Suzuki începe producția de vehicule hibride în Ungaria
Autor: Oana Pavelescu
Data publicării:
Începând acest an, Suzuki va produce în oraşul Esztergom exclusiv automobile cu motorizare hibridă pentru pieţele din UE iar primele vehicule vor apărea la sfârşitul lunii ianuarie în reţelele de distribuţie din UE şi din Ungaria, conform informaţiilor societăţii, transmise agenţiei ungare de presă MTI.

Suzuki precezează în comuncat că societatea a pregătit introducerea modelelor hibrid cu o investiţie de mai multe milioane de euro.

Uzina de la Esztergom va produce anul acesta automobile cu hibride în proporţie de 70%, din care 85% sunt destinate exportului.

Experienţa spune că modelele dotate cu tehnologie ISG de 48 volţi reduc cu 15-20 % consumul şi valoarea emisiei dioxidului de carbon, în acelaşi timp sunt mai mici şi mai uşoare în comparaţie cu alte sisteme complet hibride sau hibride plug-in, spun reprezentanții Suzuki.

Societatea colaborează cu Toyota în introducerea automobilelor electrice pe piaţa indiană. Astfel, majoritatea proiectelor comune sunt realizate pe piaţa cea mai mare de care dispune Suzuki, dar cei doi fabricanţi de automobile japonezi se ajută reciproc şi în Europa. Cei doi colaborează şi în domeniul dezvoltării sistemelor de conducere autonome.

Toyota recheamă 3,4 milioane de vehicule din toată lume

Suzuki conduce de patru ani topul vânzărilor de automobile noi în Ungaria. În 2019 a realizat în această ţară o cotă de piaţă de 16,32% cu 25 766 automobile personale înregistrate. Vânzările interne ale societăţii au depăşit cifra anului 2008, premergător crizei.

Suzuki Ungaria a fost înfiinţată în 1991 și continuă să fie singura uzină de producţie europeană a societăţii japoneze. Compania are 3200 de salariaţi direcţi, împreună cu partenerii şi furnizorii săi, incluzând şi reţeaua de 78 de magazine specializate din Ungaria, asigură traiul pentru aproximativ 10 000 de angajaţi.

Cifra de afaceri netă a societăţii Suzuki Ungaria a fost 1,953 miliarde euro în 2018, faţă de 2,1 miliarde în 2017. Cifra de afaceri realizată prin vânzările în Ungaria a fost de 280,4 milioane euro, înregistrând o creştere de 18,6%. Profitul brut al societăţii în 2018 s-a ridicat la 82 milioane euro, puţin sub cifra anului 2017, când s-a realizat un profit de 90,8 m

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Boom-ul inteligenței artificiale nu se dezminte. Analiză

La bursă, acțiunile din sectorul inteligenței...

Cinébébé, o companie UNICĂ în Europa și extrem de prețioasă

Realizarea de filme cu nou-născuți este strict...

Ceasul de 10.000 de euro care a făcut furori la Cannes

La deschiderea Festivalului de Film de la Cannes,...

Care sunt cele mai mari companii listate la bursa olandeză

Printre multele altele, Țările de Jos sunt cunoscute...

Schimbări pe WhatsApp: Ce se va întâmpla în luna iunie

Care sunt surprizele lunii iunie. Un detaliu: multă...

Incendiile care au aprins prețul petrolului

Cursul petrolului a încheiat în creștere ultima sesiune...

Vânzarea terenurilor extravilane. Se schimbă regulile

A fost depusă la Senat o propunere legislativă pentru...

Şomajul rămâne la un nivel îngrijorător în Franţa

Veştile nu sunt bune pentru cea de-a doua mare economie...


pixel