EMA avertizează: Ozempic și Wegovy pot provoca o afecțiune oculară rară și ireversibilă
O nouă alertă de siguranță...
Astfel, total albă, sticla se acoperă de note muzicale și fluturași roz la scoaterea din frigider. Brevetată de Institutul național al proprietății industriale, tehnica dezvoltată de exploatarea viticolă Infinite Eight și de societatea Distripac, din Somain, presupune îmbrăcarea sticlei într-un film plastic pe care sunt imprimate culori și motive care reacționează la frig.
Citește și Românul care vinde pălincă de 2.000 de euro litrul
”Este o premieră. Suntem singurii care facem așa ceva în Champagne”, a declarat pentru France Presse, Nicolas le Tixerand, directorul casei Villedommange. ”Este un marketing. Dar este și o metodă pedagogică și ludică de a știi când sticla de șampanie este pregătită să fie degustată”, a explicat el.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
O nouă alertă de siguranță...
Creștere ușoară a ratei...
UE schimbă regulile pentru...
Tren plin cu benzină, deraiat în Teleorman
Ministerul Finanțelor a lansat...
Bursa de Valori Bucureşti (BVB)...
Băncile au revizuit în scădere...
Alin Burcea, președintele ANAT...
Leul s-a întărit vineri în fața...
Fondul Monetar Internațional...
Sistemele ANAF au căzut din...
Dobânzile interbancare...
Compensarea locală a facturilor...
Industria auto trage un semnal...
Taxarea inversă este un...
Liderii Chinei și Statelor...
Elon Musk și Donald Trump au...
Curtea de Conturi a României a...
Donald Trump și Elon Musk,...
Pentru al patrulea an consecutiv, companiile din România...
Industria auto din România s-a...
Scaderea dobanzii de referinta de catre Banca Centrala...