Curs BNR. Ce face leul în mijlocul instabilității economice
Leul stagnează față de euro, dar pierde teren în fața...
"Este un moment istoric, pentru că toată lumea a spus că Ungaria va fi gata cu autostrada înaintea noastră. Or, la cum se preconfigurează construcţia, noi vom fi gata mai repede cu autostrada, înaintea ungurilor. Aici putem spune că s-a făcut istorie, pentru că, gândiţi-vă, am început lucrările în luna mai, eu am venit şi am deschis, şi acum suntem în luna octombrie şi deja este peste 65% finalizat. Activitatea constructorului Selina este impecabilă. Niciun reproş. S-au mobilizat în ciuda condiţiilor meteo. A avut peste o lună şi jumătate când nu a putut lucra la terasamente şi cu toate astea, iată-ne că azi stăm pe primii patru kilometri de asfalt", a declarat Cuc.
Împreună cu reprezentanţii firmei constructoare, oficialităţi şi ziarişti, ministrul Cuc a efectuat marţi seară o ultimă vizită pe şantierul tronsonului de autostradă - subsecţiunea 3C3 - ce va uni România de Ungaria, de Autostrada M4. Cuc a subliniat că, dacă în 2011 - 2012, se pornise "o furie împotriva firmelor româneşti" şi anumiţi antreprenori erau catalogaţi ca "baroni ai asfaltului", s-a dovedit că aceşti "baroni " sunt, de fapt, firme româneşti în stare să construiască autostrăzi în ţară.
Ministrul a precizat că în perioada cât va mai rămâne în această funcţie ar vrea să semneze cât se poate de multe proiecte, până în ultima zi de mandat.
Citește și Autostrada Ploiești-Brașov. Ce se întâmplă cu contractul
"Vom lucra toţi, într-un ritm alert, aşa cum au lucrat constructorii români. Trebuie să semnăm cât mai multe contracte, pentru că vine un guvern care nu are experienţă în infrastructură. Am văzut că premier a fost numit, previzibil, domnul Orban, dar eu îmi amintesc aşa, din trecutul lui de ministru al Transporturilor, că promitea vreo 2.000 de kilometri de drum expres. Ştiu că a reuşit să piardă Hotelul Astoria, că nu a reuşit niciun kilometru. Rămâne de văzut. Eu sunt foarte legat de proiectele astea, şi de nodul acesta de autostradă, şi de Sebeş-Alba şi de tot ce se lucrează în România pe proiectele de infrastructură mare. Mă gândesc că cine va prelua acest portofoliu să menţină acest ritm alert de presiune pe constructori, dar în acelaşi timp să fie şi un aliat al constructorilor. Vor primi un minister 'la cheie', cu proiecte lansate, cu proiecte în execuţie, cu firme serioase, mai ales cele româneşti, care vor creşte. Trebuie să ne asigurăm că vor creşte şi alte firme româneşti", a menţionat ministrul.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Leul stagnează față de euro, dar pierde teren în fața...
Economia zonei euro şi cea a UE...
Dobânzile interbancare ROBID și...
Formularul tipizat folosit de...
Prețul cuprului scade din nou,...
Oficial, gigantul spaniol...
Petrolul scade brusc cu aproape...
Piața paladiului se...
INS a publicat datele privind...
Germania riscă să rateze...
Declarația unică (Formular 212)...
Sectorul de afaceri reprezentat...
Aplicația informatică a...
Vladimir Putin nu va participa...
Piețele financiare își pierd...
Comisia Europeană propune...
Casa Albă susține că a semnat...
Angajații din România pot...
Trump încheie vizita în Golf cu...
Grupaj de știri.
România va încasa 1,3 miliarde...
Statele Unite și Qatarul au...
Construită inițial pentru a...
Datele privind inflația americană, o dezamăgire pentru...