Aceste vânzări electronice au reprezentat 17% din cifra totală de afaceri iar din acest procent 7% provine din vânzări printr-un site web.
Majoritatea vânzărilor printr-un site web s-au realizat prin propriile aplicaţii sau website-uri ale companiilor (6% din cifra totală de afaceri) iar 1% prin comerţul electronic disponibil pe aplicaţii sau website-uri externe.
Citește și: Românii vor cumpăra online în 2019 mai mult decât a alocat statul pentru Educație
În rândul statelor membre ale UE, în 2017 cel mai ridicat procent al cifrei de afaceri realizată din vânzări printr-un site web era în Belgia şi Irlanda (ambele cu 15%), urmate de Marea Britanie, Suedia, Danemarca, Olanda, Franţa, Spania, Cehia, Ungaria, Lituania şi Estonia (între 6% şi 9%), Letonia, Cipru, Austria, Grecia, România, Italia, Germania, Croaţia, Malta, Polonia, Slovacia, Finlanda şi Portugalia (între 2% şi 6%) iar cel mai scăzut în Bulgaria şi Slovenia (ambele cu 2%).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Rovinari pornește Grupul 6 – un pas decisiv pentru...
Curs valutar BNR, 4 decembrie.
Sfârşitul anului indică faptul...
Sistemul Garanţie-Returnare...
ANAF, informare privind ţintele asumate în PNRR.
Excelența Sa Adrian Zuckerman...
Piața RCA intră într-o nouă...
Veniturile Rusiei din petrol şi gaze au scăzut...
Cazierul judiciar intră într-o nouă eră digitală, după...
O secțiune a conductei de...
ASF schimbă regulile de...
Bursa de Valori București...
Cuprul a atins un nou record pe...
Fitch confirmă ratingul CEC...
Factura la gaze pentru...
Valoarea maximă a tichetelor de...
Curs valutar BNR, 3 decembrie...
Statele membre ale Uniunii...
ROBOR continuă să scadă:...