Floyd, un bărbat afro-american, în vârstă de 46 de ani, a murit luni, în timp ce se afla în custodia poliției.
Nike și-a transformat sloganul „just do it” - „doar fă-o”, într-un videoclip pe contul de Instagram al companiei.
Compania are reputația de a fi implicată din punct de vedere social și de a aborda problemele din societate, inclusiv prin produssele lor.
Nike a preluat și alte probleme de justiție socială, inclusiv fiind una dintre primele companii americane de îmbrăcăminte sportivă care a făcut reclamă unui hijab sportiv.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Vineri a fost adoptat proiectul...
BVB a închis pe roşu ultima şedinţă de tranzacţionare a...
Peste 6.500 de avioane A320...
Înşelătorii prin telefon, în...
Leul a avut o evoluție stabilă...
Pachetul legislativ privind...
Hidroelectrica a lansat oficial...
Prețurile la benzină au scăzut...
Premierul Ilie Bolojan a...
ANAF a declanșat procedura de executare silită împotriva...
Legătura dintre politica...
Prețul aurului a scăzut ușor...
Ședință extraordinară de guvern vineri pentru proiectul...
Rafinăriile independente ale Chinei – cunoscutele...
În 2024, doar 23 de regiuni din...
Donald Trump inflamează din nou...
O simplă greșeală de...
Taxarea inversă la TVA,...
Guvernul strânge cureaua:...
Proiectul de rectificare...
Prosumatorii nu vor fi afectați...
Bursa de la Bucureşti a închis...
ANAF taie banii primăriilor care încalcă legea. Bugetele...
Leul rămâne stabil în fața...