Abia intrată în vigoare, amnistia fiscală deja se modifică
Proiectul de ordin prevede amânarea și anularea unor...
Potrivit celor mai recente informații, instalarea terasamentelor pe cele două sensuri de deplasare este finalizată în proporție de peste 50%, proces care se va încheia la sfârșitul lunii decembrie 2023.
Podul peste Dunăre Kalocsa-Paks este cel de-al 20-lea pod rutier de pe tronsonul maghiar al Dunării. Ministerul Transporturilor din Ungaria a scos lucrarea la licitație 27 noiembrie 2015. Proiectul a fost atribuit după două licitații nereușite la 27 mai 2020, compania constructoare fiind Duna Aszfalt Kft.
István Wunderlich, managerul de proiect al companiei Duna Aszfalt a declarat pentru presa ungară că cel de-al cincilea pilon, care se ridică la 40 de metri deasupra nivelului mediu al apelor Dunării, are acum patru niveluri de 16 cabluri înclinate pentru a susține sarcina podului autoportant, în timp ce pe cel de-al șaselea pilon, experții au întins trei niveluri de 12 cabluri înclinate. În această fază, structura principală de susținere a ramurii Kalocsa a podului se întinde la peste 62 de metri de la pilon, în timp ce ramura Paks se întinde exact un metru, adică peste 57 de metri, deasupra rutei internaționale de navigație, care se va desfășura neîntrerupt pe toată durata proiectului.
István Wunderlich a precizat că au fost finalizate și barajele de piatră pentru devierea apei Dunării în noua albie, atât pe partea din amonte, cât și pe cea din aval a noului pod peste Dunăre. Scopul acestor baraje de deviere este de a devia fluxul principal al fluviului într-o direcție favorabilă noului pod, reducând sarcina pe piloni. Structura, formată din două poduri de luncă inundabilă cu o lungime de aproape un kilometru și un pod cu balamale între ele, a atins punctul cel mai înalt la sfârșitul lunii aprilie a acestui an.
Proiectul este realizat de Duna Aszfalt și costă 91,9 miliarde forinți adică 238,8 milioane de euro.
Podul, precum și drumurile 512 și 5124, care fac legătura între pod și localitățile din jur și autostrada M6, sunt construite de compania maghiară de construcții de drumuri și poduri în cadrul a două subproiecte. Se preconizează că proiectul va fi finalizat în vara anului 2024.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Proiectul de ordin prevede amânarea și anularea unor...
Noua reglementare este...
Decizia a fost comunicată...
Bun venit la ediția de azi, 29 octombrie, a...
Guvernul urmează să adopte în...
Gigantul rus Gazprom a raportat...
România și Bulgaria...
Alegerile din SUA pot afecta...
Cursul valutar comunicat de...
O analiză dată publicităţii...
ANPC propune noi reglementări pentru informarea...
Netflix extinde parteneriatul cu NBCUniversal iar...
Laurenţiu Neculaescu,...
Ministrul Mediului, Mircea Fechet, a anunțat că în...
Coreea de Nord a trimis soldați...
După un început de săptămână...
Angajaţii a peste o sută de...
Un abces dentar este o acumulare de puroi care poate...
Germania are nevoie de reforme şi investiţii pentru a...
Probabilitate confirmată de reprezentantul Kremlinului,...
Legislația în vigoare reglementează strict dobânzile...
Este vorba despre Zhang Yiming, a cărui avere este...
Laurenţiu Neculaescu,...
Australia este cel mai mare...
Laurențiu Neculaescu,...