Este vorba despre curse care au fost introduse fără niciun studiu de rentabilitate, precum Sibiu-Stuttgart, Sibiu-Munchen, Timişoara-Chişinău, Timişoara-Stuttgart, Paris-Cluj sau Paris-Timişoara, a arătat ministrul.
"Ştiţi cu ce grad de încărcare zburau aceste curse? 25%. Dacă luăm un ATR, înseamnă că zbura cu 10 pasageri la bord. Mai mult decât atât, anunţa dânsul (Werner Wolff, fostul director general al TAROM - n.r.), cu surle şi trâmbiţe, la acel moment, deschiderea cursei Bucureşti-Baku. Nu s-a efectuat nicio cursă, dar în schimb au fost făcute cheltuieli pentru deschiderea curselor şi încă se plăteşte pentru această cursă. L-am rugat pe domnul director Susanu (Florin Susanu, noul director general - n.r.) să sisteze de îndată orice plată pe aceste curse neprofitabile", a precizat Cuc.
Citește și Cheltuieli record la TAROM în 2018. Pe ce s-au dus banii
Potrivit acestuia, noua conducere a TAROM va trebui să facă de urgenţă un audit şi să anuleze aceste curse. El a mai arătat că, la nivelul întregii companii TAROM, gradul de încărcare în 2017 era 72%, iar acum este 64%.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Mihail Hodorkovski, considerat...
Ministerul Finanțelor a pus în...
Locuitorii din Cluj-Napoca au...
Dacă ar exista un premiu pentru...
Când Thongbue Wongbandue, un...
Europa ar putea înfrunta o...
BNR avertizează că, în ciuda...
Autoritatea de Supraveghere...
Curtea Constituțională a respins ca neîntemeiată...
Crescătorii de porci și păsări...
Finanțele vor să reducă...
Datele publicate de INS arată...
Putin: SUA fac „eforturi...
Cursul valutar anunțat de Banca...
În şedinţa de joi a Guvernului...