Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
"La finalul anului 2021, mai mulți polițiști au fost apostrofați de șefii lor pentru că au fost 'prinși în flagrant' cu autospecialele de poliție murdare la exterior. În cel mai pur spirit de aroganță managerială, colegii noștri au fost amenințați cu sancțiuni disciplinare dacă nu vor avea autospecialele curate, atât pe interior cât și pe exterior.
Bineînțeles că primul demers al organizației noastre a fost să aflăm care sunt condițiile puse la dispoziție polițiștilor, ce demersuri a întreprins instituția pentru a rezolva această problemă de imagine, ce soluții a găsit pentru ca polițiștii să se asigure că autospecialele cu care ies in teren sunt mereu curate. Știam din capul locului faptul că instituția nu a alocat niciun leu pentru curățarea și igienizarea autospecialelor iar această cheltuială a fost ,,transferată” polițiștilor care trebuie fie să plătească din banii lor aceste servicii, fie să profite de bunăvoința unor patroni de spălătorii auto.
Răspunsul primit la solicitarea noastră nu ne-a surprins deloc si anume:
- Nicio unitate din țară nu are alocate fonduri bugetare pentru spălatul și igienizatul autospecialelor;
- Nicio unitate de poliție din țară nu are încheiat vreun contract cu operatori privați de specialitate pentru furnizarea acestui serviciu", transmit cei de la Europol.
"Elementul surpriză a venit prin admiterea faptului că unitățile de politie operează spălătorii auto improvizate, care funcționează în spații improprii, cu instalații electrice artizanale nedestinate utilizării în condiții de umezeală, care nu dispun de instalațiile necesare pentru decantarea substanțelor toxice care intră în compoziția detergenților folosiți pentru spălarea autospecialelor și care evident, nu dețin nici autorizație de mediu în acest sens.
În condițiile in care unitățile de politie au în dotare sute de autospeciale, ne întrebăm care este impactul pentru mediu și care este nivelul poluării rezultat de operarea acestor spălătorii auto improvizate. Despre habitaclul acestor autospeciale putem spune, cu certitudine că este un focar de infecție deoarece nicio autospeciala de poliție nu a fost supusă unui proces profesional de igienizare, dezinfectare sau curățare.
Ne întrebăm câți polițiști au fost 'instruiți' cu privire la modul de operare al echipamentelor electrice, cine răspunde în situația în care un polițist se electrocutează în timp ce își spală autospeciala? Cine răspunde pentru poluarea mediului rezultată ca urmare a spălării a sute de autospeciale cu substanțe chimice, deversate direct în canalizare cu impact devastator asupra mediului înconjurător?", se arată în comunicatul Europol.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...