Performanță notabilă pentru PPC în ceea ce privește indicele ATHEX ESG

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
90% în cadrul "Scorului de Transparență ESG"

PPC a obținut 90% în cadrul Scorului de Transparență ESG din indicele ATHEX ESG al Grupului ATHEX, în urma unei analize extinse a unei serii de criterii referitoare la pilonii Mediu - Societate – Guvernanță (ESG). Pe baza acestui scor, PPC se încadrează printre companiile de top din Grecia, conform "Metodologiei de Transparență ESG", în ceea ce privește măsurătorile prezentate în "Ghidul de Raportare ESG al ATHEX". 

În total, sunt evaluați 52 de indicatori corespunzători celor 86 de puncte aferente datelor individuale, iar pentru evaluarea fiecărui sector sunt luate în considerare cel puțin 55 de tipuri de date. Pe baza Ghidului menționat, o pondere crescută este atribuită existenței unei verificări externe a informațiilor ESG oferite de fiecare companie, precum și existenței unor sisteme și controale interne pentru supravegherea ESG și a Politicii de Sustenabilitate. Aceste aspecte sunt considerate deosebit de importante în timpul evaluării, deoarece demonstrează că există un mecanism și proceduri pentru gestionarea aspectelor ESG și pentru creșterea credibilității datelor. În același context, publicarea unui Raport de Sustenabilitate este evaluată pozitiv, fiind considerată un indiciu relevant al importanței pe care o acordă o companie principiilor ESG și comunicării cu toate părțile interesate.

Scorul de 90% obținut de PPC confirmă încă o dată strategia ESG stabilită de Grup.

Grupul PPC: viziune "verde" și strategie ESG în vederea unui viitor sustenabil pentru toți
 
Grupul PPC progresează către o transformare "verde", devenind o organizație sustenabilă atât din punct de vedere economic, cât și ecologic, modernă și digitală. Scopul său este să își mențină o poziție de lider în sectorul surselor de energie regenerabilă în Grecia și să își consolideze poziția în Europa de Sud-Est, angajându-se să rămână un partener social valoros în piețele în care activează.

În acest context, depune toate eforturile pentru a se asigura că nevoile energetice ale țărilor în care operează sunt satisfăcute, oferind servicii verzi, fiabile și accesibile

Mai exact, Grupul PPC, având scopul de a atinge emisii nete zero de gaze cu efect de seră până în 2040, trece la surse de energie regenerabilă (RES) cu investiții de 9 miliarde de euro în perioada 2024-2026, concentrându-se în principal pe creșterea portofoliului de energie verde și pe modernizarea rețelelor în Grecia și Europa de Sud-Est. Prin aceste investiții, Grupul PPC urmărește să reducă emisiile directe de CO2 cu 75% până în 2026, comparativ cu 2019, asigurând producția de energie mai verde și promovând tranziția energetică în Grecia și Europa de Sud-Est.


În același timp, PPC acordă o atenție deosebită protecției mediului și conservării resurselor naturale, precum și protejării drepturilor omului în zonele în care își desfășoară activitatea.

Obiectivul Grupului PPC este de a crea valoare pentru economie și de a îmbunătăți amprenta sa pozitivă asupra societății, luând întotdeauna în considerare nevoile tuturor părților interesate, acționari, angajați, clienți, furnizori și societatea în ansamblul său.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

CE oltenia
Foto: Freepik.com
Horațiu Potra / Foto: Octav Ganea / Inquam Photos
O persoană completează un formular / Foto: Freepik
Plan cadastral / Foto: Freepik
Napolact
Bogdan Chiritoiu / Foto: Oana Pavelescu
Fusion for Energy (F4E) și centru de cercetare CERN au semnat un acord strategic
Alexandru Nazare
Despădurire / Foto: Freepik
Inflația golește buzunarele românilor / Ilustrație DCBusiness
Dealerii Dacia vor promova noul logo al mărcii de la începutul anului viitor, iar primele mașini care vor primi noua emblemă vor apărea pe străzi din a doua jumătate a anului 2022. 
Bursa de Valori București
Inflatie. Foto: Pexels.com
Documente. Freepik.com
Plata POS. Freepik.com
Unul dintre sediile băncii Unicredit / FOTO: Unsplash

UniCredit, blocată la Roma dar în plin avânt financiar

Grupul bancar UniCredit nu va mai încerca să încheie...

Raiffeisen / Foto: Salech Hcelas

Două bănci occidentale fac profituri record în Rusia

După declanșarea invaziei rusești în Ucraina, statele...

Nimic nu stimulează optimismul investitorilor
Internet. Freepik.com

Rusia anunţă că îşi face propriul Starlink, pe modelul lui Elon Musk

Rusia anunţă că va avea propria reţea de internet prin...

Dmitri Peskov, umbra președintelui rus
BMW electric
TikTok. Freepik.com
Robert Redford

Ce avere a lăsat în urmă Robert Redford după moartea sa

Robert Redford, actorul și regizorul american care a...

Benzinarie / Foto: Freepik
Ilie Bolojan / Foto: Octav Ganea / Inquam Photos

Bolojan, mesaj de ultimă oră despre tăieri și cheltuieli

Premierul Ilie Bolojan a exclus o nouă creștere a TVA și...

NUntă / Foto: Freepik

Șeful ANAF, precizări despre taxarea darului de nuntă

Șeful ANAF a venit cu precizări după ce în spațiul...


pixel