Floyd, un bărbat afro-american, în vârstă de 46 de ani, a murit luni, în timp ce se afla în custodia poliției.
Nike și-a transformat sloganul „just do it” - „doar fă-o”, într-un videoclip pe contul de Instagram al companiei.
Compania are reputația de a fi implicată din punct de vedere social și de a aborda problemele din societate, inclusiv prin produssele lor.
Nike a preluat și alte probleme de justiție socială, inclusiv fiind una dintre primele companii americane de îmbrăcăminte sportivă care a făcut reclamă unui hijab sportiv.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Începând din acest weekend, călătorii care utilizează...
Aprovizionarea cu apă în...
Persoanele afectate de...
Câştigul salarial mediu net...
Serviciile TikTok au fost suspendate în Statele Unite,...
Bursa de Valori Bucureşti (BVB)...
Directorul Mercedes-Benz, Ola Källenius, sugerează o...
Un incident bizar în Polonia a...
Astăzi aducem în prim-plan cele mai importante subiecte...
Adrian Câciu a făcut câteva...
România face pași importanți...
Ministerul Energiei va aloca...
Ministerul Finanțelor a pus în...
Comisia Federală pentru Comerț (FTC), instituția care...
Europa își propune să-și reducă...
Agenția de Plăți și Intervenție...
Industria navală face pași importanți către un viitor...
TikTok riscă să fie suspendată...
Săptămâna viitoare angajații au...
Grupaj de ştiri. Click pe...
FMI a publicat vineri un nou...
BRD anunţă lucrări de...
Chișinăul reafirmă deschiderea...
Trump mută ceremonia de...
Anul trecut a fost unul mai...