniCredit SpA, a...

Unilever / FOTO: Freepik

Unilever vrea să renunțe la o serie de produse alimentare

Este o manevră care face parte din planurile de...

foto: pexels.com
O colaborare de succes
Bună dimineața! Să aveți o zi minunată!
Mașină electrică / sursa: Freepik.com
Jeff Bezos și Elon Musk
La volan, fără griji! FOTO: Freepik
Bitcoin / Foto: Freepik
Bentley

Bentley spune „nu încă”: ce ascunde strategia Beyond100+

Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...

Bursa de Valori București
Ministrul Marcel Boloș / FOTO: Facebook
Stație de transformare / Foto: Freepik
Bună dimineața! / Foto: rawpixel.com
ArcelorMittal

ArcelorMittal amână investițiile verzi planificate în UE

Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...

Cu ochii pe mesaje / FOTO: Freepik
foto: pexels.com
Concedieri / sursa foto: Freepik.com / Drazen Zigic
Aragaz / FOTO: Unsplash

Ungaria caută noi surse de aprovizionare cu gaz natural

O strategie menită să asigure un echilibru între...


pixel