Youtube are astfel o creştere de 5% faţă de cea anunţată vara trecută (1,9 miliarde).
Timpul petrecut pe platformă a ajuns și el la un record, cu peste 250 de milioane de ore pe zi. Este un avans de peste 35% pe an și nu include conţinutul pe YouTube TV, serviciul TV cu plată al Google.
Vizionarea conţinutului YouTube pe suport TV se situează pe poziția secundă după Netflix.
38,6% dintre utilizatorii cu vârste cuprinse între 18 şi 34 de ani vizionează conţinutul Netflix pe TV, iar 17,7% - YouTube şi 12,1% - Hulu.
YouTube a demarat un proiect cu Justin Bieber dar și documentare despre starleta Paris Hilton şi cântăreţul Maluma.
Citește și:Regulile Youtube se schimbă. Ce nu va mai fi permis utilizatorilor
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Ministerul Finanțelor...
Alocațiile pentru copii rămân...
Persoanele asigurate în baza...
Campioană de un deceniu la...
O icoană pictată de Nicolae Grigorescu în tinerețe a...
Bursa de Valori Bucureşti a înregistrat săptămâna aceasta creșteri importante
Luca, Petru și Matei își împart piața patiseriilor.
Piața imobiliară din România...
Reguli noi, controale extinse și deduceri limitate:...
Autoritățile au confiscat primul utilaj folosit ilegal...
Primăriile pot lua împrumuturi...
Analiza publicată de DCBusiness...
Guvernul clarifică acordarea...
Acțiunile Oracle au scăzut cu...
O parte dintre modificările aduse Legii RCA prin actul...
Împrumuturile între firme și asociați intră sub reguli...
Sistemul energetic românesc...
Leul a avut o evoluție relativ...
Electrificarea liniei ferate...
Dumitru Chisăliță: „Sancțiunile...
Generația Z cumpără cel mai...