Model Porsche de succes înainte de lansare. Ce caracteristici are

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Precomenzi pește așteptări pentru primul model electric de Porsche
Precomenzi pește așteptări pentru primul model electric de Porsche
Constructorul german de automobile de lux Porsche AG va majora ritmul de producţie pentru modelul Taycan, după ce peste 20.000 de potenţiali cumpărători s-au înregistrat pentru a cumpăra primul vehicul electric marca Porsche, adică întregul volum anual de producţie alocat iniţial pentru acest sedan cu patru uşi, transmite Bloomberg.

"Interesul extraordinar pentru Taycan ne arată că fanii şi clienţii noştri sunt la fel de entuziasmaţi ca şi noi cu privire la primul model electric Porsche. De acea am decis să ne majorăm capacităţile de producţie", a declarat vineri directorul de vânzări de la Porsche, Detlev von Platen.

Modelul Taycan va fi dezvăluit în luna septembrie la un interval de preţ cuprins între 74.800 de euro pentru modelul SUV Cayenne şi 97.800 euro pentru coupe-ul Panamera. Taycan va concura cu Model S al celor de la Tesla şi face parte dintr-un val de noi modele prin care Jaguar, Mercedes-Benz şi Audi vor să conteste poziţia de lider pe care o deţine Tesla pe segmentul automobilelor electrice.

Porsche este cea mai profitabilă marcă din portofoliul grupului german Volkswagen AG iar succesul său este vital pentru tranziţia grupului la vehiculele electrice. Volkswagen AG a alocat aproximativ 40 de miliarde de euro pentru automobile electrice şi conectate şi intenţionează să ofere 50 de modele electrice în anul 2025.

Citește și: BMW și Porsche prezintă stația care încarcă mașinile electrice în 3 minute

Anul trecut, directorul de producţie de la Porsche, Albrecht Reimold, declara jurnaliştilor că ţinta de producţie pentru Taycan, de 20.000 de vehicule pe an, este bazată pe un regim de două schimburi la principala uzină Porsche de la Stuttgart, Germania, însă dacă va fi nevoie ritmul de producţie poate fi extins.

Constructorul auto susţine că va instala o serie de staţii de încărcare rapidă la reprezentanţele sale din SUA ş Europa, care în doar patru minute vor putea încărca bateriile modelului Taycan suficient pentru o călătorie de 100 de kilometri. Distanţa maximă pe care o va putea parcurge Taycan la o singură încărcare este de 500 de kilometri.

Cei care sunt interesaţi să cumpere modelul electric Taycan trebuie să plătească un avans de 2.500 de euro în Europa pentru a se înregistra.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Taxa majorată cu 50%
Nicușor Dan
Ilie Bolojan / Foto: Octav Ganea / Inquam Photos
Schimb valutar
Inquam Photos / George Calin

Protestele din 2024–2025: România între stradă și urne

Între decembrie 2024 și mai 2025, România a traversat...

Transelectrica / FOTO: Facebook
Oameni pe stradă / Foto: Freepik
Dealerii valutari nu afișează prețul real al monedelor pe panourile lor din cauza fluctuațiilor mari ale cursului dolarului / Foto / Reuters / Fatemeh Bahrami / Anadolu
Vienna Insurance Group
Fabrică de lapte / Foto: Freepik
CCR a decis / Foto: Freepik
ANAF / Foto: DCBusiness
Contor electric

Se dau bani pentru energie! Tot ce trebuie să știți

Românii aflați în situație de sărăcie energetică pot...

Jean Ivan, noul director interimar al Romsilva

Romsilva are un nou director intermediar

Jean Vişan, noul director general interimar al Romsilva....

Casa de schimb / Foto: Arhivă
Neodimium pur
Datorii la stat / Foto: Freepik
Analistul economic Adrian Negrescu / FOTO: Facebook
Fabrica de reciclare / Foto: Freepik
BVB
Om de afaceri vorbeste la telefon / Foto: Freepik
Eoliene / Foto: Freepik
Microbuz / Foto: oglindadeazi.ro
foto: pexels.com
SpaceX
Cristian Popa, BNR
Ilie Boloja și Sorin Grindeanu / Foto: George Călin / Mălina Norocea / Inquam Photos

pixel