Nike mizează pe Jocurile Olimpice de la Paris pentru a-și recupera pierderile

Autor: DCBusiness Team
Data actualizării:
Data publicării:
Pantofii sport Nike
Pantofii sport Nike
Nike va prezenta joi echipamentele olimpice pentru echipele pe care le sponsorizează, mizând pe faptul că sportivii de top vor ajuta producătorul de îmbrăcăminte sportivă să câștige mai mulți clienți.

După o perioadă îndelungată de vânzări slabe, Jocurile Olimpice din această vară de la Paris oferă o nouă șansă pentru Nike, relatează Reuters.

Pe lângă echiparea diferiților sportivi americani, Nike va furniza echipament pentru echipele de atletism ale Canadei, Chinei, Kenyei, Germaniei și Ugandei la Jocurile Olimpice, pentru echipa de baschet a Chinei, Franței, Japoniei și Spaniei și pentru sportivii coreeni de break dance, noua categorie de la Jocurile de la Paris.

"Ceea ce am învățat de la cei mai buni atleți ai noștri este că există un efect de recul în ceea ce privește inovația, deoarece ne concentrăm să ne asigurăm că inovațiile noastre funcționează pe toate formele corpului și stilurile de alergare", a declarat Matt Nurse, vicepreședinte al departamentului de inovație sportivă al Nike, într-un interviu acordat Reuters.

Mărci precum On Running, Hoka și Lululemon iau din cota de piață a Nike, în timp ce tendința de a renunța la adidașii de baschet și de a se orienta către alte modele și mărci de încălțări, precum Adidas Samba, afectează, de asemenea, gigantului din domeniul îmbrăcăminții sport.

"Există cu siguranță mai multă concurență... este bine să iei pulsul ca să vezi la ce gândesc și la ce răspund consumatorii - cred că concurența ne face întotdeauna mai buni", a declarat Nurse.

Nike a avertizat în urmă cu trei săptămâni că veniturile sale din prima jumătate a exercițiului financiar 2025 se vor reduce și a declarat că va reduce comenzile unor modele precum Air Force 1, în timp ce încearcă să se concentreze pe produse noi și inovatoare.

Deși Nike, cu venituri anuale mai mici, de 51,2 miliarde de dolari, acestea sunt mult mai mari decât veniturile Adidas și Lululemon, analiștii de la HSBC se așteaptă ca creșterea vânzărilor sale anuale să rămână în urma acestor mărci în 2024, 2025 și 2026.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Guvernul prorogă RO e-Factura pentru două domenii economice

Guvernul a adoptat, prin Ordonanță de Urgență, abrogarea...

Protest spontan al unor angajați ai ANAF din Cluj-Napoca
Dragoș Pîslaru
Gabriel Biriș
„Lo Storto” de la Zaha Hadid, afectat de temperaturi extreme în Italia
Energie / FOTO: Freepik
TVA mai mare, taxe în creștere, consum în picaj!
Președintele Nicușor Dan conduce ședința CSAT
Licitație ANAF pentru lucruri confiscate

OUG adoptată: fără restructurare ANAF pe județe

Guvernul a adoptat luni, 30 iunie 2025, o ordonanță de...

Semiconductori
Agricultură
Miniștrii cabinetului Bolojan / Foto: Octav Ganea / Inquam Photos
Oameni pe stradă
freepik.com
Curs valutar. Foto: Mihai Ciobanu
ANAF
Freepik.com
Birou
Foto: Pexels.com
Panouri solare / Foto: Unsplash
Foto: Pexels.com
Bursă / FOTO: Freepik
Euro-dolar / FOTO: Freepik
Factura. Freepik.com

pixel