În plină degringoladă, Germania, prima economie a UE, își decide viitorul
Favoriți în sondaje,...
Protestele vor fi organizate alături de Federaţia Mecanicilor de Locomotivă şi Federaţia Naţională Drum de Fier.
"Vor fi proteste sub formă de pichetări pe o perioadă de patru săptămâni, de luni până joi, în fiecare săptămână. Luni în faţa Ministerului Transporturilor, de la 10:00 la 12:00, marţi în faţa Parlamentului, miercuri în faţa Guvernului şi joi în faţa Ministerului Finanţelor, între aceleaşi ore", a spus Maxim.
În paralel, mecanicii de locomotivă, şefii de tren, conductorii şi revizorii de vagoane au anunţat o grevă tehnică.
Aceasta în principal deoarece, odată cu reducerea costurilor, nu mai sunt bani nici măcar pentru piese de schimb, iar mecanicii sunt nevoiţi să le ia de la locomotivele defecte şi aflate în revizie.
"Din cauza reducerii costurilor, permanent, este imposibilă achiziţia de piese de schimb pentru locomotive. Ele au funcţionat şi mai funcţionează prin descompletarea celor care au intrat în revizie. Sunt 598 de locomotive defecte. Vor mai lua piese şi de la cele care nu vor mai funcţiona după terminarea sezonului, după care, probabil nu se va mai putea circula. Dacă directorul general al CFR Călători tot dispune reducerea costurilor, nu mai au ce costuri să reducă, dar piesele trebuie schimbate", a continuat liderul sindical.
Suceava. Trenul de marfă a deraiat din cauza traverselor putrede
Potrivit acestuia, s-a ajuns la o situaţie critică vizibilă în această vară, când foarte mulţi călători s-au plâns fie că nu au găsit bilete, fie că au călătorit în picioare, din lipsa vagoanelor şi a locomotivelor.
"Practic, nu mai avem cu ce circula. Iar salariaţii CFR Călători au decis să protesteze şi să arate aceste lucruri. Este inadmisibil şi pentru noi, şi pentru călătorii români, să nu ni se asigure materialul rulant necesar. Călătorii nu pot fi transportaţi unde doresc, în condiţii de confort, mulţi rămân pe jos, merg în picioare, vin plângând că nu găsesc locuri şi tot aşa. Există o situaţie critică, iar statul trebuie să înţeleagă că este singurul acţionar", a susţinut Maxim.
El a arătat că, dacă situaţia rămâne aşa, nu există nicio şansă se se îmbunătăţească condiţiile de trafic şi lucrurile se vor înrăutăţi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Favoriți în sondaje,...
Oficial BCE: „Am putea ajunge la acest nivel în câteva...
Angajații federali obligați să...
Ursula von der Leyen merge luni la Kiev, iar Emmanuel...
SUA apără acordul propus de...
O decizie dificilă pentru...
Președintele argentinian Javier...
Care este țara europeană care plătește abonamentul...
Guvernul s-a decis în privința...
Despre ultimele decizii ale președintelui Trump, despre...
Rating susţinut de apartenenţa...
Cum poți obține 500 de lei de...
Un avertisment adresat în...
Ministrul Finanțelor se află la...
Declinul social-democraților...
Portofoliul Berkshire Hathaway,...
SUA reacționează la taxele...
Reciclarea textilelor,...
Pe de altă parte, Bitpanda, a...
Rețea extinsă de conducte...
Termenele de livrare care ar putea determina...
Cel mai bogat om din lume, devenit mâna dreaptă a...
Aplicația de inteligență...
Afacerile stârnesc interes până...
Data de 28 februarie 2025 este...
Donald Trump a câștigat...
Ce se întâmplă cu sezonul turistic din Santorini....