Suspendarea ratelor. OTP Bank îl scoate la rampă pe asistentul digital Octavian
Autor: Mara Ivan
Data publicării:
O nouă facilitate pentru clienți
O nouă facilitate pentru clienți
OTP Bank România vine în sprijinul clienţilor cu un nou instrument de suport şi comunicare, chatbot-ul Octavian, care oferă informaţii personalizate în contextul actual, dar şi îndrumare pentru cei care doresc să opteze pentru măsura suspendării ratelor, a anunţat marţi banca.

"Peisajul digital evoluează, nevoile clienţilor noştri au crescut, iar contextul actual accelerează această necesitate de inovaţie. Punem mare valoare pe relaţia cu clienţii, motiv pentru care căutăm permanent să fim aproape de ei, în ciuda distanţei fizice impuse, prin îmbunătăţirea experienţei digitale. Tocmai de aceea am dezvoltat chatbot-ul Octavian, care acţionează ca un agent uman, răspunde instant şi oferă o interacţiune personalizată, 24 de ore din 24", au declarat reprezentanţii OTP Bank.

Accesând website-ul www.otpbank.ro, clienţii pot, aşadar, să dispună rapid de informaţii despre produsele digitale OTPDirekt sau OTPay, despre sucursale şi agenţii sau să beneficieze de consiliere pentru completarea formularului de suspendare a ratelor.

Chatbot-ul completează activitatea de digitalizare şi automatizare la nivelul băncii, prin care se doreşte ca tehnologia să lucreze în beneficiul consumatorului. În acest sens, în urmă cu câteva săptămâni, banca a pus în producţie primul său robot software care ajută la procesarea solicitărilor de amânare a ratelor trimise online de către clienţi.

Citește și OTP Bank intră în programul IMM Invest. A semnat toate documentele

Robotul este creat utilizând tehnologia RPA (Robotizarea Automatizării Proceselor) şi foloseşte o platformă UiPath, lider în automatizarea proceselor robotizate. RPA permite automatizarea unui proces de business, din care este eliminată eroarea umană şi care rezolvă operaţiuni, iar robotul efectuează sarcini precum: sortarea şi procesarea e-mail-urilor primite, validarea datelor trimise cu cele din sistemele băncii, trimiteri SMS de validare a cererii şi interpretarea răspunsurilor acestora.

OTP Bank România, subsidiară a OTP Group, este un furnizor integrat şi auto-finanţat de servicii financiare.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Care sunt autovehiculele pentru care nu se datorează impozit

În anumite situații legea prevede că nu proprietarii...

Motorina continuă să fie mult mai ieftină decât benzina

Până acum câțiva ani, motorina era mai ieftină decât...

De ce americanii vor să interzică TikTok

TikTok și proprietarul rețelei de socializare,...

Porturile belgiene, invadate de mașini electrice chinezești

Consecință a volumului impresionant de producție al...

Bijuterii: Richemont achiziționează grupul italian Vhernier

Gigantul elvețian Richemont, proprietar printre altele...

Rusia intenționează să reia exporturile de benzină

Rusia intenționează să ridice interdicția privind...


pixel