Euro, la cel mai scăzut nivel din ultimii doi ani față de dolar
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
"Ceapa de sticlă: Povestea a doi urși", un film polițist cu superstarul britanic Daniel Craig în rolul unui detectiv isteț, va fi lansat în cinematografe timp de o săptămână, între 23 și 29 noiembrie, potrivit unui comunicat dat publicității joi.
Gigantul de streaming a ajuns la un acord cu trei mari rețele de cinematografe din SUA, Regal, AMC și Cineworld, pentru a le oferi dreptul exclusiv de a vedea filmul acasă, în timp ce abonații platformei vor trebui să aștepte până pe 23 decembrie.
Filmul va fi difuzat în doar 600 de cinematografe, în principal în Statele Unite și pe alte piețe precum Marea Britanie, Spania, Australia și Germania, dar nu și în Franța.
Această uniune între grupul lui Reed Hastings și cinematografe este o mică revoluție: până acum, Netflix și-a permis incursiuni în cinematografe pentru operațiuni de marketing în timpul festivalurilor sau pentru a permite filmelor sale să concureze la Oscaruri, dar nu încheiase niciodată un astfel de acord.
"Sunt în culmea fericirii (...). Aceste filme sunt făcute pentru a emoționa publicul, iar eu abia aștept să simt energia mulțimii", a declarat regizorul Rian Johnson, citat în comunicat.
Netflix a plătit anul trecut peste 460 de milioane de dolari pentru a cumpăra drepturile asupra francizei "Knives in the Air", care a fost un succes de box-office.
În prezent, teatrele încearcă să readucă o parte din publicul care le-a părăsit după pandemie. Pe de altă parte, concurența acerbă dintre platforme (Disney+, Apple TV+, Amazon Prime Video, Netflix, Hulu, HBO Max) provoacă o criză de creștere la Netflix. Veteranul industriei a pierdut aproape 1,2 milioane de abonați în prima jumătate a anului, fiind pentru prima dată când acest lucru s-a întâmplat în ultimii zece ani.
În acest context, rețeaua de cinematografe AMC a salutat această căsătorie de conveniență.
"Teatrele și platformele de streaming pot continua să coexiste", a declarat șeful său, Adam Aron, citat într-un comunicat, dorindu-și "mai multă cooperare între AMC și Netflix".
Prin coordonarea lansării unui astfel de blockbuster, "cinematografele vor face mai mulți bani, având mai multe titluri de prezentat și, datorită rezonanței culturale mai mari pe care o poate avea o lansare în cinematografe, aceste filme vor ajunge să fie prezentate unui public mai larg atunci când sunt vizionate și pe platformele de streaming", a spus el.
Citește și:
Netflix a pierdut aproape un milion de abonaţi
După ce s-a bucurat de o lungă domnie ca regină a streamingului, Netflix se confruntă cu o luptă dură pentru a-şi păstra coroana, întrucât în perioada aprilie-iulie 2022 a pierdut aproape un milion de abonaţi, iar numărul persoanelor care renunţă la acest serviciu accelerează, transmite BBC.
Totuşi, numărul utilizatorilor care nu mai folosesc platforma de streaming este mai mic decât anticipa Netflix.
Întrebat ce ar fi putut opri un declin şi mai accentuat al numărului de abonaţi, directorul general Reed Hastings a răspuns: "Dacă vorbim de cel mai important aspect, am putea spune serialul 'Stranger Things'". Noul sezon al acestui serial are un succes fenomenal şi e posibil să fi ajutat la oprirea exodului clienţilor Netflix.
Compania anunţase în aprilie că a început să piardă utilizatori pentru prima dată în ultimul deceniu. Ştirea a fost urmată de concedierea a sute de persoane.
Pierderile de abonaţi anunţate marţi sunt cele mai mari din istoria Netflix, cel mai mare număr de anulări în trimestrul doi venind din SUA, Canada şi Europa. Este o schimbare importantă de direcţie pentru o companie care în mod regulat câştiga 25 de milioane de utilizatori în decursul unui an.
Guy Bisson, director la Ampere Analysis, a afirmat că era "inevitabil" ca Netflix să înceapă să-şi piardă din cota de piaţă. Compania se confruntă cu o concurenţă strânsă din partea Apple TV, HBO Max, Amazon Prime şi Disney+.
Per total, Netflix avea aproximativ 220 de milioane de abonaţi la 30 iunie 2022, departe de cei mai apropiaţi competitori, dar compania se confruntă cu cea mai serioasă încetinire din ultimii ani. Veniturile în trimestrul doi din 2022 au crescut în ritm anual cu doar 8,6%, la 7,9 miliarde de dolari. Citește mai mult AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Bitcoin, cea mai mare...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...