Michael Kors a cumpărat Versace
Autor: Cristina Alexandrescu
Data actualizării:
Data publicării:
Michael Kors a oficializat cumpărarea casei italiene Versace. 

Suma la care s-a ridicat tranzacția este de 2,1 miliarde de dolari (1,83 miliarde de euro). 

Compania americană își va schimba numele în Capri Holdings. Sub această denumire vor fi cuprinse brandurile Michael Kors, Versace şi Jimmy Choo.

"Achiziţionarea casei Versace este un pas important pentru grupul nostru. Cu resursele noastre, considerăm că Versace se va dezvolta pentru a depăşi o cifră de afaceri de 2 miliarde de dolari", a declarat John Idol, directorul grupului Michael Kors, citat într-un comunicat.

"Este un moment foarte motivant pentru Versace. Sunt mândră că brandul rămâne foarte puternic atât în modă, cât şi în cultura modernă", a declarat la rândul ei Donatella Versace, directorul artistic şi vicepreşedintele grupului Versace.

Povestea Versace

Înfiinţată în 1978 de stilistul Gianni Versace şi fratele lui, Santo, casa Versace este o legendă a modei italiene şi a lansat de-a lungul anilor numeroase colecţii spectaculoase, ce au inclus vestimentaţii de lux, dar şi sexy. După asasinarea lui Gianni Versace în 1997, casa de modă a trecut prin câţiva ani dificili, înainte de a-şi regăsi strălucirea graţie unei proceduri importante de reorganizare şi datorită iniţiativelor demarate de Donatella, sora lui Gianni şi Santo Versace. Casa Versace era deţinută în procent de 20% de fondul american de investiţii Blackrock, restul de procente aflându-se în proprietatea familiei Versace. Vânzările grupului italian s-au redresat între 2009 şi 2016, trecând de la 268 de milioane de euro la 668,7 milioane de euro, înainte de a stagna în 2017.

Povestea Michael Kors

Michael Kors este o marcă reputată în Statele Unite, iar printre admiratorii ei se află celebrităţi precum Michelle Obama, Catherine Zeta-Jones şi Nicole Kidman. Grupul american a fost înfiinţat în 1981 de Michael Kors, care, ajuns între timp la vârsta de 59 de ani, este în continuare directorul de creaţie al companiei.

Deşi brandul american ocupă nişa "şic" a produselor vârf-de-gamă, tarifele sale nu compară însă cu cele practicate de casa Versace. O poşetă Michael Kors se vinde, de exemplu, cu preţuri cuprinse între 200 şi 600 de dolari.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Italia stimulează angajările prin bonusuri pentru companii

Guvernul italian a aprobat marți un pachet de legi axat...

Brașovul impune o nouă taxă de drum din cauza TIR-urilor

CJ Brașov a trecut la contramăsuri pentru a proteja...

Pogramul IMM Plus: Credite de la Exim Banca Românească

Exim Banca Românească continuă să susțină antreprenorii...

Taxarea marilor averi, amânată până la toamnă

Aplicarea taxei pe marile averi a fost amânată până la...

Marea Britanie: Încep controalele la importurile din UE

O decizie dificilă, cu două tăișuri, ce vine la opt ani...

Cum reușește Airbus să cumpere titan din Rusia?

În ciuda sancțiunilor impuse Moscovei în urma invaziei...

Constelația europeană Galileo primește noi sateliți

Comisia Europeană, care tocmai a lansat, din Statele...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel