Suspendarea ratelor. OTP Bank îl scoate la rampă pe asistentul digital Octavian

Autor: Mara Ivan
Data publicării:
O nouă facilitate pentru clienți
O nouă facilitate pentru clienți
OTP Bank România vine în sprijinul clienţilor cu un nou instrument de suport şi comunicare, chatbot-ul Octavian, care oferă informaţii personalizate în contextul actual, dar şi îndrumare pentru cei care doresc să opteze pentru măsura suspendării ratelor, a anunţat marţi banca.

"Peisajul digital evoluează, nevoile clienţilor noştri au crescut, iar contextul actual accelerează această necesitate de inovaţie. Punem mare valoare pe relaţia cu clienţii, motiv pentru care căutăm permanent să fim aproape de ei, în ciuda distanţei fizice impuse, prin îmbunătăţirea experienţei digitale. Tocmai de aceea am dezvoltat chatbot-ul Octavian, care acţionează ca un agent uman, răspunde instant şi oferă o interacţiune personalizată, 24 de ore din 24", au declarat reprezentanţii OTP Bank.

Accesând website-ul www.otpbank.ro, clienţii pot, aşadar, să dispună rapid de informaţii despre produsele digitale OTPDirekt sau OTPay, despre sucursale şi agenţii sau să beneficieze de consiliere pentru completarea formularului de suspendare a ratelor.

Chatbot-ul completează activitatea de digitalizare şi automatizare la nivelul băncii, prin care se doreşte ca tehnologia să lucreze în beneficiul consumatorului. În acest sens, în urmă cu câteva săptămâni, banca a pus în producţie primul său robot software care ajută la procesarea solicitărilor de amânare a ratelor trimise online de către clienţi.

Citește și OTP Bank intră în programul IMM Invest. A semnat toate documentele

Robotul este creat utilizând tehnologia RPA (Robotizarea Automatizării Proceselor) şi foloseşte o platformă UiPath, lider în automatizarea proceselor robotizate. RPA permite automatizarea unui proces de business, din care este eliminată eroarea umană şi care rezolvă operaţiuni, iar robotul efectuează sarcini precum: sortarea şi procesarea e-mail-urilor primite, validarea datelor trimise cu cele din sistemele băncii, trimiteri SMS de validare a cererii şi interpretarea răspunsurilor acestora.

OTP Bank România, subsidiară a OTP Group, este un furnizor integrat şi auto-finanţat de servicii financiare.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Cupru
Blocuri de locuințe / FOTO: Freepik
Oameni de afaceri / FOTO: Freepik

Investitorii bărbați, mai puțin performanți decât femeile?

Care este concluzia unui studiu realizat pe această temă...

Banca Rusiei / FOTO: Wikipedia
Rachetă / FOTO: Flickr.com
Un motostivuitor transportă o mașină veche / Foto: Arhivă
Sediul Damen din Rotterdam, Olanda
Rompetrol
Tabletă / FOTO: Freepik

După OpenAI și Perplexity, Yahoo este gata să cumpere Chrome

În cadrul procesului antitrust împotriva Google, Yahoo...

Insolvență / FOTO: Freepik
Cătălin Leonte, director general FNGCIMM
BNR
Târg imobiliar
Comerțul en-gros a scăzut / Foto: Freepik
Bursa de la Frankfurt
Ministrul Comerțului din Coreea de Sud, Ahn Duk-geun (centru), alături de Yoji Muto din Japonia (stânga) și Wang Wentao din China (dreapta), la Seul.
Persoană cu handicap / Foto: Freepik
Bună dimineața!
Bursa de la București / FOTO: Facebook
Prof. Mircea Coșea
Papa Fancisc
OMV Petrom / Foto: Oana Pavelescu
Foto: Freepik.com
Biroul unui judecător / Foto: Freepik
Hidroelectrica
Mircea Fechet / FOTO: Gov.ro
Miliardarul și invetitorul american Ray Dalio / FOTO: Wikipedia
Boeing

pixel