Creşterea abonaţilor a rezultat datorită „unei promovări mai bune decât a fost plănuită în Statele Unite şi Canada” şi a creşterii puternice continue a Spotify for Family.
Spotify a transmis că pierderile din primul trimestru au fost de 142 de milioane de euro, faţă de 169 de milioane de euro, înregistrate anul trecut.
Pierderea a fost mai redusă „ca rezultat al profitului mai mare şi al cheltuielilor pentru marketing mai mici decât ne aşteptam”.
Veniturile s-au majorat cu 33% până aproape de 1,5 miliarde de euro, în timp ce cheltuielile de funcţionare au crescut cu 30%.
Citește și:500 de milioane de dolari, investiție pentru start-up-uri
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Emmanuel Macron trage un semnal...
Renault ar urma să raporteze în...
Guvernul a adoptat, prin Ordonanță de Urgență, abrogarea...
Grupul bancar spaniol BBVA a anunţat luni că va merge...
Guvernul României a adoptat...
O parte a bannerului uriaș...
CSAT a decis luni că evaziunea...
Guvernul a adoptat luni, 30 iunie 2025, o ordonanță de...
United Microelectronics Corp....
Uniunea Europeană a convenit un...
Proiectul de Ordonanţă de...
Proiectul de Ordonanță de...
Curs valutar BNR, 30 iunie 2025.
Incendii în Turcia și Franța,...
Asociaţia Prosumatorilor şi...