Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Drept urmare, de săptămâna viitoare, dubele, microbuzele şi camioanele nu mai au ce căuta în parcările publice şi de reşedinţă din Sectorul 6.
"Atenție, șoferi! Începând de săptămâna viitoare, autovehiculele cu dimensiuni mai mari de 2,30 m lățime și 5,15 m lungime nu mai pot fi lăsate în parcările publice și de reședință! Vorbim aici despre dube și autoutilitare, care ocupă și blochează străzile.
În cazul nerespectării noului regulament, votat, ieri, de către consilierii locali, mașinile mari vor fi ridicate, transportate și depozitate într-un spațiu special amenajat. Taxele stabilite pentru această operațiune:
- 300 de lei ridicarea;
- 200 de lei transportul;
- 30 de lei/zi depozitarea.
Strada nu este parcare pentru dube și camioane", transmite Primăria Sectorului 6.
"Este important să punem ordine în spaţiul public şi să continuăm în această direcţie. Nu mă uit la cât de impopulară este această decizie, ci mă uit la ce efecte va produce şi cum va aduce ordine, pas cu pas, în acest haos urbanistic în care este, astăzi, Bucureştiul. Este responsabilitatea fiecărui cetăţean sau agent economic ca atunci când achiziţionează o dubă/autoutilitară/camion să îi asigure staţionarea peste noapte şi nu mai pot fi lăsate la întâmplare pe străzi, trotuare sau parcări publice”, a precizat primarul Ciprian Ciucu.
Titi Aur, pilot de raliu şi expert în conducere defensivă, a vorbit, pentru cititorii DC Business, despre o schimbare majoră în ceea ce priveşte despăgubirile pe care le cer firmelor de asigurare victimele accidentelor rutiere.
"În ultimii ani, în ultimii 4-5 ani, românul a învăţat să ceară despăgubiri şi pentru oase rupte, nu numai pentru table îndoite. Pentru că am fost cei mai proşti din Europa până acum, în sensul că atunci când făceam un accident ne plângeam la asigurare: 'nenea asigurătorul, dă-mi şi mie banii să-mi repar maşina, lasă că oasele se îndreaptă ele cumva'. De fapt, în lume, companiile de asigurări plătesc cei mai mulţi bani pentru victime, pentru despăgubirea victimelor accidentelor rutiere, nu pentru table îndoite.
Acum românii au început să ceară bani şi pentru oase rupte şi atunci a crescut prima de asigurare foarte mult", a explicat, pentru DC Business, Titi Aur.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...