Marketing extrem. Hainele de iarnă, probate în combine frigorifice
Autor: Matei Ion
Data actualizării:
Data publicării:
Canada Goose Holdings Inc. și-a propus ofere clienților o experiență unică atunci când probează gecile pe care le produc și care se vând cu cel puțin 1.000 $.

Compania a adăugat camere frigorifice în unele din magazinele sale unde clienții pot testa gecile de lux, la temperaturi de sub -25 de grade Celsius.

Cel mai recent magazin de acest fel a fost deschis la Montreal, vineri. Următorul pas al companiei este de a deschide un nou magazin exclusivist în China, la Beijing.

Dani Reiss, CEO-ul Canada Goose a declarat că oamenii, nu de puține ori i-au spus că atunci când probează pentru prima oară o asemenea haină se simt confortabil și cald cu adevărat, iar el a dorit ca oamenii să simtă acest lucru chiar înainte de a cumpăra produsul.

Camerele frigorifice au devenit magnet pentru selfi-uri, unele dintre acestea fiind dotate chiar și cu sculpturi în gheață. Strategia a fost creeată special pentru îmbunătățirea vânzărilor.

În timp ce mica rețea de magazine Canada Goose și prețurile mari fac acest gen ce concept să funcționeze, în schimb pe viitor va fi o provocare creșterea și dezvoltarea pe mai departe a afacerii. Canada Goose este o companie care are o istorie de 61 de ani, cu sediul central în Toronto, și o piață de desfacere destul de restrânsă, majoritatea hainelor produse de ei fiind vândute în zonele nordice, extreme.

În perspectiva dezvoltării, compania a decis diversificarea, astfel că hainele sunt împărțile pe 5 categorii de temperatură. Hainea cea mai călduroasă, care poate fi purtată în expedițiile polare, costă 1550 de dolari și aproape că a fost epuizată, online.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Ceasurile elvețiene iau cu asalt India

Producătorii de ceasuri elvețieni lansează un atac...

PANZANI dorește să intre la Bursa de Valori din Amsterdam

Fondul de investiții CVC a anunțat că vrea să se alăture...

Băncile europene cer să fie declarate sectoare strategice

Băncile europene fac un apel către Uniunea Europeană...

Cum pot fi lansate noi cazinouri în România?

În jocurile de noroc, concurența este un element...

Șeful Stellantis își apără salariul de 36,5 milioane de euro

”Ca un jucător de fotbal, există un contract”, a...

Incendiu de proporții la Bursa de la Copenhaga

Un incendiu care a devastat vechea clădire a bursei de...

China: Economia a depășit așteptările în primul trimestru

Sunt date statistice care își vor influența cu precădere...

Ministerul Finanţelor, anunţ despre ratingul României

Agenția de rating S&P a reconfirmat în data de 12...

Ryanair, anchetată în Italia pentru practici neconcurențiale

Autoritatea italiană de reglementare în domeniul...

Planul Volkswagen de reducere a costurilor

Grupul Volkswagen a întocmit un plan de reducere a...


pixel