Un supermarket dispare din România. Este un proces de transformare

Autor: Mara Ivan
Data publicării:
Supermarket
Supermarket
Tranzacția se va finaliza, probabil, în cursul acestui an. 

Grupul francez Louis Delhaize a decis vânzarea businessului Cora România către grupul Carrefour însă procesul de vânzare trebuie să fie validat de autorităţile competente din domeniul concurenţei.

Potrivit Louis Delhaize, este de aşteptat ca schimbarea controlului asupra Cora România să intre în vigoare din a doua jumătate a anului 2023.

"În condiţiile unei pieţe de retail europene aflate într-un proces de transformare, Louis Delhaize continuă să-şi analizeze strategic operaţiunile sale pentru a avea în vedere cele mai bune opţiuni de dezvoltare a diverselor entităţi ale grupului. În acest sens, a fost evaluată activitatea din România şi grupul a ajuns la concluzia că magazinele Cora vor avea un potenţial mai mare prin integrarea într-un alt grup de retail prezent deja la nivel local. În acest context, Louis Delhaize a decis vânzarea businessului Cora România grupului Carrefour", se arată într-un comunicat al Louis Delhaize transmis joi AGERPRES.

Cora România are circa 2400 de angajaţi şi o reţea formată din 10 hipermarketuri, 8 magazine Cora Urban, precum şi servicii de e-commerce, logistică şi servicii centrale.

"Suntem mândri de performanţa din ultimii ani a echipelor noastre din România şi ne bucură faptul că putem să dăm o dinamică nouă acestor magazine şi angajaţilor Cora România. Părăsim ţara cu emoţie, dar suntem totodată încrezători că această activitate va continua şi se va dezvolta", a declarat Pierre Bouriez, director general Louis Delhaize Group.

Grupul francez Carrefour este unul dintre cei mai mari retaileri din Europa.

Citește și Carrefour, creştere a vânzărilor în primul trimestru din 2023

Carrefour, cel mai mare retailer european, este încrezător că va înregistra în 2023 o creştere a profitului şi a fluxului de numerar, în pofida inflaţiei ridicate, după ce vânzările au accelerat în primul trimestru, transmite Reuters.

Vânzările au ajuns la 22,071 miliarde de euro, o creştere de 12,3% şi o accelerare de la un avans de 10,9% în trimestrul patru din 2022.

Evoluţiile au fost impulsionate de performanţa solidă din Franţa, unde ofertele low-cost ale hipermarketurilor Carrefour au atras cumpărătorii afectaţi de creşterea costului vieţii. ... Continuarea o puteți citi AICI

Citește și Plan strategic: Carrefour mizează pe un model de afaceri orientat spre reduceri

Astfel, în următorii patru ani, compania se va axa în special pe revenirea la reduceri de preț pe fondul inflației galopante, cu mai multe produse sub marcă proprie și mai puține referințe. ”Clienții noștri așteaptă ca retailerii să le fie alături", a declarat Alexandre Bompard, CEO. Misiunea noastră este să răspundem constrângerilor legate de puterea lor de cumpărare", a adăugat el.

Carrefour mizează în primul rând pe cartea prețurilor mici, punând mai mult accent pe marca proprie. "Acesta este un progres major. Ceea ce înseamnă că unul din două produse alimentare pe care le vindem va fi marca Carrefour", a detaliat Bompard, de la sediul central din Massy, scrie Zonebourse.... Mai multe detalii puteți afla AICI

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Sebastian Burduja / FOTO: Facebook
Viitorul aeroport / FOTO: Captură ecran
Atelier reparații auto/ FOTO:Freepik
Locuință / Foto: Freepik
Meta / Ilustrație: Oana Pavelescu

Meta lansează un nou model de inteligență artificială

Meta Platforms a anunțat lansarea celei mai recente...

Poți reuși inclusiv în vremuri tulburi /FOTO: Freepik
BVB
Vouchere de vacanță
Aur și argint / FOTO: Unsplash

Bank of America demontează un mit legat de aur și argint

Care este adevărata corelație între cele două metale...

Elon Musk, în timpul congresului Liga
Stop investiții / FOTO: Freepik
Bună dimineața! / FOTO: Freepik
Banca / FOTO: Unsplash

Băncile europene în picaj accentuat. Un dezastru

Sectorul bancar mondial, pus la încercare de noile...

Mărfuri/FOTO: Freepik
Donald Trump / Foto: Casa Albă / Flickr
Petrol / FOTO: Freepik
Un episod de iarnă adevărată

Viscol și ninsori! O zi de iarnă în toiul primăverii

Vremea nefavorabilă va afecta aproape toate zonele țării.

Nisipurile de aur / FOTO: Wikipedia
Ljubljana, capitala Sloveniei / FOTO: Wikipedia
Bursa
Cercetători / FOTO: Freepik
SpaceX/ FOTO:Wikipedia
Tristețe mare / FOTO: Freepik
Persoană cu handicap / Foto: Freepik
TikTok / sursa foto: Pexels.com / cottonbro studio

TikTok, salvată pe ultima sută de metri de Trump

O decizie neașteptată a președintelui american.

Kim Jong Un / FOTO: KCNA
La bursă / FOTO: Freepik

Scăderi puternice la Bursa de Valori București

Prudență, cuvântul de ordine, roșu culoarea dominantă.

Bună dimineața! Să aveți o zi excelentă! / FOTO: Freepik
Răstolnița

pixel