Bursa de Valori Bucureşti a câştigat peste 5,6 miliarde de lei la capitalizare în această săptămână
Creşterea abonaţilor a rezultat datorită „unei promovări mai bune decât a fost plănuită în Statele Unite şi Canada” şi a creşterii puternice continue a Spotify for Family.
Spotify a transmis că pierderile din primul trimestru au fost de 142 de milioane de euro, faţă de 169 de milioane de euro, înregistrate anul trecut.
Pierderea a fost mai redusă „ca rezultat al profitului mai mare şi al cheltuielilor pentru marketing mai mici decât ne aşteptam”.
Veniturile s-au majorat cu 33% până aproape de 1,5 miliarde de euro, în timp ce cheltuielile de funcţionare au crescut cu 30%.
Citește și:500 de milioane de dolari, investiție pentru start-up-uri
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Cifre oficiale de la...
carVertical, o companie de...
România participă cu şase sate...
Loteria Română anunţă un report cumulat la Noroc de...
Nu sunt veşti bune pentru...
Sediul social al unei...
Casa Naţională de Pensii Publice a transmis...
Ministerul Finanțelor și Agenția Națională de...
Grupaj de ştiri, 28 aprilie.
Trenul RE 13211, care efectua...
3,14% rata şomajului...
Italia reacţionează după ce...
AQUILA finalizează a doua tranzacție din 2024, prin preluarea Parmafood.
Agenţia Naţională de...
Programul magazinelor de Paște; Implementarea salariului...
Doi funcţionari bancari sunt...
Bursa de Valori Bucureşti (BVB)...
Un jurnalist al ediţiei ruse a...
TikTok a anunțat miercuri că va suspenda "voluntar"...
Acordarea de împrumuturi...
Indicatorul de Încredere...