Popularitatea Uber sau Taxify, este în creștere iar startup-ul Steereo combină muzica cu un serviciu de promovare al melodiilor , bazat pe plătirea șoferilor pentru a reda muzică nouă pasagerilor.
"Cea mai mare provocare cu care se confruntă noii artiști este să-și facă muzica ascultată. Ajută artiștii de toate genurile, din întreaga lume să-și ducă muzica în fața unor noi ascultători", explică cei de la Steereo pe site-ul startup-ului.
Anul trecut, aplicația era deja folosită de aproximativ 8000 de șoferi Uber, Lyft și Juno din Statele Unite și a oferit cântece de la peste 1.000 de artiști la început de drum, în peste 250.000 de călătorii, scrie Forbes.
Pentru artiști și case de discuri, există o taxă unică de înscriere de 12,99 dolari, apoi campaniile costă 0,05 dolari pe minut, din care șoferii primesc 60%. Serviciul este disponibil în prezent în New York, Los Angeles și Austin, Texas.
Citește și:Uber ar putea fi mai valoros decât Ford, Chrysler și General Motors la un loc
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Primăriile pot lua împrumuturi...
Analiza publicată de DCBusiness...
Guvernul clarifică acordarea...
Acțiunile Oracle au scăzut cu...
O parte dintre modificările aduse Legii RCA prin actul...
Împrumuturile între firme și asociați intră sub reguli...
Sistemul energetic românesc...
Leul a avut o evoluție relativ...
Electrificarea liniei ferate...
Dumitru Chisăliță: „Sancțiunile...
Generația Z cumpără cel mai...
Bruxelles pregătește o...
Emailul Netflix care anunță...
Amenzi de peste 3 milioane de lei și mii de mașini...
Guvernul aprobă finanțarea a...
Avocatul Gabriel Biriş, expert...
Primăria Capitalei a pus în...
Trump își pierde răbdarea cu...
Leul a închis ședința de joi,...