Astfel, total albă, sticla se acoperă de note muzicale și fluturași roz la scoaterea din frigider. Brevetată de Institutul național al proprietății industriale, tehnica dezvoltată de exploatarea viticolă Infinite Eight și de societatea Distripac, din Somain, presupune îmbrăcarea sticlei într-un film plastic pe care sunt imprimate culori și motive care reacționează la frig.
Citește și Românul care vinde pălincă de 2.000 de euro litrul
”Este o premieră. Suntem singurii care facem așa ceva în Champagne”, a declarat pentru France Presse, Nicolas le Tixerand, directorul casei Villedommange. ”Este un marketing. Dar este și o metodă pedagogică și ludică de a știi când sticla de șampanie este pregătită să fie degustată”, a explicat el.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Principalii indici de pe Wall...
Profesorul Mircea Coșea critică...
Statele Unite şi Ucraina au...
Turcia anunţă că nu renunță la...
Dmitri Medvedev comentează...
A fost publicat în Monitorul...
Acord Ucraina-SUA privind...
Aplicaţia de mesagerie Skype va fi închisă, iar...
ANAF a făcut public calendarul...
Ziua internaţională a muncii...
Controale antifraudă de 1 Mai.
Danone renunță la coloranții...
Wall Street scade puternic pe...
Sindicatul Naţional al...
Economia zonei euro surprinde...