Astfel, total albă, sticla se acoperă de note muzicale și fluturași roz la scoaterea din frigider. Brevetată de Institutul național al proprietății industriale, tehnica dezvoltată de exploatarea viticolă Infinite Eight și de societatea Distripac, din Somain, presupune îmbrăcarea sticlei într-un film plastic pe care sunt imprimate culori și motive care reacționează la frig.
Citește și Românul care vinde pălincă de 2.000 de euro litrul
”Este o premieră. Suntem singurii care facem așa ceva în Champagne”, a declarat pentru France Presse, Nicolas le Tixerand, directorul casei Villedommange. ”Este un marketing. Dar este și o metodă pedagogică și ludică de a știi când sticla de șampanie este pregătită să fie degustată”, a explicat el.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Greenpeace România a câștigat...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...
Decizia adoptată în ședința de...
Documentul a fost parafat la Budapesta de Zsolt Hernadi,...
Trenul nou a fost anulat joi...
În şedinţa de joi a...
Legile gravitației par să se...
Evenimentul va avea loc, cel mai probabil, în primele...
MF sprijină autoritățile locale...
Potrivit celui mai recent...