Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
„Este extrem de enervant și ne costă mulți bani”, a spus Carsten Spohr în interviu acordat cotidianului elvețian Neue Zuercher Zeitung. „Rămân, totuși, încrezător că Boeing va putea ține problemele sub control”, a adăugat el.
Cu toate acestea, a adăugat șeful Lufthansa, industria are nevoie de doi furnizori puternici, referindu-se inclusiv la rivalul european al Boeing, Airbus. „Toți vor ca Boeing să fie în măsură să contruiască din nou avioane mari într-o marnieră mai fiabilă”, a adăugat el.
Întrebat dacă ar cumpăra avioane chinezești, domnul Spohr a minimizat perspectiva. „Având în vedere standardele de siguranță pe care le aplicăm în cadrul Grupului Lufthansa, nu cred că acest lucru este realist pentru următorii ani”, a spus el.
Între timp, autoritatea americană de reglementare a aviației civile (FAA), mult criticată după accidentele aviatice din 2019 și 2018 în care au fost implicate avioane Boeing, pare atrasă din nou în vâltoarea problemelor de calitate ale constructorului american.
De la începutul anului 2023, Boeing s-a confruntat cu probleme legate de controlul dubios al calității, afectând modele emblematice, precum 737 MAX și 787 Dreamliner. Aceste incidente au antrenat un val de demiteri la Boeing. Va pleca, spre sfârșitul anului, inclusiv șeful companiei, Dave Calhoun. Dar a fost reducă sși producția de 737 MAX.
„Cred că FAA face tot ce poate, că și-a îmbunătățit mult activitatea pe linie de monitorizare a Boeing după cele două accidente”, soldate cu 346 de morți, a apreciat Jeff Guzzetti, consultant în siguranța aviației. Din păcate însă, a continuat el, FAA nu a identificat adevăratele problemele ale Boeing”. De câteva decenii sistemul de supraveghere se bazează pe „automonitorizare”, a explicat el.
Într-adevăr, din lipsă de fonduri și personal, FAA deleagă angajaților producătorilor sarcina de a controla conformitatea și calitatea aeronavelor. „Există un conflict de interese”, a declarat Hassan Shahidi, președintele Fundației pentru Siguranța Transporturilor Aeriene. Sistemul „trebuie să evolueze astfel încât FAA să aibă o responsabilitate mai directă de supraveghere”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...