Aceste vânzări electronice au reprezentat 17% din cifra totală de afaceri iar din acest procent 7% provine din vânzări printr-un site web.
Majoritatea vânzărilor printr-un site web s-au realizat prin propriile aplicaţii sau website-uri ale companiilor (6% din cifra totală de afaceri) iar 1% prin comerţul electronic disponibil pe aplicaţii sau website-uri externe.
Citește și: Românii vor cumpăra online în 2019 mai mult decât a alocat statul pentru Educație
În rândul statelor membre ale UE, în 2017 cel mai ridicat procent al cifrei de afaceri realizată din vânzări printr-un site web era în Belgia şi Irlanda (ambele cu 15%), urmate de Marea Britanie, Suedia, Danemarca, Olanda, Franţa, Spania, Cehia, Ungaria, Lituania şi Estonia (între 6% şi 9%), Letonia, Cipru, Austria, Grecia, România, Italia, Germania, Croaţia, Malta, Polonia, Slovacia, Finlanda şi Portugalia (între 2% şi 6%) iar cel mai scăzut în Bulgaria şi Slovenia (ambele cu 2%).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Principalii indici de pe Wall...
Profesorul Mircea Coșea critică...
Statele Unite şi Ucraina au...
Turcia anunţă că nu renunță la...
Dmitri Medvedev comentează...
A fost publicat în Monitorul...
Acord Ucraina-SUA privind...
Aplicaţia de mesagerie Skype va fi închisă, iar...
ANAF a făcut public calendarul...
Ziua internaţională a muncii...
Controale antifraudă de 1 Mai.
Danone renunță la coloranții...
Wall Street scade puternic pe...
Sindicatul Naţional al...
Economia zonei euro surprinde...