Creşterea abonaţilor a rezultat datorită „unei promovări mai bune decât a fost plănuită în Statele Unite şi Canada” şi a creşterii puternice continue a Spotify for Family.
Spotify a transmis că pierderile din primul trimestru au fost de 142 de milioane de euro, faţă de 169 de milioane de euro, înregistrate anul trecut.
Pierderea a fost mai redusă „ca rezultat al profitului mai mare şi al cheltuielilor pentru marketing mai mici decât ne aşteptam”.
Veniturile s-au majorat cu 33% până aproape de 1,5 miliarde de euro, în timp ce cheltuielile de funcţionare au crescut cu 30%.
Citește și:500 de milioane de dolari, investiție pentru start-up-uri
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Un studiu publicat de Banca...
Guvernul României urmează să...
Agenția Națională pentru...
Ministerul Dezvoltării,...
Larry Fink, CEO al companiei de...
Curs valutar, 22 ianuarie 2025.
Președinta Comisiei Europene,...
China a stabilit un nou record...
Deficitul bugetar al României crește, contrar tendinței...
Ilie Bolojan a anunţat planul...
Bursele și moneda Chinei sub...
Cifre oficiale de la INS despre producţia de cărbune a...
Revolut lansează o nouă...
Dolarul crește ușor pe fondul...
Agenția Națională de...
Alegerea lui Donald Trump în...
Statele Unite vor impune taxe...
România a primit un semnal...
Presa din Coreea de Nord a relatat despre ceremonia de...
Rusia a capturat două dintre...
Comisia Europeană a lansat, pe...