Creşterea abonaţilor a rezultat datorită „unei promovări mai bune decât a fost plănuită în Statele Unite şi Canada” şi a creşterii puternice continue a Spotify for Family.
Spotify a transmis că pierderile din primul trimestru au fost de 142 de milioane de euro, faţă de 169 de milioane de euro, înregistrate anul trecut.
Pierderea a fost mai redusă „ca rezultat al profitului mai mare şi al cheltuielilor pentru marketing mai mici decât ne aşteptam”.
Veniturile s-au majorat cu 33% până aproape de 1,5 miliarde de euro, în timp ce cheltuielile de funcţionare au crescut cu 30%.
Citește și:500 de milioane de dolari, investiție pentru start-up-uri
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Persoane fizice care fac...
Autoritățile bulgare au anunțat...
Embargoul neoficial al Chinei...
Uniunea Europeană are în vedere...
Principalii indici de pe Wall...
Profesorul Mircea Coșea critică...
CEO-ul GM, Mary Barra, laudă...
Statele Unite şi Ucraina au...
Turcia anunţă că nu renunță la...
Dmitri Medvedev comentează...
A fost publicat în Monitorul...
Acord Ucraina-SUA privind...
Aplicaţia de mesagerie Skype va fi închisă, iar...
ANAF a făcut public calendarul...
Ziua internaţională a muncii...