Europa, zguduită de tarifele anunţate de Trump. Investitorii trag semnalul de alarmă
Investitorii globali au...
Astfel, total albă, sticla se acoperă de note muzicale și fluturași roz la scoaterea din frigider. Brevetată de Institutul național al proprietății industriale, tehnica dezvoltată de exploatarea viticolă Infinite Eight și de societatea Distripac, din Somain, presupune îmbrăcarea sticlei într-un film plastic pe care sunt imprimate culori și motive care reacționează la frig.
Citește și Românul care vinde pălincă de 2.000 de euro litrul
”Este o premieră. Suntem singurii care facem așa ceva în Champagne”, a declarat pentru France Presse, Nicolas le Tixerand, directorul casei Villedommange. ”Este un marketing. Dar este și o metodă pedagogică și ludică de a știi când sticla de șampanie este pregătită să fie degustată”, a explicat el.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Investitorii globali au...
Evaziunea începe din bucătărie:...
Se taie contribuții! Guvernul elimină o parte din taxele...
Urmează schimbări la asigurarea...
Secretarul de Stat al SUA,...
TikTok a început o amplă...
Wall Street încheie săptămâna...
Companiile de stat intră în...
Bruxelles-ul propune o taxă...
Veniturile Rusiei din...
UE, în așteptarea unei...
Curs valutar BNR, 11 iulie 2025.
Ford anunţă un program de concedieri voluntare la uzina...
În timp ce România se chinuie...
Piețele financiare au fost...
Câştigul salarial mediu brut în România a scăzut cu...
Sindicaliştii din ANAR protestează, vineri, în faţa...
Ministrul Muncii, Florin...
Ministerul Finanţelor, nou...
UE schimbă strategia: plafon...
Andrei Caramitru trage un...
Infinexa a deschis procedura de faliment pentru compania Blue Air Aviation,...