Un mare retail se mută în online
Autor: DCBusiness Team
Data actualizării:
Data publicării:
După aproape 10 luni de la lansarea magazinului online, HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, estimează că, în maximum doi ani, în completarea ofertei existente, peste 30.000 dintre produsele aflate în portofoliul companiei se vor putea cumpăra exclusiv online, prin prisma creșterii constante a segmentului destinat comercializării prin platformă. În prezent, în magazinul online HORNBACH sunt listate peste 40.000 de articole.

”Una dintre schimbările majore din ultima perioadă în ceea ce privește comportamentul de achiziție al clienților o reprezintă orientarea și către cumpărăturile online. Pentru a veni în întâmpinarea preferințelor clienților noștri, HORNBACH se adaptează anticipat acestor tendințe prin strategia asumată de creștere accelerată a platformei online. Totodată, creșterea puternică a sortimentului de produse disponibile exclusiv online se datorează și posibilității livrării produselor direct de la partenerii locali și internaționali ai rețelei HORNBACH“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General HORNBACH România.

În prezent, magazinul online HORNBACH are listate peste 65% dintre produsele disponibile în magazinul fizic, iar peste 2.000 de produse se regăsesc exclusiv pe platforma online. Conform reprezentanților HORNBACH, în decursul anului 2019 magazinul online va depăși ca număr articolele existente în magazinele fizice, datorită majorării sortimentelor listate exclusiv online. Așadar, ponderea produselor ce vor putea fi cumpărate exclusiv online va crește semnificativ, urmând ca în maximum doi ani să  depășească 30.000 de articole.

În oferta magazinului online HORNBACH, sunt adăugate zilnic articole noi, reunite în 12 categorii diferite, volumul acestora ajungând la mii de introduceri pe lună. În prezent, sunt disponibile online peste 40.000 de produse, de la 27.000 câte existau la data de 23 ianuarie 2018, când a fost lansat magazinul. Cele mai multe dintre acestea sunt disponibile în stoc, iar livrarea lor se efectuează în termen de 2-5 zile de la comandă, atât B2C, cât și B2B, oriunde în țară.

O funcționalitate foarte utilă, special creată pentru clienții care doresc să cumpere online, este planificatorul de spațiu interior de pe platforma online, actualizat de câteva săptămâni cu o extensie a spațiului exterior. În cazul celui pentru interior, clienții au posibilitatea de a-și alege virtual pardoseala (laminată, parchet, vinil), vopseaua lavabilă sau tapetul, iar la planificatorul exterior se pot alege ușile de exterior, tencuielile de soclu sau de fațadă etc. După selecție, clienții pot comanda produsele online sau pot merge cu lista de produse în magazine pentru a le vizualiza și cumpăra.

Totodată, pentru a veni în întâmpinarea tuturor nevoilor clienților, atât a celor din online, cât și din offline, HORNBACH a implementat conceptul Omnichannel, pentru a oferi aceeași experiență de cumpărare, informații și funcționalități pe tot parcursul fluxului de cumpărare, indiferent de canalul ales. Spre exemplu, un client poate alege să comande online cu livrare acasă, dar dorește să plătească marfa în magazinele HORNBACH, alt client poate comanda online și dacă nu este mulțumit de produsul achiziționat îl poate returna în cel mai apropiat magazin fizic. Un serviciu foarte utilizat de către clienți este cel de rezervare și ridicare, prin intermediul căruia clienții își pot rezerva produsele online și le pot ridica din magazinele fizice în 4 ore.

În curând va fi lansată și aplicația HORNBACH pentru mobil, care vine cu noutăți pentru piața din România și care va ușura procesul de achiziție atât online, cât și offline.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Slănic, stradă surpată. Evacuare extinsă, decisă de prefect

Prefectul judeţului Prahova, Emil Drăgănescu, a anunţat...

Rezervele valutare ale BNR s-au redus

Banca Națională a României a prezentat ultimele cifre. 

”Se vor închide toate aprozarele!” Un strigăt de neputință

O spune patronul unui mic astfel de magazin, un...

Un miliard de euro pentru un coniac!

Cea mai importantă tranzacție din istoria companiei...

Finanțele se vor împrumuta mai puțin în luna mai

Ministerul Finanțelor și-a stabilit programul de...

WhatsApp se transformă! O noutate extraordinară

Asta da, veste! Ce pregătesc cei de la Meta

Mai puțini cozonaci pe piață, dar mai ieftini, anunță ROMPAN

Preşedintele Patronatului Român din Industria de...

Lockheed Martin, contract istoric în Australia

Compania americană Lockheed Martin a anunțat că divizia...

De ce a inventat Guvernul lozul Team România

Până la debutul Jocurilor Olimpice de la Paris mai este...

Număr record de firme radiate în România

În primele trei luni ale anului peste 25.000 de firme au...

Programul de Paște al magazinelor Lidl din România

Cum funcționează magazinele Lidl în zilele Sărbătorilor...

SUA interzic importul de uraniu din Rusia

Senatul american a aprobat marți o lege prin care se...

Plăți de 119 milioane de euro pentru agricultori

Cele mai semnificative plăți, în valoare de 112,7...

De Sărbători, românii riscă amenzi de până la 5000 de lei

Sunt prevederi legislative pe care românii fie nu le...

Record de mortalitate în fermele de somon din Norvegia

Aproape 63 de milioane de somoni au murit prematur anul...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel