Creşterea abonaţilor a rezultat datorită „unei promovări mai bune decât a fost plănuită în Statele Unite şi Canada” şi a creşterii puternice continue a Spotify for Family.
Spotify a transmis că pierderile din primul trimestru au fost de 142 de milioane de euro, faţă de 169 de milioane de euro, înregistrate anul trecut.
Pierderea a fost mai redusă „ca rezultat al profitului mai mare şi al cheltuielilor pentru marketing mai mici decât ne aşteptam”.
Veniturile s-au majorat cu 33% până aproape de 1,5 miliarde de euro, în timp ce cheltuielile de funcţionare au crescut cu 30%.
Citește și:500 de milioane de dolari, investiție pentru start-up-uri
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
BNR avertizează că, în ciuda...
Autoritatea de Supraveghere...
Curtea Constituțională a respins ca neîntemeiată...
Crescătorii de porci și păsări...
Finanțele vor să reducă...
Datele publicate de INS arată...
Putin: SUA fac „eforturi...
Cursul valutar anunțat de Banca...
În şedinţa de joi a Guvernului...
Guvernul modifică programul de...
Guvernul pregătește adoptarea...
Bursa de Valori București a deschis joi în scădere pe...
România poate evita recesiunea...
Camera de Comerț și Industrie a...
Creșterea salariilor brute...
Deficitul de cont curent al...
Guvernul vrea să elimine...