BNR dezvăluie: Așa arată portretul perfect al unei afaceri de succes în România!
Un studiu publicat de Banca...
Potrivit unui comunicat al MLPDA, obiectivul va avea un traseu de 11,94 km, cu 13 staţii + 1 existentă (Gara de Nord) şi un depou (Progresul); tot în cadrul proiectului, vor fi achiziţionate 15 trenuri, astfel încât capacitatea de transport să poată deservi 50.000 călători pe oră şi sens.
Noile modele Dacia! Constructorul auto a anunțat PREȚURILE de pornire
Legătura cu Magistrala 4 de metrou existentă se va realiza în staţia Gara de Nord 2, prin continuarea axelor căilor Liniei 1 şi Liniei 2, iar geometria în plan a traseului este:
- după staţia Gara de Nord 2, traseul se înscrie în ampriza străzii Gării de Nord, apoi pe Berzei şi Vasile Pârvan (legătură cu Magistrala 5 de metrou propusă);
- în continuare, traseul subtraversează râul Dâmboviţa, Magistralele 1 şi 3 de metrou, străzile Bogdan Petriceicu Haşdeu şi Izvor, respectiv Calea 13 Septembrie;
- traseul intră pe bulevardul Tudor Vladimirescu, apoi până în zona Pieţei Chirigiu (legătură cu Magistrala 7 de metrou propusă);
- ulterior, vine strada Odoarei şi şoseaua Viilor, până la intersecţia cu Calea Şerban Vodă, respectiv şoseaua Olteniţei (se poate face legătura cu Magistrala 2);
- mai departe, pe şoseaua Giurgiului, intersectează străzile Toporaşi şi Ghimpaţi (legătură cu Magistrala Inelară de metrou propusă), continuă cu şoseaua Giurgiului, până la Gara CFR Progresul, unde va fi amplasată ultima staţie.
Conform comunicatului, valoarea totală estimată a proiectului este de 8.549.423.837,84 lei, iar durata de execuţie este de 60 de luni.
Obiectivul va fi finanţat din fonduri externe nerambursabile, de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor, precum şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
MLPDA precizează că tot în şedinţa de joi vor fi prezentate şi studiile de fezabilitate pentru amenajarea râului Gilort, în zona localităţii Novaci (judeţul Gorj), precum şi a râului Crişul Repede (judeţul Bihor).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Un studiu publicat de Banca...
Ministerul Dezvoltării,...
Agenția Națională pentru...
Curs valutar, 22 ianuarie 2025.
Președinta Comisiei Europene,...
China a stabilit un nou record...
Deficitul bugetar al României crește, contrar tendinței...
Ilie Bolojan a anunţat planul...
Bursele și moneda Chinei sub...
Cifre oficiale de la INS despre producţia de cărbune a...
Revolut lansează o nouă...
Dolarul crește ușor pe fondul...
Agenția Națională de...
Alegerea lui Donald Trump în...
Statele Unite vor impune taxe...
România a primit un semnal...
Presa din Coreea de Nord a relatat despre ceremonia de...
Rusia a capturat două dintre...
Comisia Europeană a lansat, pe...
Astăzi vă aducem în prim-plan o selecție a celor mai...
Bitcoin crește pe fondul...
Novo Nordisk, compania daneză...
Nou-alesul președinte al...