Televizoare primesc ultilizatorii care cumpără un abonament pe viață la serviciul JioFiber, a cărui difuzare a debutat pe 5 septembrie. Prețul unui astfel de abonament pornește de la 10 dolari pe lună și include majoritatea canalelor de streaming care pot fi accesate pe respectivul post de televiziune.
Recent, compania magnatului media a fost declarată cel mai important jucător pe piața serviciilor fără fir din India după ce politica miliardarului a atras sute de milioane de abonați de la concurenții direcți, Bharti Airtel și Vodafone Idea.
Citește și Din vânzător de cartele SIM a ajuns milionar în timp record
Potrivit estimărilor Boston Consulting Group, numărul abonaților la televiziune difitală în India va atinge 50 de milioane de oameni, în timp ce numărul persoanelor care folosesc serviciile de resort în schimbul vizionării spoturilor de publicitate, va crește la 600 milioane de oameni.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Principalii indici de pe Wall...
Profesorul Mircea Coșea critică...
Statele Unite şi Ucraina au...
Turcia anunţă că nu renunță la...
Dmitri Medvedev comentează...
A fost publicat în Monitorul...
Acord Ucraina-SUA privind...
Aplicaţia de mesagerie Skype va fi închisă, iar...
ANAF a făcut public calendarul...
Ziua internaţională a muncii...
Controale antifraudă de 1 Mai.
Danone renunță la coloranții...
Wall Street scade puternic pe...
Sindicatul Naţional al...
Economia zonei euro surprinde...