Săptămână complicată la Bursa de la București, cu suișuri și coborâșuri
Performanțele variate ale...
"Comerţul este unul dintre principalele domenii în care ne îndreptăm atenţia. Trebuie spus foarte clar: comerţul online este foarte important, pentru că a crescut, este latura frumoasă a necazului prin care trecem. Suntem într-o discuţie continuă cu retailerii, sper să reuşim să le dăm acele ajutoare de care au nevoie. O bună parte dintre retaileri sunt şi comercianţi online, şi-au dezvoltat şi partea de e-commerce. Încercăm să facem cât mai mult posibil ca economia şi România să simtă cât mai puţin loviturile pe care le primim din cauza situaţiei coronavirus. După ce trece această primă "nebunie", încercăm să găsim o modalitate de a-i ajuta din punct de vedere financiar pe cei care sunt pe partea de e-commerce, la modul că poate vom reuşi să dezvoltăm, cu anul viitor, o platformă naţională. Poate reuşim să dezvoltăm nişte platforme pe diverse domenii de activitate", a spus Rogojinaru.
Fiscul și-a întârit aparatul de inspectori. Firmele se pot aștepta la controale
Acesta a menţionat, totodată, că o asociaţie a profesioniştilor din e-commerce este foarte utilă, iar un alt plan al autorităţilor este crearea unor platforme digitale pentru târguri şi expoziţii.
"Am fi foarte bucuroşi dacă cei care sunt profesionişti în acest domeniu destul de nou în activitatea comercială se vor uni într-o asociaţie profesională în aşa manieră încât să putem să avem o discuţie unitară cu nişte purtători de cuvânt ai industriei. Acum, noi vrem să-i ajutăm pe retaileri să se pună de comun acord cu marile centre comerciale. Îi ajutăm financiar cu 160 de milioane, sper să-mi vină banii, să-şi plătească din datorii. Vrem să-i încurajăm pe cei care fac e-commerce să-şi dezvolte platforme. Ne gândim la minister să facem cinci platforme pentru târguri şi expoziţii în online. De asemenea, pentru cei din e-commerce vrem să găsim o soluţie să participe la târgurile şi expoziţiile internaţionale ca să poată internaţionaliza, să poată să cumpere şi alţii de la noi. Am vrea ca statul să acopere din aceste costuri", a afirmat oficialul MEEMA.
Stadiul şi evoluţia pieţei de retail din România în perioada pandemiei de COVID-19 sunt temele dezbătute în cadrul unei videoconferinţe de specialitate, organizate de publicaţia Profit.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanțele variate ale...
Această tendință reflectă...
La capătul unor dezbateri...
Un concept surprinzător și...
Înainte de a se lansa în forță...
Președintele ales a dezvăluit într-un timp record numele...
Dana Tănase, directorul...
"Make the impossible possible"...
Informare oficial din partea...
Anunțul a fost făcut de Bernd...
Andrea Orcel, directorul general al UniCredit SpA, a...
Este o manevră care face parte din planurile de...
Amazon continuă să-și...
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Suedia este pregătită să...
Bitcoin, cea mai mare...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...