Negrescu: Solicit public autorităților să iasă cu un mesaj de calmare a piețelor
Analistul economic Adrian...
Cel mai mare producător mondial de bijuterii, în funcţie de capacitatea de producţie, a mai informat că mizează pe o marjă de profit operaţional de 25 - 27% în 2023.
Pandora a încercat să îşi împrospăteze imaginea pentru a-i cuceri pe cei din Generaţia Z, persoanele cu vârsta cuprinsă între 6 şi 25 de ani, şi care, potrivit Bank of America, sunt în număr de aproximativ 2,5 miliarde, adică 32% din populaţia globului, urmaţi de Mileniali, cei cu vârsta între 25 şi 40 de ani, care reprezintă 22% din populaţia totală.
"Dacă te uiţi la Generaţia Z şi Mileniali, în 2025 aceştia ar urma să reprezinte peste 60% din consumul de lux la nivel mondial aşa că trebuie să ne ascuţim creioanele", a spus directorul general de la Pandora, Alexander Lacik.
În prezent, grupul danez generează 70% din vânzările de pe platforma sa Moment de pe urma brăţărilor din argint cu talismane ce pot fi colecţionate, dar speră că va putea pune la punct un nou pilon de creştere sub forma pieselor destinate special tinerilor. În scurt timp, firma va lansa mai multe piese în colecţia Pandora Me, care anterior a fost promovată de actorul şi modelul englez Millie Bobby Brown, şi care sunt mai ieftine şi au un look mai neprelucrat decât bijuteriile convenţionale precum broşele sau lanţurile.
Croația ar putea adopta euro până în 2023. România NU se grăbește
Alexander Lacik a preluat postul de CEO al Pandora în 2019, în urma concedierii predecesorului său, care a lansat mai multe avertismente de profit şi nu a reuşit să scoată pe piaţă noi produse inovative. Una dintre principalele priorităţi ale lui Lacik este să dobândească un cap de pod pe piaţa din China, cea mai mare piaţă mondială pentru bijuterii, unde deocamdată gradul de penetrare a mărcii daneze este foarte mic.
Pandora a dezvăluit că vrea să îşi tripleze veniturile în China, comparativ cu nivelul din 2019, şi să îşi dubleze vânzările în SUA.
Pentru a putea face faţă cererii, Pandora va investi un miliard de coroane daneze (159 milioane de dolari) pentru a-şi extinde capacitatea de producţie cu 60% sau aproximativ 80 de milioane de bijuterii anual, prin construirea unei noi uzine în Vietnam şi extinderea actualelor sale uzine din Thailanda.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Analistul economic Adrian...
Invitat la interviurile DCNews,...
Kazahstanul intenționează să...
Călin Georgescu, câștigătorul...
Banca Națională a României a calculat valoarea leului...
Bursa de Valori Bucureşti a închis în scădere pe toţi...
Activele nete ale celor 247 de...
Bursa de la București nu a...
Orizontul pentru producătorii...
Compania a achiziționat...
În prima zi a săptămânii, investitorii au exprimat o...
Analistul economic Adrian...
Comerţul online ia amploare în Germania.
Sunt date publicate de...
Chiar dacă inflația în zona...
Grupaj de știri.
Performanțele variate ale...
Această tendință reflectă...
La capătul unor dezbateri...
Un concept surprinzător și...