Numărul firmelor dizolvate a crescut cu peste 33% în primele opt luni din 2025
Numărul firmelor care au...
Astfel, total albă, sticla se acoperă de note muzicale și fluturași roz la scoaterea din frigider. Brevetată de Institutul național al proprietății industriale, tehnica dezvoltată de exploatarea viticolă Infinite Eight și de societatea Distripac, din Somain, presupune îmbrăcarea sticlei într-un film plastic pe care sunt imprimate culori și motive care reacționează la frig.
Citește și Românul care vinde pălincă de 2.000 de euro litrul
”Este o premieră. Suntem singurii care facem așa ceva în Champagne”, a declarat pentru France Presse, Nicolas le Tixerand, directorul casei Villedommange. ”Este un marketing. Dar este și o metodă pedagogică și ludică de a știi când sticla de șampanie este pregătită să fie degustată”, a explicat el.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Numărul firmelor care au...
Ce se întâmplă cu facturile la energia electrică. Cine...
Wolfgang Porsche sapă un tunel privat spre centrul...
România și SUA pregătesc...
Deficitul bugetar al României...
România se conectează la rețeaua europeană de...
Municipiul București își...
Președintele Donald Trump a anunțat concedieri masive în...
Ministrul Energiei, Bogdan...
Leul se apreciază față de euro...
Anunţ important pentru clienţii...
Produsul Intern Brut a crescut...
La jumătatea acestui an,...
Premierul Bolojan a negat...
Ajutorul pentru plata...
După exemplul României, Grecia...
Leul s-a apreciat joi faţă de...
Inteligența artificială nu...