Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Costurile cu cercetarea şi dezvoltarea sunt pre ridicate pentru a acţiona individual, a explicat şeful Renault, făcând o paralelă cu modelul de afaceri al Apple, pe care la- descris ca depinzând de o varietate de parteneriate când compania s-a lansat pe piaţa smartphone-urilor.
"Reţetele noastre vechi nu mai sunt suficiente. Investiţiile masive necesare pentru electrificare nu sunt sustenabile. Vrem să co-investim, să co-dezvoltăm, să co-creăm", a afirmat Luca de Meo la Stuttgart, Germania.
La începutul lunii mai, Renault a anunţat că ia în considerare opţiunea creării a două entităţi separate, una dedicată dezvoltării, producţiei şi vânzării de vehicule electrice, cu sediul în Franţa, şi cealaltă dedicată dezvoltării şi producţiei de motoare şi cutii de viteze termice şi hibride de nouă generaţie E-TECH, care va include operaţiunile din România, Spania, Portugalia, Turcia şi America Latină. Planurile ar urma să fie prezentate în această toamnă.
În urmă cu trei ani, Renault controla doar 10% din lanţul valoric de vehicule electrice, iar acum cifra se ridică la 30% şi va atinge hit 80% mult înainte de finalul deceniului. Renault forjează parteneriate "în tot lanţul valoric de vehicule electrice", a declarat şeful producătorului auto francez.
Partenerii de alianţă Nissan şi Mitsubishi nu au precizat încă dacă se vor implica în viitoarea divizie de vehicule electrice a Renault.
Săptămâna aceasta, directorul general al Nissan, Makoto Uchida, a afirmat pentru publicaţia Nikkei că discuţiile în privinţa participării companiei nipone continuă, implicarea putând fi printr-o investiţie sau printr-o altă formă.
Furnizorii din industria auto majorează preţurile percepute clienţilor lor în general, nu doar pentru Ford, care a avertizat săptămâna aceasta că va înregistra costuri cu furnizarea cu aproximativ un miliard de dolari mai mari decât se estima în acest trimestru, transmite Reuters.
Câţiva furnizori au anunţat că nu doar Ford are de suferit, deoarece în general producătorilor auto li s-a cerut să suporte mai mult din povara furnizorilor, afectaţi de creşterea preţurilor la energie şi la materiile prime, precum şi de costurile ridicate cu forţa de muncă. Furnizorii contactaţi de Reuters au precizat că au majorat preţurile componentelor auto între 7% şi 20%.
"Pe parcursul anului, din ce în ce mai mulţi furnizori au perceput clienţilor lor din industria auto preţuri mai mari", a afirmat Andreas Weller, director al producătorului de componente de aluminiu Aludyne.
Acesta a explicat că doar în Europa preţurile la gaze şi electricitate au crescut de aproape 10 ori faţă de acum doi ani, în urma invaziei Ucrainei, în timp ce în Statele Unite aceste preţuri sunt de cinci ori mai mari.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...